Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا از جمعیت هلال احمر، محمدی همچنین درخصوص جزئیات این حادثه افزود: در پی حادثه انفجار خطوط لوله گاز در منطقه باقرشهر و طی پیگیری از جمعیت هلال احمر استان تهران، تیم واکنش سریع و ٣ شعبه آن جمعیت درحال آماده باش کامل هستند.

او گفت: دو تیم عملیاتی از شهرری به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سخنگوی اورژانس کشور نیز از اعزام ۱۰ دستگاه آمبولانس به پالایشگاه تهران خبر داد.

مجتبی خالدی گفت: دقایقی قبل وقوع آتش سوزی در خیابان شهید رجایی، سه راه خیرآباد، پالایشگاه تهران به مرکز اورژانس کشور اعلام شد.

وی افزود: سریعاً ۱۰ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

سخنگوی اورژانس تهران گفت: بیمارستان هفت تیر، فیروزآبادی، فیروزگر و شهید مطهری و بیمارستان‌های جنوبی در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

خالدی ادامه داد: ۵۰ تخت در بیمارستان‌های جنوبی برای مصدومان احتمالی اختصاص یافته است.

وی افزود: همچنین اطلاع رسانی به مسئولان بهداشت محیط وزارت بهداشت انجام شده و به مدیران بحران نیز اطلاع رسانی انجام شده است.

خالدی افزود: آمادگی به صورت کامل وجود دارد اما تا به این لحظه هیچ مصدومی به عوامل اورژانس تحویل داده نشده است و منتظر هستیم که اطفا حریق انجام شود.

برچسب‌ها آتش سوزی جمعیت هلال احمر استان تهران آمبولانس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی جمعیت هلال احمر استان تهران آمبولانس آتش سوزی جمعیت هلال احمر استان تهران آمبولانس اخبار کنکور هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، مسعود مثنوی اظهار کرد: ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ خبری مبنی بر واژگونی یک‌دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم امداد و نجات شهدای منج شعبه شهرستان لردگان به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد، اضافه کرد: نیروهای امدادی پس از ایمن سازی صحنه حادثه فرد جان باخته را به مراجع مربوطه تحویل دادند و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید.

کد خبر 747356

دیگر خبرها

  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه