Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@16:14:18 GMT

جذب اعتبار شناور در دستور کار مدیران کل باشد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۴۴۶۱

جذب اعتبار شناور در دستور کار مدیران کل باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نادر مالکی عصر امروز در نشستی با مسؤولان دستگاه‌های اجرایی استان سمنان اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی استان سمنان نسبت به جذب اعتبارهای ملی در سال جاری اقدام کنند.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان سمنان که در سال گذشته نسبت به جذب اعتبار ملی اقدام کردند، گزارش‌های خود را به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هرچه سریع‌تر ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان ادامه داد: جذب اعتبارهای شناور (گلوبال) ویژه و اساسی در دستور کار مدیران کل باشد و به استان سمنان در سال گذشته بیش از سه برابر اعتبارات استانی، اعتبارات شناور (گلوبال) تخصیص یافت.

مالکی خاطرنشان کرد: فروش اموال مازاد به‌طور ویژه در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد و پرداخت پاداش آخر کار بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی از این محل پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان مدیریت دستور کار شناور دستگاه های اجرایی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۴۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی استان سمنان افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر سه شنبه در نشست شورای اداری سمنان به میزبانی استانداری بیان کرد: برگزاری جشن راه اندازی مجدد ۲۰۱ واحد راکد، بهره برداری از فاز ۳ و ۴ نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان و همچنین واگذاری زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن به خانوارهای واجد شرایط از جمله اقدامات ارزنده‌ای است که در سفر دور دوم به وقوع پیوست.

وی افزود: در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان با پیگیری‌های مطلوب صورت گرفته در راستای اجرای مصوبات دور اول سفر، بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی استان افزایش یافت که امری بسیار ارزنده است‌.

استاندار سمنان گفت: مدیران پیگیر مصوبات سفرهای صورت گرفته به شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاها به صورت ویژه بوده و در سال جدید نیز به صورت میدانی در جای جای استان بوده و ارتباط با مردم را با جدیت دنبال کنند.

هاشمی بیان کرد: پیگیری مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان، تحقق شعار سال، جذب ۱۰۰ درصدی و کامل اعتبارات استان تا قبل از پایان مهلت قانونی، جذب تسهیلات تبصره ۱۸ با همکاری بانک‌های عامل استان، صرفه جویی در مصرف آب، تسریع در اجرای مطلوب طرح نهضت ملی مسکن و سایر موارد از جمله اولویت‌های استان در سال ۱۴۰۳ است.

کد خبر 6086936

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی استان سمنان افزایش یافت
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند
  • امکان استفاده از اوراق گام برای پرداخت بدهی به دستگاه های اجرایی فراهم شد
  • امکان استفاده از اوراق گام برای پرداخت بدهی به دستگاه‌های اجرایی فراهم شد
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم
  • بخشنامه بانک مرکزی برای پرداخت بدهی به دستگاه های اجرایی
  • اختصاص بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های زیربنایی بخش تولید