Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:40:25 GMT

یک هزار و ۴۶۵ نفر در طرح ملی مسکن گیلان تایید نهایی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۱۵۵۶

یک هزار و ۴۶۵ نفر در طرح ملی مسکن گیلان تایید نهایی شد

حسین کشاورز روز چهارشنبه در جلسه شورای مسکن استان اظهار داشت: طرح اقدام ملی مسکن در گیلان در چهار مرحله صورت گرفته که ۱۲ هزار و ۸۳۶ نفر متقاضی ثبت نام کرده اند .

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح تا کنون اراضی به ظرفیت یک هزار و ۵۷۴ واحد به بنیاد مسکن و چهار هزار و ۵۰۰ واحد به ستاد اجرایی فرمان امام به عنوان کارگزاران طرح اقدام ملی مسکن از سوی راه و شهر سازی گیلان واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عملیات اجرایی ۲ هزار و ۳۰۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن گیلان آغاز شده و واگذاری ۲۴۰ واحد نیز در قالب گروه ساخت انجام شده است .

در قالب طرح اقدام ملی مسکن قرار  بود که  ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور ساخته شود که از این تعداد ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید، ۱۰۰ هزار واحد در بافت‌های فرسوده شهری و ۱۰۰ هزار واحد نیز در شهرهای کوچک ساخته می‌شود.

گیلان دارای دو و نیم میلیون نفر جمعیت است .

برچسب‌ها رشت وزارت راه و شهرسازی گیلان مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت وزارت راه و شهرسازی گیلان رشت وزارت راه و شهرسازی گیلان مسکن اخبار کنکور طرح اقدام ملی مسکن هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۱۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک

‌به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی‌اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ تهران گفت: همزمان با اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، با همکاری نواحی ۹ گانه  نسبت به شناسایی و پلمپ واحد غیر مجاز تفکیک و جمع آوری پسماند اقدام شد.

وی افزود: ۴ مرکز پس از ابلاغ رای و صدور اخطاریه‌های لازم به متصدیان مربوطه، پلمب و از ادامه فعالیتشان جلوگیری شد.

طاهری گفت: فعالیت مراکز غیرمجاز جمع‌آوری، تفکیک، جداسازی و دپوی انواع پسماند‌های خشک علاوه براینکه  باعث آشفتگی و به ریختگی چهره و سیمای شهر، موجب بروز معضلات بهداشتی و مشکلات زیست‌محیطی می‌شود، از این‌رو عوامل اجرایی این معاونت و نواحی ۹ گانه با گشت‌زنی و رصد میدانی در محلات، اینگونه مراکز غیرمجاز را شناسایی، ضمن اخطار و تذکر جدی نسبت به تعطیلی و پلمب واحد‌های مذکور اقدام می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۲ در پایان تاکید کرد: که اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی تا پاکسازی کامل و جمع آوری فعالیت اینگونه صنوف در سطح محدوده با قوت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • تایید نهایی ۵۷۲ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در اردل
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان
  • گیلان، تأمین کننده جوجه یکروزه کشور 
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • تایید نهایی بیش از۱۱۶ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت
  • آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی