Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@07:03:08 GMT

طارمی: تمام تمرکزمان روی بازی برابر هنگ کنگ است

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۱۵۰۲

طارمی: تمام تمرکزمان روی بازی برابر هنگ کنگ است

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان می گوید تمام تمرکزمان روی بازی برابر هنگ کنگ است.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل هنگ‌کنگ گفت: ما در این مسابقات چهار بازی مهم داریم و بازی به بازی جلو می‌رویم. تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا پیروز این دیدارها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما از پیش قبل، به بازی بعدی فکر نمی‌کنیم.

وی اضافه کرد: مهمترین بازی ما در حال حاضر دیدار برابر هنگ کنگ است. باید تمام تمرکزمان را برای این بازی نگه داریم. همانطور که تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و تمام تمرکزمان فقط برای این بازی بود. فکر می‌کنم فردا یک بازی خوب را برابر هنگ کنگ انجام دهیم. انشاالله با پیروزی از زمین مسابقه خارج شویم و دل مردم را شاد کنیم.

کد خبر 498124

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال فوتبال ایران فدراسیون فوتبال جام جهانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تمام تمرکزمان برابر هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۱۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان ایران تمرین امروز را از ساعت ۱۶ و پس از جلسه فنی در هوای بهاری در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.

اوسمار لوس ویرا پس از تشریح برنامه‌های تمرین امروز، بازیکنان را جهت انجام تاکتیک‌های تیمی، برای بازی برابر صنعت نفت در زمین چمن فرا خواند. پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ، فوتبال درون تیمی و شوتزنی به سمت دروازه از بخش‌های مختلف این تمرین بود.

علیرضا بیرانوند و وحدت حنانوف کماکان زیر نظر کادر پزشکی برنامه‌های اختصاصی خود را دنبال می‌کنند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

پرسپولیس، فردا (چهارشنبه) آخرین جلسه تمرینی خود پیش از دیدار برابر صنعت نفت را برگزار و پس از آن با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد آبادان ترک خواهد کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس در بازی برگشت از هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر، از ساعت ۱۹ پنج‌شنبه، در آبادان میهمان تیم صنعت نفت خواهد بود. این دیدار با توجه به وضعیت حساس صنعت نفت در جدول که برای بقا می‌جنگد بسیار حساس است.

دیگر خبرها

  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • انتظار تمام شد: طارمی پس از 4 ماه آمد(عکس)
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • طارمی برابر با سپاهان و تراکتور شد
  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان
  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ