Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@09:03:23 GMT

با محدودیت های جدی برق مواجه هستیم

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۱۴۹۸

با محدودیت های جدی برق مواجه هستیم

مصطفی رجبی مشهدی در پیامی تصویری اظهار کرد: پیش بینی شده است که از طرح های تشویق محور مدیریت مصرف استفاده کنیم و با همکاری خوب مشترکان بخش خانگی بتوانیم در ساعات اوج مصرف محدودیت های تامین برق را به حداقل ممکن برسانیم.

به گزارش ایسنا، به گفته وی از همه هموطنان خواهشمندیم که در ساعات اوج مصرف از وسایل برقی پرمصرف استفاده نکنند، کولرهای آبی را روی دور کند قرار دهند و کولرهای گازی را روی ۲۵ درجه تنظیم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته نیز رخشانی مهر - دبیر ستاد راهبری اوج بار از پیش بینی عبور مصرف برق طی ۲۴ ساعت آینده از خطوط قرمز خبرداد و گفت: با توجه به نقشه های هواشناسی، دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر نقاط کشور رو به افزایش است و این موضوع  باعث افزایش شدید مصرف برق خواهد شد.

وی با پیش بینی رشد ۲۰ درصدی مصرف برق نسبت به هفته گذشته، گفت: از  همه ظرفیت ها به منظور جلوگیری از بروز خاموشی استفاده خواهیم کرد. بازرسی از ادارات  پرمصرف آغاز شده و این اقدام فردا نیز با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت و در همین راستا برق اداراتی که مصرف خود را به ۵۰ درصد کاهش ندهند، قطع خواهد شد.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۱۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان محدودیت‌های ترافیکی مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در اصفهان را اعلام کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سرهنگ علی اصغر زارع در این خصوص ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به دلاورمردان ارتش و تقدیر و تشکر از همشهریان به پاس همکاری همیشگی در مراسمات مختلف گفت: در راستای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش محدودیت‌های تردد و ممنوعیت‌های توقف در شهر اصفهان اجرا خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس از ساعت یک بامداد 29 فروردین تا پایان مراسم توقف هر نوع وسیله نقلیه در طول خیابان فرایبورگ، خیابان فیض، ضلع شمالی و جنوبی خیابان آزادگان و دور تا دور میدان بسیج ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان ادامه داد: همچنین از ساعت 6 صبح فردا 29 فروردین تردد هرگونه وسیله نقلیه از تقاطع‌های آزادی- فرایبورگ، شیخ صدوق- سعادت آباد، فرایبورگ-سعادت آباد، خیابان‌های فیض و آیت الله حاج آقا رحیم ارباب به سمت میدان بسیج و گلستان شهدا و همچنین همه خروجی‌های بزرگراه شهید همت و میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا ممنوع خواهد بود.

وی به شهروندان توصیه کرد برای رفاه حال خود و سایر همشهریان و برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می‌شود
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان
  • ستاره تراکتور بازی با استقلال را از دست داد
  • محدودیت پروازی در آسمان و فرودگاه‌های ایران تکذیب شد
  • فصل برای ستاره گل‌گهر تمام شد
  • توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی ممنوع است
  • ببینید | شروع عملیات مسافرگیری در فرودگاه مهرآباد بعد از پایان محدودیت‌های پروازی
  • محدودیت پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد لغو شد؟
  • عملیات پروازی در فرودگاه مهرآباد از سر گرفته شد
  • مالیات سیگار امسال چه تغییری کرد؟ + جزئیات