Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@03:56:44 GMT

قیمت گوشی موبایل کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۲۶۶۲

قیمت گوشی موبایل کاهش یافت

در ۲۴ ساعت گذشته نوسانات قیمت ها در بازار موبایل بالا گرفته است و در این بین تعداد محدودی از تلفن های همراه مانند آیفون ۱۲ ارزان شدند.

به گزارش پول نیوز، در ۲۴ ساعت گذشته نوسانات قیمت ها در بازار موبایل بالا گرفته است و در حالی که تلفن های همراه سامسونگ گلکسی اس ۲۰ الترا و سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ الترا در این مدت ارزان شدند تلفن همراه سامسونگ گلکسی آ۷۱ در این مدت افزایش قیمت را تجربه کرده است؛ سامسونگ گلکسی اس ۲۰ الترا از ۲۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۲۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است و سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ الترا نیز از ۲۷ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۲۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است و در این بین سامسونگ گلکسی آ۷۱ از ۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۹ میلیون و ۴۱۶ هزار تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روند قیمت ها در بین تلفن های همراه برند اپل نیز به همین صورت است به طوری که تلفن همراه آیفون ۱۲ پرومکس در این مدت گران شده است و این تلفن همراه از ۳۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۳۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است و آیفون ۱۲ مینی نیز در این مدت گران شده است و این تلفن همراه از ۲۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۲۷ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان رسیده است و در این بین سایر تلفن های همراه برند اپل در این مدت کاهش قیمت را تجربه کرده اند به طوری که آیفون ۱۱ از ۲۳ میلیون و ۸۹۹ هزار تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۲۳ میلیون و ۶۹۹ هزار تومان رسیده است و آیفون ۱۲ ساده نیز از ۲۶ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۲۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسیده است.

تلفن های همراه برند شیائومی نیز در این مدت نوسانات قیمتی را تجربه کرده اند به طوری که شیائومی رد می نوت ۹ پرو در این مدت ارزان شده است و این تلفن همراه از ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسیده است و شیائومی رد می ۹ سی نیز در این مدت ارزان شده است و از ۲ میلیون و ۹۷۵ هزار تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۲ میلیون و ۷۲۵ هزار تومان رسیده است و در این بین اما شیائومی رد می نوت ۹ از ۳ میلیون و ۷۴۵ هزار تومان در روز گذشته امروز وارد کانال ۴ میلیون تومانی شده است و ۴ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان قیمت خورده است.

قیمت روز تلفن های همراه در جدول زیر آمده است:

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: گوشی موبایل هواوی پول نیوز اقتصاد هزار تومان در روز گذشته امروز به قیمت هزار تومان رسیده تلفن های همراه سامسونگ گلکسی ۲۷ میلیون تلفن همراه آیفون ۱۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۲۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید آیفون در چین کاهش یافت

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، آمارهای منتشر شده حاکی از آن است که با توسعه حضور گوشی‌های هوآوی در بازار چین فروش آیفون در این کشور در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد سقوط کرده است.

چین بزرگترین بازار گوشی جهان به شمار می‌رود و در حالی که سال گذشته حدود ۲۰ درصد بازار این کشور دست شرکت اپل بود اما طی سال جاری این رقم به حدود ۱۵ رسیده است.

در حالی فروش گوشی‌های آیفون در چین سقوط کرده که فروش گوشی‌های هواوی ۷۰ درصد جهش کرده و این شرکت چینی حالا سهمی برابر اپل آمریکایی از بازار گوشی چین دارد.

طی ماه‌های گذشته شرکت ویووی چین توانست با پشت سر گذاشتن اپل به بزرگترین فروشنده گوشی در بازار چین تبدیل شود. هم اکنون برند آنر دومین برند پرفروش گوشی در چین به شمار می‌رود و پس از آن شرکت اپل و هواوی قرار دارند.

سقوط ۱۹ درصدی فروش گوشی‌های اپل در بازار چین موجب شده تا این شرکت بدترین عملکرد خود در بازار چین در ۴ سال گذشته را به ثبت برساند.

کد خبر 6087324 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • جزییات تازه از سرنوشت دختر فوت‌شده در متروی تجریش
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • افزایش قیمت برخی گوشی‌ها با وجود تخصیص ارز نیمایی
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)
  • جهش قیمتی برخی مدلهای تلفن همراه با وجود تخصیص ارز نیمایی