Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@20:38:46 GMT

بازدید اسکوچیچ و طارمی از ورزشگاه المحرق

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۱۲۰۲

بازدید اسکوچیچ و طارمی از ورزشگاه المحرق

به گزارش ایرنا، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به همراه مهدی طارمی مهاجم تیم ملی  ظهر امروز(چهارشنبه) پیش از حضور در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با هنگ کنگ، به ورزشگاه المحرق رفتند و از چمن این استادیوم و امکاناتش بازدید کردند.

این ورزشگاه گنجایش ۱۰ هزار نفری دارد و در شهر عراد جای گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان دراگان اسکوچیچ فقط بازی با هنگ کنگ را در این ورزشگاه انجام خواهند داد.

ملی پوشان فوتبال کشورمان پنجشنبه ۱۳ خرداد در منامه به مصاف تیم ملی فوتبال هنگ کنگ خواهند رفت. ۱۷ خرداد نیز رو در روی بحرین قرار خواهند گرفت و جمعه ۲۱ خرداد نیز باید به مصاف کامبوج بروند. آخرین بازی ایران نیز در این مرحله ۲۵ خردادماه و برابر عراق خواهد بود.

در حال حاضر تیم های عراق، بحرین و ایران با ۱۱، ۹ و ۶ امتیاز به ترتیب تیم های اول تا سوم هستند و هنگ کنگ و کامبوج نیز با ۵ و یک امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

برنامه کامل بازی های تیم ملی فوتبال ایران:

۱۳ خرداد

* ایران - هنگ کنگ؛ استادیوم المحرق - ساعت ۱۹

* بحرین - کامبوج؛ استادیوم ملی بحرین - ساعت ۲۱

۱۷ خرداد

* عراق - کامبوج؛ استادیوم المحرق - ساعت ۱۹

* ایران - بحرین؛ استادیوم ملی بحرین - ساعت ۲۱

۲۱ خرداد

* کامبوج - ایران؛ استایوم خلیفه - ساعت ۱۹

* هنگ کنگ - عراق؛ استادیوم المحرق - ساعت ۲۱

۲۵ خرداد

* بحرین - هنگ کنگ؛ استادیوم ملی بحرین - ساعت ۲۱

* ایران - عراق؛ استادیوم خلیفه - ساعت

منبع: فدراسیون فوتبال برچسب‌ها هنگ کنگ تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مهدی طارمی پروندهٔ خبری مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هنگ کنگ تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ هنگ کنگ تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مهدی طارمی اخبار کنکور ساعت ۲۱ هنگ کنگ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۱۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، روز یکشنبه بود که اتفاق عجیبی مقابل استادیوم غدیر اهواز رخ داد. جایی که به دلیل ناهماهنگی های صورت گرفته، اجازه حضور بازیکنان دو تیم فجرسپاسی و استقلال آبی پوش ملاثانی در این ورزشگاه داده نشد تا این بازی برگزار نشود و پرونده آن در اختیار کمیته انضباطی قرار بگیرد.

در واقع به دلیل عدم کسب مجوزات لازم از باشگاه استقلال خوزستان که به عنوان مالک فعلی استادیوم غدیر شناخته می شود، اجازه برگزاری این بازی داده نشد تا انتقادهای شدیدی از سوی افراد مختلف از جمله باشگاه های نفت مسجدسلیمان و چادرملو اردکان را به همراه داشته باشد، تیم هایی که برای صعود به لیگ برتر، با فجرسپاسی رقابت دارند.

حالا تیم سیاوش اکبرپور باید سه روز دیگر و در تاریخ هفتم اردیبهشت در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، از سپاهان میزبانی کند. مدیران استقلال آبی پوش ملاثانی برای جلوگیری از تکرار این اتفاق، نامه نگاری های لازم با دو باشگاه استقلال خوزستان و فولاد خوزستان را به عمل آورده اند تا بتوانند علاوه بر این بازی، سه مسابقه باقیمانده خانگی خود در لیگ دسته اول را نیز در یکی از ورزشگاه های غدیر یا فولاد آره نا برگزار کنند.

اما درخواست اولیه استقلال آبی پوش ملاثانی برای میزبانی از سپاهان و برگزاری سه بازی خانگی باقیمانده از لیگ دسته اول، با مخالفت تیم استقلال خوزستان همراه شده است. امیدعلی نجفی، مدیرعامل استقلال خوزستان در جوابیه ای که به درخواست نماینده ملاثانی ارسال کرده، اعلام کرده که به دلیل برگزاری بازی های تیم های رده بزرگسالان، امید و جوانان در ورزشگاه غدیر، آنها امکان میزبانی از استقلال ملاثانی را ندارند.

در حال حاضر باشگاه فولاد جوابیه ای به درخواست باشگاه استقلال ملاثانی نداده و در صورت مخالفت این باشگاه، آنگاه مکان برگزاری دیدار شاگردان سیاوش اکبرپور و سپاهان به یک معضل عجیب و بزرگ تبدیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • هافبک شمس آذر: حضور مادرم در استادیوم انرژی می‌دهد
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران
  • طارمی محور پیروزی پورتو در استادیوم شهرداری!
  • سن سیروس، متراکم‌ترین استادیوم ایران (عکس)
  • این استادیوم به درد ما نمی خورد!