Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- تاریخ مسابقه سوپرجام فصل 1399-1398 بین دو تیم پرسپولیس و تراکتور تبریز اعلام شد.
به گزارش آریا، پرسپولیس و تراکتور، سی ام خرداد در چارچوب سوپرجام به مصاف هم می روند. مسابقه سوپرجام فصل 1399-1398 بین دو تیم پرسپولیس (قهرمان لیگ برتر) و تراکتور تبریز (قهرمان جام حذفی) روز یکشنبه 30 خرداد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان و محل برگزاری مسابقه به زودی اعلام خواهد شد.
زمان سوپر جام در حالی 30 خرداد اعلام شده که از نظر زمانی به هیچ وجه به نفع پرسپولیس نیست. پرسپولیس باید روز 30 خرداد مقابل تراکتور بازی سوپر جام را برگزار کند. چند روز قبل بود که یکی از مدیران سازمان لیگ به طرفداری اعلام کرد بازی سوپر جام همزمان با بازی معوقه استقلال و پدیده برگزار می شود. اما امروز و دقایقی قبل برنامه های بازی های لیگ و بازی معوقه استقلال و پدیده اعلام شد که طبق آن استقلال روز 31 خرداد مقابل پدیده به میدان می رود. جالب این که دقایقی بعد از آن زمان بازی سوپرجام اعلام شد و پرسپولیس یک روز زودتر یعنی روز 30 خرداد باید مقابل تراکتور صف آرایی کند.
زمان برگزاری دیدار سوپر جام پرسپولیس و تراکتور در حالی ناعادلانه به نظر می رسد که پرسپولیس 6 بازیکن ملی پوش دارد و تراکتور یک بازیکن که اخباری است. آن هم در شرایطی که تیم ملی روز 25 خرداد مقابل عراق آخرین بازی اش را برگزار کرده و روز 26 خرداد به تهران رسیده و روز 28 خرداد نیز ملی پوشان به استراحت می پردارند و این گونه است که 6 ملی پوش پرسپولیس از روز 28 خرداد به تمرینات پرسپولیس ملحق شده و باید روز 30 خرداد مقابل تراکتور به میدان بروند. آن هم بعد از 4 بازی سخت و حساس با تیم ملی! به نظر می رسد اعلام زمان برگزاری دیدار سوپر جام در 30 خرداد به هیچ وجه به نفع پرسپولیس نیست.
بی تردید تابستان ها همیشه ماه هایی گرم و پر از اتفاقات برای باشگاه پرسپولیس بوده است. از همان روزی که برانکو ایران را ترک کرد و کالدرون جانشین اش شد تا امروز که پرسپولیس با احکام ریز و درشت بدهی های سنگین داخلی و خارجی مواجه است. به هر حال این یک واقعیت است که احکام همه پرونده‌ها در همین مقطع زمانی اعلام شده و بحران مالی از راه می رسد. کافی است نگاهی به لیست بدهی های پرسولیس داشته باشیم:
تابستان سال قبل بود که پرسپولیس به برانکو و دستیارانش نزدیک به یک میلیون و 400 هزار یورو بدهکار شده و در نهایت سرخ ها در آخرین لحظات موفق به پرداخت مطالبات آن ها شدند و حالا هم پرسپولیس باید بدهی اش به کالدرون را با دیرکرد 600 هزار دلاری پرداخت کند. قبل از این هم 80 هزار دلار برای والنسیا پرداخت شده بود. در همین وضعیت کنونی بدهی مالیاتی برانکو هم باید به طریقی مدیریت شود. از سوی دیگر سوشا مکانی هم  850 میلیون تومان طلبکار است. 500 میلیون تومان‌ هم باید به شایان مصلح پرداخت شود.
حکم 17 هزار و 500 دلاری مربوط به شکایت گوآ بابت پست اینستاگرامی هم دو روز قبل صادر شد که البته گفته می شود کارگزار این بدهی را پرداخت می کند، هر چند هیچ صحبتی درباره ضرر مالی و معنوی ناشی از برگزاری یک مسابقه بدون تماشاگر مطرح نشده که یک حساب سر انگشتی هم مشخص می کند ضرر و زیان این موضوع چند برابر جریمه نقدی است. و جالب این که همه این اتفاقات در همین محدوده زمانی اتفاق افتاده‌اند. البته این پایان ماجرا نیست چون دادگاه داوری هنوز حکم خوآکین، دیگر دستیار اسپانیایی کالدرون را ارسال نکرده که با دیرکرد کمتر از 100 هزار دلار نخواهد بود. 
پرسپولیس وقتی قرار بود مطالبات برانکو و دستیارانش را پرداخت کند با نرخ آن روزها، نزدیک به 45 میلیارد تومان پرداخت کرد و حالا طلب کالدرون، خواکین و والنسیا نیز به 780 هزار دلار می‌رسد که با نرخ کنونی از 18 میلیارد تومان می‌گذرد. به تمام این ها بدهی پرسپولیس به پدیده بابت رضایت‌نامه یحیی گل محمدی را هم اضافه کنید.
به هرحال این یک واقعیت است که باشگاه پرسپولیس قادر به پرداخت تمام این بدهی ها نیست و طی چند روز آینده باید راهکارهایی برای پرداخت این بدهی ها و البته حضور در نقل و انتقالات داشته باشد که در غیر این صورت با پنجره های بسته و حتی کسر امتیاز مواجه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سوپرجام پرسپولیس ملی پوشان خرداد مقابل اعلام شد سوپر جام بدهی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۳۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار استقلال برای حل شدن ماجرای بدهی به سانتاکلارا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه سانتاکلارای پرتغال به دنبال عدم پرداخت حق انتقال محمد محبی به استقلال از این باشگاه به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) شکایت و این دادگاه، استقلال را به پرداخت 500 هزار یورو محکوم کرده بود.

به نقل از تسنیم با توجه به اینکه استقلال درگیر بارگذاری مدارک برای صدور مجوز حرفه‌ای و تنها پرونده شکایت بین‌المللی نیز مربوط به سانتاکلارا بود، مدیران استقلال تفاهم‌نامه‌ای با طرف پرتغالی امضا می‌کنند، مبنی بر اینکه 300 هزار یورو از مطالبات باشگاه استقلال در فیفا از سوی این نهاد پرداخت خواهد شد و مابقی نیز از طریق یک یا دو قسط پرداخت می‌شود.

باشگاه سانتاکلارا از استقلال بابت این تفاهم‌نامه ضمانت خواست که مدیران استقلال اعلام کردند برای تضمین، سانتاکلارا می‌تواند خواهان اجرای حکم تا زمان تسویه کامل مطالبات خود شود. با اجرایی شدن حکم، پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه بسته می‌ماند تا از طریق مکاتبه با فیفا بتوانند پول را جابه‌جا کنند. این تفاهم‌نامه امضا می‌شود و فیفا نیز 300 هزار یورو به حساب سانتاکلارا پول واریز می‌کند.

بابت 200 هزار یورو باقیمانده، فدراسیون فوتبال طبق درخواست استقلال نامه‌ای به فیفا ارسال می‌کند مبنی بر اینکه این باشگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا مطالباتی دارد و مبلغ 200 هزار یورو به حساب سانتاکلارای پرتغال واریز شود. فدراسیون فوتبال تضمین می‌کند که اگر این مبلغ از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا به حساب فیفا ننشست، فیفا می‌تواند 200 هزار یوروی باقی مانده را از محل مطالبات فدراسیون فوتبال ایران بردارد و هر زمان کنفدراسیون فوتبال آسیا 200 هزار یورو از مطالبات استقلال را به حساب فیفا واریز کرد، آن پول جابه‌جا شود. بدین ترتیب استقلال با این تدبیر و روش، تفاهم‌نامه معتبری تحت عنوان صلح‌نامه پرداخت مطالبات به شکل اقساطی با سانتاکلارا پرتغال امضا می‌کند.

باشگاه استقلال قصد دارد در صورت عدم پرداخت 200 هزار دلار باقیمانده باشگاه پرتغالی، تفاهم‌نامه امضا شده با سانتاکلارا که به تأیید فیفا رسیده را در سامانه صدور مجوز حرفه‌ای بارگذاری کرده و هر زمان باقیمانده پول سانتاکلارا واریز شد، تأییدیه نهایی را با صلح‌نامه جابه‌جا کند و با این راهکار مشکلی را پیش‌روی خودش نبیند. ضمن اینکه این باشگاه تا روزهای پایانی فروردین ماه فرصت تعویض مدارک در سامانه AFC را دارد.

به همین دلیل باشگاه استقلال نگرانی بابت بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی‌اش ندارد و چون زمان یارگیری در نقل‌وانتقالات زمستانی پایان یافته و ترجیح داد در این مقطع با سانتاکلارای پرتغال تفاهم‌نامه امضا کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888934

دیگر خبرها

  • شایعات تکراری درباره مهلت پرسپولیس و استقلال برای پرداخت بدهی‌ها
  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • راهکار استقلال برای حل شدن ماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • شوک سال جدید به استقلال، زود خنثی شد!
  • ستاره‌های فوتبال در نوروز پولدار شدند!
  • پرسپولیس در جام ملت‌های اروپا نماینده دارد
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • فوتبالیست دورگه ایرانی - دانمارکی که در ایتالیا عاشق «تراکتور» است
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!