Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدری که متوجه ارتباط و علاقه دخترش با یک پسر در دلیجان شده بود او را کشت.

به گزارش ایمنا، مجتبی جمالی گفت: راز فقدانی پسر جوان ۲۳ ساله، با دستگیری اعضای یک خانواده و اعترافشان به قتل پسر جوان، توسط پدر خانواده برملا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان افزود: در تاریخ چهارم اردیبهشت ماه سال جاری گزارشی از فقدانی یک پسر جوان ۲۳ ساله از سوی خانواده اش به پلیس شهرستان اعلام و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، تحقیقات لازم برای یافتن او آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختلافات پسر جوان با خانواده‌ای که قصد ازدواج با دختر آنها را داشت

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده و در تحقیقات به عمل آمده، اطلاعاتی از اختلافات این پسر جوان با خانواده‌ای که او قصد ازدواج با دختر آنها را داشته، به دست آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان اظهار کرد: در بررسی‌های تخصصی کارآگاهان پلیس شهرستان و همکاری کارآگاهان پلیس استان، مشخص شد که در روز فقدانی این فرد، خانواده دختر با او ملاقات داشته‌اند و همسایه‌ها نیز در آن روز متوجه درگیری مشکوک در پارکینگ منزلشان شده‌اند.

جمالی خاطرنشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیس و به دست آمدن مدارک و دلایل لازم در نقش داشتن اعضای این خانواده در گم شدن این پسر جوان، با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی اعضای این خانواده دستگیر شدند و بازجویی‌های فنی کارآگاهان پلیس از آنان آغاز شد.

پدر قاتل جسد پسر جوان را در بیابان خاک کرد

وی افزود: در نهایت، اعضای این خانواده به قتل این پسر جوان به دلیل رفتار غیر از شئونات اخلاقی، توسط پدر خانواده اعتراف کردند و مشخص شد که مقتول با دعوت آنها، به محل زندگی شأن مراجعه کرده و با برنامه ریزی انجام شده، پدر خانواده، او را در پارکینگ منزل به قتل رسانیده و جسد متوفی را در بیابان خاک کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: جسد متوفی از بیابان‌های اطراف شهرستان کشف شد و در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

منبع: رکنا

کد خبر 498131

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قتل در دلیجان جزئيات قتل ارتکاب به قتل اعتراف قاتل قاتل فراری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پسر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۱۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش

مرد جوانی که پسر و همسرش را در خانه به آتش کشیده بود، دستگیر شد.

اوایل فروردین ماه امسال، کارکنان بیمارستان سوانح سوختگی بیمارستان شهید مطهری از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مرگ مشکوک یک مادر و پسر جوان را گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پای در سردخانه گذاشتند و با جسد زن و پسر جوانی مواجه شدند که براثر سوختگی، فوت شده بودند؛ بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که این ۲ براثر حادثه آتش‌افروزی عمدی در یک خانه واقع در مرکز تهران از سوی پدر خانواده، قربانی جنایت شده‌اند.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، پدر خانواده که نقاش ساختمان بوده با انگیزه نامشخصی با استفاده از بنزین اقدام به آتش زدن همسر و پسرش کرده، اما خودش در این حادثه آسیب جزئی دیده است.

کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، خیلی زود مرد میانسال را دستگیر کردند؛ متهم که در جریان بازجویی‌ها منکر هرگونه آتش‌افروزی مرگبار بود پس از مواجه با مدارک و شواهد موجود داخل پرونده از یک جنایت هولناک رازگشایی کرد.

مرد جوان ماجرای جنایت را اینطور توضیح داد: در خانواده ما اختلاف زیادی وجود داشت؛ روز حادثه قصد داشتم تا به نقاشی یک ساختمان بروم و از پسرم درخواست کردم تا برای کمک به همراهم بیاید، اما او مخالفت کرد و مشاجره‌ای میان ما شکل گرفت؛ در این میان، بنزین را روی خودم ریختم و تهدید به خودسوزی کردم، اما پسرم با بی‌ادبی جوابم را داد که من عصبانی شدم و بنزین را روی او ریختم و با فندک آتش‌افروزی کردم.

متهم گفت: در ادامه همسرم آمد تا به پسرم کمک کند، اما با توجه به اینکه بطری بنزین روی زمین افتاده بود خودش نیز دچار حادثه شد؛ من نیز در این آتش‌سوزی جان سالم به در بردم، پشیمانم و قصد ارتکاب جنایت را نداشتم.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای سیرمراحل قانونی پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع: تسنیم

tags # قتل ، اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • سه قلو‌های رادکانی منتظر حمایت مسئولان+ فیلم
  • ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟
  • ماجرای قتل دانشجوی دانشگاه دندانپزشکی رفسنجان
  • قتل آتشین پدر در خواب با نقشه شیطانی دخترش
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دخترش
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران/ قاتل: جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم