Web Analytics Made Easy - Statcounter

گودرزی با تاکید بر اینکه مرزبانی استان خراسان جنوبی به دلیل وجود نیروهای متدین و صبور از جایگاه ممتازی در کشور برخوردار است، گفت: در راستای ارتقای مسائل حوزه مرزبانی به این استان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار واگذار شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خاورستان، سردار احمدعلی گودرزی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ضمن تسلیت ایام رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد، اظهار کرد: آیت الله عبادی افتخار این دیار و افتخار کشورمان هستند، که شخصیتی معنوی و پر خیر و برکت اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی ناجا در ادامه گفت: در آستانه روز چهاردهم خرداد هستیم که این ایام را تسلیت عرض می کنم، و غفران و رحمت واسع الهی را برای امام خمینی(ره) دارم که اگر ایشان ابروهای خود را بهم می‌کشید تمام معادلات جهان بهم می خورد، و امروز در سوگ این بزرگ مرد هستیم.

وی با اشاره به آیه « مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ»، ادامه داد: مرزبانان در راستای این آیه شریفه حرکت می کنند و افتخارشان این است که با خدای خود عهد بسته اند که هم در کار مهم پلیسی خود انجام وظیفه کنند و هم به وعده ای که در قرآن کریم اشاره شده، پایبند باشند.

سردار گودرزی بیان کرد: مرزبانان امروز ادامه دهندگان راه رزمندگان دفاع مقدس هستند و توفیق الهی است که مرزهای جمهوری اسلامی را حفظ می کنند، مرزبانی نیروی انتظامی امروز به سمت تراز جمهوری اسلامی حرکت می کند، از گذشته در این نیرو زحمات زیادی کشیده شده است و فرمانده کل قوا، مقام معظم رهبری نیز به مرزبانی نگاه ویژه ای دارند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی افزود: یکی از همکاران مرزبان هنگامی که نزد مقام معظم رهبری رفته بودند، از ایشان خواسته بودند مرزبانان را دعا کنند، و امام خامنه ای(مدظله العالی) نیز فرموده بودند، شبی نیست که سر به بالین بگذارم و مرزبانان را دعا نکنم، با این تهدیداتی که دشمنان برای ایران اسلامی درست کرده اند، با وجود رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل در منطقه، تهدیدات فراوانی در مرزهای جمهوری اسلامی وجود دارد، اما به فضل الهی این تهدیدات با تلاش های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به خصوص نیروی انتظامی جمهوری اسلامی تحت فرمان فرمانده کل قوا نسبت به ایجاد امنیت پایدار در جامعه موفق بوده است.

کشف ۷۰۰ میلیارد تومان قلاده و غذای سگ در خلیج فارس!

سردار گودرزی با بیان اینکه مرزبانی نیروی انتظامی از هشت هزار و ۷۵۵ کیلومتر مرز های جمهوری اسلامی را پاسداری می کند، گفت: مرزبانان هم در راه خدا تلاش می کنند و هم با دشمن خارجی مقابله می‌کنند، به طوری که اگر لحظه‌ای درنگ کنیم؛ چندین تن مواد مخدر وارد کشور می شود که بسیار خانمان سوز است، هفته گذشته در آب های جنوبی کشور در یک عملیات یک روزه محرمانه نزدیک به ۷۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق که بیشتر آن غذا و قلاده سگ بود، کشف شد.

سردار گودرزی بیان کرد: مرزبانی نیروی انتظامی امروز با ۵۷ هنگ مرزی که هرکدام از استعداد بسیار ارزشمندی برخوردار هستند از کیان کشور دفاع می کنند.

وی عنوان کرد: استان خراسان جنوبی استان پر خیر و برکتی است، در سال ۸۹ که در این استان بودم، طرحی را در این استان شروع کردیم به نام مدیریت کیفیت در نیروی انتظامی، که پایه ای شد که در کشور مورد استقبال قرار گرفت و امروز بیش از پنج هزار کلانتری و پاسگاه های پلیس در کشور محیط خوش آیندی دارند و سربازان محل خدمت شادابی داشته و روحیه آنها بالا است.

سردار گودرزی با اشاره به اینکه امروز اقتدار سازمانی نیروی انتظامی مصداق فرمایش حضرت علی(علیه السلام) است که می فرمایند باید راسخ قول و راسخ العمل باشند و صلابت در عین نرمی داشته باشند، افزود: نیروی انتظامی امروز در برابر متخلفین مقتدر و با صلابت و در مقابل عموم مردم که ۹۹ درصد جمعیت را شکل می‌دهد و قانون را رعایت می کنند، با احترام و با عطوفت است و خود را خادم مردم می دانند.

وی با بیان اینکه مرزبانی استان خراسان جنوبی به دلیل وجود نیروهای متدین و صبور در این استان از جایگاه ممتازی در کشور برخوردار است، گفت: در راستای ارتقای مسائل حوزه مرزبانی به این استان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار واگذار شده است.

فرمانده مرزبانی ناجا در ادامه با اشاره به اینکه امروز مرزبانی به بلوغ لازم رسیده است، بیان داشت: امروز تلاش های نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی این است که پرچم انقلاب اسلامی با دست فرمانده کل قوا به دست امام زمان(عج الله تعالی فرجه) برسد، در کنار تلاش های امنیتی، در جبهه فرهنگی نیز مرزبانی برنامه هایی اجرا می کند و تلاش می کنیم تا در مرزی ترین نقاط فرآیند رای گیری با امنیت کامل صورت پذیرد چرا که هر رای یک ایرانی تیر مستقیمی به قلب دشمنان است.

وی تاکید کرد: امروز می توانیم بگوییم که فقط با یگان های مرزبانی جمهوری اسلامی، اسرائیل نابود شدنی است، به طوری که در مرزها می بینم که سربازان گریه می کنند که ما را به سوریه و لبنان اعزام کنید تا در مقابل صهیونیست ها قرار بگیریم، با عنایت خداوند مرزبانی به وظایف خود خوب عمل می کند اما تا نقطه مطلوب فاصله داریم.

سردار گودرزی در پایان یادآور شد: مقام معظم رهبری سال گذشته مرزبانی را به مسابحه یک نیرو در تابعیت شخص فرمانده نیرو، با یک ستاد عمومی و تخصصی خاصی ارتقا پیدا دادند و امروز مرزبانی ناجا یک نیروی کارآمد و قابل قبول در سطح کشور است که می تواند از پس وظایفش بر بیاید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مرزبانی نیروی انتظامی میلیارد تومان جمهوری اسلامی خراسان جنوبی سردار گودرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۱۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، گفت: امروز در بیشتر ساعت‌ها در نیمه شرقی کشور، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی برای برخی مناطق کشور بارش‌های سیلابی پیش‌بینی کرد و افزود: امروز هشدار نارنجی مربوط به استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی است که سبب سیلابی شدن و طغیان رودخانه‌ها در این مناطق می‌شود. فردا در کرمان، سیستان و بلوچستان و برخی نقاط خراسان شمالی، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد تداوم دارد که این بارش‌ها تا اوایل هفته آتی در کشور ماندگار است.

وی از وزش باد شدید در برخی مناطق کشور خبر داد و افزود: وزش باد شدید در چند روز آینده در نیمه شرقی کشور تداوم دارد. امروز تنگه هرمز و دریای عمان و فردا شرق دریای عمان مواج و متلاطم است.

وی افزود: آسمان تهران نیمه ابری است که در برخی ساعت‌ها با افزایش باد همراه است. همچنین بیشینه دما امروز در پایتخت به ۲۴ درجه بالای صفر می‌رسد و روند دمایی در تهران افزایشی است.

کد خبر 6088328 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟
  • برای بازماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه تصمیم‌گیری می‌شود
  • سدهای خراسان جنوبی در حالت پایدار و مطمئن هستند
  • طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور
  • رابطه استراتژیک برای ارتقای امنیت مرزی
  • تاثیر سفر رئیسی به پاکستان، در ارتقای امنیت مرزی/رابطه با تهران برای پاکستان استراتژیک است
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • اجرای طرح نور تأمین کننده منافع زن و خانواده است
  • حفظ ثبات و امنیت پایدار ، لازمه تحقق اهداف اقتصادی