Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی امام مدیر عامل شرکت مترو با اشاره به آخرین وضعیت انتشار اوراق مشارکت سال ۱۳۹۹ گفت: برای انتشار و فروش اوراق سال گذشته، بانک شهر به عنوان بانک عامل معرفی شد و در صورتی که برخی روال اداری کار تسریع شود، امیدواریم تا قبل از شروع تابستان پیش رو، شبکه حمل و نقل عمومی تهران از منابع حاصل از فروش اوراق مشارکت سال ۱۳۹۹ منتفع شود؛ این مبلغ ۲۳۰۰ میلیارد تومان است که ۱۸۵۰ میلیارد تومان به توسعه مترو اختصاص می‌یابد و ۴۵۰ میلیارد تومان به شرکت واحد اتوبوسرانی با تزریق مبلغ مذکور، قطعا" می‌توان با اطمینان خاطر بیشتری از تحقق به موقع برنامه‌های توسعه‌ای شبکه حمل و نقل عمومی صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است کل بودجه اختصاص یافته به شرکت مترو در ۴۴ ماه گذشته، مبلغی در حدود ۶۷۰۰ میلیارد تومان بوده است که ۳۰ درصد آن از محل فروش اوراق مشارکت، ۳ درصد از محل اعتبارات تخصیصی دولت و مابقی را که رقمی در حدود ۴۴۰۰ میلیارد تومان می‌شود، شهرداری تهران تأمین کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوراق مشارکت مترو تهران اوراق مشارکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۱۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز فاقد شناسه یکتا

به گزارش فارس؛ سیدامیر سیاح رئیس مرکز مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار با اعلام این مطلب افزود: امیدواریم تا 25 اردیبهشت یک میلیون و 600 هزار مجوز کاغذی مانده در دست مردم در این مدت زمان باقی مانده به شناسه یکتا تبدیل شوند و شاهد تبدیل بیش از 2 میلیون پروانه کاغذی اعم از صنفی و غیرصنفی در کشور به مجوز الکترونیکی یا شناسه یکتا باشیم.

رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار درباره صدور مجوز به واسطه نبودن امکان صدور آن از طریق درگاه ملی مجوزها گفت: تعداد مجوزهای کاغذی که هنوز به صورت کاغذی صادر می شود و در درگاه نیست بسیار کم است.برای آنها تسهیلاتی قائل می شویم اما لازم است صادرکنندگان چنین مجوزهایی زودتر به درگاه متصل شوند.

اما تا آن زمان این امکان مهیا می شود که صاحبان چنین مجوزهایی بتوانند به فعالیت خود ادامه ادامه دهند.

وی بیان کرد: اگرچه برای صدور تبدیل مجوزها براساس قانون از 26 اردیبهشت ماه 1403، فردی که شناسه یکتا ندارد به منزله بدون مجوز است اما با تندی برخورد نمی‌کنیم بلکه کاری می کنیم تا در فرصت باقی مانده همه وارد درگاه شوند و درصد کمی را که باقی مانده اند با آرامش و ارسال پیامک به تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا دعوت می‌کنیم.

فردی که بخواهد خارج از کنترل و نظارت حکومتی و به صورت زیرزمینی کار کند، به تدریج خدمات دولتی وی قطع می شود.

وی افزود: مهمترین مزیت این طرح برای فعال اقتصادی این است که می تواند بدون حضور و 24ساعته از خدمات دولتی بهره مند شود.

دیگر خبرها

  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز فاقد شناسه یکتا
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند
  • تبدیل ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به الکترونیکی در کشور
  • حوضه آبریز «مرزی شرق» از کم بارشی سالانه خارج شد
  • از این حیوان فقط دو نمونه در جهان باقی مانده
  • سد‌های کبوترلانه کنگاور و قشلاق صحنه در آستانه آبگیری