Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود غفارپور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی امروز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ‏ افزود: میزان درآمد پیش بینی شده سال گذشته در آذربایجان غربی، ۱۶ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال بود که میزان درآمد تحقق یافته بیش از ۲ هزار میلیارد ریال بیشتر بود.

او اضافه کرد: از این میزان، ۱۶ هزار و ۱۰ میلیارد ریال مربوط به درآمد‌های مالیاتی بود که سهم ۸۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ درصدی از کل درآمد‌های استانی را نشان می‌دهد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی ادامه داد: میزان وصول درآمد‌های مالیاتی طی سال گذشته در استان، حدود ۲۰ درصد بیشتر از پیش بینی‌ها بود.

غفارپور اظهار کرد: در حوزه سایر درآمد‌های استانی نیز طی سال گذشته ۲ هزار و ۳۵۸ میلیارد ریال درآمد داشتیم که عمده آن‌ها مربوط به بخش‌های نیروی انتظامی، ثبت اسناد و گمرک بود.

مالیات مهمترین بخش درآمد‌ها در کشور بوده و در آذربایجان غربی نیز همواره مهمترین منبع درآمد دولتی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دارایی اقتصادی سرویس اقتصادی ارومیه آدربایجان غربی آذربایجان غربی میلیارد ریال سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۳۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای آذربایجان‌غربی تا هفت درجه گرم‌تر می‌شود

به گزارش تابناک، یاسر استاد در گفت و گو با ایرنا با پیش بینی جوی پایدار و آرام برای روزهای آینده در آذربایجان غربی افزود: طبق بررسی های هواشناسی افزایش دما در ارومیه محسوس تر خواهد بود و دمای این شهرستان که در این هفته بین منفی یک تا ۱۳ درجه سانتی گراد در نوسان بود تا ۱۹ درجه سانتی گراد افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان چالدران با منفی هفت درجه سانتی گراد سردترین و شهرستان خوی با دمای ۱۶ درجه سانتی گراد گرم ترین شهر استان بودند.

کارشناس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: در شبانه روز گذشته بارش پراکنده باران از شهرستان سردشت و تخت سلیمان تکاب گزارش شده است که حداکثر یک میلی‌متر بود، سرعت وزش باد نیز در اشنویه به حداکثر میزان سرعت خود در استان با بیش از ۵۵ کیلومتر بر ساعت رسید.

اشتاد با پیش بینی هوای سه روز آینده استان بیان کرد: روز پنجشنبه هفته جاری تا شنبه هفته آینده هوای استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد است.

 به طور متوسط در سال ۴۰۰ تا ۴۵۰ میلی‌متر بارندگی در این استان به ثبت می‌رسد، کشاورزی عمده ترین شغل ساکنان آن بوده و بارندگی‌ها تاثیر مهمی بر اشتغال این بخش دارد.

 
 

دیگر خبرها

  • هوای آذربایجان‌غربی تا هفت درجه گرم‌تر می‌شود
  • ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه طی سال ۱۴۰۲ محقق شد
  • صادرات ۱۴۸۹ میلیون دلار محصولات تولیدی آذربایجان‌غربی از گمرکات استان طی سال گذشته
  • فعالیت ۲٠٠ آشپزخانه همزمان با ماه مبارک رمضان در آذربایجان غربی
  • ۲۵۲ میلی‌متر بارندگی در نیمه اول سال آبی در آذربایجان‌غربی
  • پلدشت پیشرو در توسعه فضای آموزشی آذربایجان غربی
  • درآمد سال ۱۴۰۲ البرز بیش از ۱۸۵ هزار میلیارد ریال بود
  • اختصاص ۴۵ میلیارد ریال برای گازرسانی به مسکن مددجویان آذربایجان غربی
  • بازاریان آذربایجان‌غربی ۵۲ میلیارد ریال جریمه پرداخت کردند
  • بازاریان آذربایجان‌غربی بیش از ۵۲ میلیارد ریال جریمه پرداخت کردند