Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:13:02 GMT

تداوم یکه تازی شهرداری همدان در صدر جدول لیگ ۲ فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۴۵۱۹

تداوم یکه تازی شهرداری همدان در صدر جدول لیگ ۲ فوتبال

به گزارش ایرنا، شاگردان طلایی منش در دیداری که حریف چیزی برای از دست دادن نداشت و تلاش کرد تا از این میزبانی برای خود سود ببرد، دست بکار بزرگی زدند و آوالان را در زمین خود تسلیم کردند.

تیم شهرداری همدان با ارایه یک بازی منسجم و هماهنگ توانست یک بر صفر مقابل آوالان به پیروزی دست یابد.

"امیر ابراهیم بیگی" تگ گل سه امتیازی شهرداری همدان را در این بازی وارد دروازه حریف کرد تا نماینده همدان همچنان با اقتدار به صدرنشینی خود ادامه بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد صابری زاده، علی فراهانی، مجید شعبانی، امیرحسین پورقاسمی، امیر ابراهیم بیگی، دی‌اسپورت، مهدی خلج، آرمین طلایی‌منش، محمد عباس تبار، هادی موثق، امیرمحمد نسایی ترکیب تیم شهرداری در این بازی را تشکیل دادند.

مهدی باشی، کیوان مارابی، فرشاد جلیلوند، بلال وکیلی، پارسا خراسانی، مسلم فریدی، میثم باشوکی، حامد رضایی، علی منتشلو، سهند اسدی، عرفان شرفی برای تیم آوالان در این بازی به میدان رفتند.

شاگردان طلایی منش با این برد مهم ۴۰ امتیازی شدند و به لیگ یک چشمک زدند.

برچسب‌ها فوتبال شهرداری همدان همدان لیگ دسته اول فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال شهرداری همدان همدان فوتبال شهرداری همدان همدان لیگ دسته اول فوتبال اخبار کنکور شهرداری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۴۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم راه اندازی مجتمع بنکداران مواد غذایی همدان

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، یکی از اقدامات مهم شهرداری ها جابجایی مغازه ها و مکانهایی است که موجب ترافیک و اختلال در عبور و مرور می شود در همدان نیز اداره میراث فرهنگی و شهرداری همدان خواستار جابجایی بنکداران به منطقه ای دیگر است. اما متاسفانه ای مهم صورت نگرفته است.شهروند خبرنگاری درباره این موضوع پیامی فرستاده اند 

متن پیام شهروند خبرنگار ما را در این زمینه می خوانید:

با توجه به اخطارهای مکرر میراث فرهنگی و شهرداری همدان اتحادیه خواربار مکانی را با سرمایه خود اعضا به ارزش ۱۰هزار میلیارد تومان در بخش خصوصی احداث کرده اند با وجود مصوبات شورای ترافیک برای محدود کردن عبور و مرور کامیون و کامیونت به بازار قدیم همدان راسته حسین خانی و افتتاح پروژه در دی ماه گذشته هنوز هیچ خبری از جابجایی بنکداران حسین خانی همدان به این مجموعه نیست.

دیگر خبرها

  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • عدم راه اندازی مجتمع بنکداران مواد غذایی همدان
  • اصلانیان: تیم‌های پایین جدول پیش باخته برابر پرسپولیس هستند
  • جدول لیگ برتر؛ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد
  • جدول لیگ برتر فوتبال با صدرنشینی پرسپولیس
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • جزییات بودجه شهرداری همدان در دسترس مردم قرار گرفت
  • تاکسی داران همدانی در انتظار تحقق وعده شهرداری
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ فروردین