Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، فرهاد اسماعیلی گفت: استان فارس با حضور ۴ هزار و ۱۱۸ نفر در جشنواره و کسب ۵۸ رتبه اول، دوم، سوم و شایسته تقدیر موفق به کسب رتبه اول نخستین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند سراسر کشور شد.

وی تصریح کرد: معلمان هنرمند فارس ۸ رتبه اول، ۱۴ رتبه دوم و ۱۴ رتبه سوم را در نخستین جشنواره معلمان هنرمند کشور کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل آموزش و پرورش فارس در تشریح اسامی منتخبین استان فارس در این جشنواره کشوری افزود: محمد عباسی در رشته فیلم کوتاه داستانی، حمیدرضا روئین تن دررشته تکنوازی سه تار، حامد قانع در رشته تکنوازی سه تار قشقایی، لیلا سادات کریمی در رشته تکنوازی تنبور، حمیدرضا فرزاد در رشته پادکست، حنظله ربانی در رشته سرایش سرود و ترانه، محمدرضا خالقیان در رشته مجسمه سازی و مختار عیب جو در رشته فتومونتاژ موفق به کسب رتبه اول این جشنواره کشوری شدند.

اسماعیلی گفت: مریم کشاورز در رشته مونولوگ، حمید وامق در رشته نمایشنامه نویسی، وحید رضایی نسب درشته آواز محلی (بختیاری) و حبیب الله بازیار در رشته آواز محلی (شیرازی)، مجید توکلیان و مجتبی فرهادی پور در رشته تکنوازی تنبک، حمیدرضا بنیادی و محمد جواداکبری در رشته تکنوازی ضرب زورخانه، مریم آموزگار در رشته پادگست رتبه دوم این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

وی در تشریح دیگر اسامی برگزیدگانی که موفق به کسب رتبه دوم این جشنواره شدند افزود: منصوره صداقت در رشته نقد داستان، مجید اسلامی در رشته نقاشی، مجتبی رحمدار در رشته خط شکسته نستعلیق، فرامرز کشتکار در رشته کاریکاتور، راضیه محمدی در رشته نقاشی دیجیتال موفق به کسب رتبه دوم این جشنواره کشوری شدند.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: شهر بانوثابت در رشته فیلم کوتاه مستند، راضیه زارعی در رشته نمایش عروسکی، محمدحسین کوثری در رشته تکنوازی دف سعید احمدی پور در رشته تکنوازی کمانچه، حسین گل صفتیان در رشته تکخوانی محلی (تصنیف)، امیر قره خانی در رشته نرم افزار موبایل، زهرا درستکار در رشته نقد شعر رتبه سوم این جشنواره کشوری را از آن خود کردند.

اسماعیلی در تشریح دیگر اسامی برگزیدگانی که موفق به کسب رتبه سوم این جشنواره شدند افزود: جلیل منور در رشته سرایش سرود و ترانه، سید یاسین علویان در رشته نقاشی، مجید رستگار در رشته خط نستعلیق، هیلدا خدر در رشته خط شکسته نستعلیق، فخرالسادات صحافی در رشته خط نسخ، امیر پژمان در رشته خط ثلث، الهام زهد در رشته اینفوگرافی موفق به کسب رتبه سوم این جشنواره کشوری شدند.

کد خبر 5226610

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش فارس فرهاد اسماعیلی شیراز انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه چالش شایستگی گرگان آمار کرونا اردبیل سیدابراهیم رئیسی واکسن کرونا اراک شیراز چالش شفافیت مشارکت مردم در انتخابات جشنواره کشوری موفق به کسب رتبه رشته تکنوازی معلمان هنرمند رشته خط رتبه اول رتبه دوم رتبه سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۲۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهریه جدید مدارس غیردولتی اعلام شد

 رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام ابلاغ آیین‌نامه جدید مدارس غیردولتی گفت: طبق این آیین‌نامه تکلیف رتبه‌بندی مدارس، شهریه دریافتی، ساعات تدریس معلمان، پوشش بیمه‌ای و همچنین نحوه برخورد با مدارسی که شهریه اضافی دریافت می‌کنند مشخص شده است.

به گزارش ایرنا، احمد محمودزاده با اشاره به نرخ مصوب شهریه در سامانه مدارس غیردولتی و هیات امنایی افزود: رقم بالاترین شهریه‌ها با احتساب فوق برنامه ۶۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است که با ابلاغ آیین نامه جدید مدارس غیردولتی، تکلیف مدارس متخلف که شهریه بالاتر دریافت می‌کنند مشخص شده است.

وی ادامه داد: مدارسی که بیشتر از شهریه اعلامی دریافت کنند، با توجه به اجازه‌ای که داده شده، شهریه از حساب آن مدرسه برداشت و در اختیار خانواده‌هایی که از آن‌ها شهریه اضافی دریافت شده، قرار می‌گیرد.

در حالیکه معلمان مدارس غیردولتی همواره از بالا بودن ساعت کاری، پایین بودن حقوق و دستمزد، تاخیر در پرداخت حقوق و بیمه گلایه‌مند هستند محمودزاده با استناد به آیین نامه جدید از کاهش ساعت کاری این معلمان و افزایش حقوق آن‌ها خبر داد و اظهار کرد: قرار شده معلمان مدارس غیردولتی مقطع ابتدایی با ۲۵ ساعت تدریس به صورت تمام وقت در نظر گرفته و بیمه هم شوند.

به گفته معاون وزیر آموزش و پرورش، «حقوق این دسته از معلمان تقریبا نزدیک “نصف” نسبت به وضعیت موجود افزایش می‌یابد».

محمودزاده در ادامه با بیان اینکه در آیین‌نامه مذکور بحث رتبه‌بندی مدارس برای ثبت‌نام و تعیین شهریه مشخص شده است گفت: مدارس غیردولتی بین رتبه‌های یک تا پنج متناسب با امکانات، فضا، تجهیرات، نیروی انسانی و کیفیت بخشی آموزشی و پرورشی دسته‌بندی می‌شوند که خانواده‌ها می‌توانند رتبه‌ها را در سامانه مشاهده کنند؛ البته مدارس در تابلو‌های خود نیز رتبه‌شان را نصب خواهند کرد.

به گفته محمودزاده، رتبه هر مدرسه در تعیین شهریه آن مدرسه اثرگذار است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • هنرمند سیستان و بلوچستانی جایزه جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست را از آن خود کرد
  • تسری امتیازات رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران نهضت سوادآموزی
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی
  • موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی
  • برگزاری یادواره ۸ شهید هنرمند شهرستان بوانات
  • شهریه جدید مدارس غیردولتی اعلام شد
  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی