Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@01:32:54 GMT

انتخابات ۱۴۰۰ یک انتخابات منحصربه‌فرد است

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۴۷۴۲

انتخابات ۱۴۰۰ یک انتخابات منحصربه‌فرد است

گروه استان‌ها - معاون عملیات کل بسیج مستضعفین گفت: انتخابات پیش رو به عنوان یک انتخابات منحصربه‌فرد است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل، سردار نصرت‌الله سیف عصر امروز در سخنرانی سالن ولایت اردبیل اظهار داشت: انتخابات پیش رو به عنوان یک انتخابات منحصربه‌فرد است. خوشبختانه توطئه‌های ضدانقلابی دشمنان نظام تا به امروز عملیاتی نشده و انقلاب ما با گسترش در کشورهای محور مقاومت عامل نجات بشر شده و با توجه به این که انقلاب اسلامی ایران تنها الگوی مبارزه با استکبار جهانی است این مسئله برای ما مایه فخر و مباهات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حکیم: نظارت بین‌المللی بر انتخابات باید بدون دخالت و نقض حاکمیت عراق باشد

دعوت امام جمعه همدان از همه مردم برای حضور پرشور در انتخاباتروسای ستادهای انتخاباتی رئیسی در شهرستان‌های هرمزگان منصوب شدند

معاون عملیات کل بسیج مستضعفین تصریح کرد: حضور در پای صندوق‌های رای نشان از غیرت ملی و تدابیر مقام معظم رهبری است و سبب عجز و ناتوانی دشمن در برابر انقلاب مقتدر و ملت غیور ایران است.

وی اظهار کرد: استان اردبیل همیشه در عرصه‌های مختلف درخشیده و در صحنه زرین انقلاب اسلامی نام استان اردبیل خوش می‌درخشد که مردم ولایتمدار استان در این زمینه نقش اساسی ایفا کرده‌اند.

انتهای پیام/144/ ز

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۴۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه این امر در تهران به دلیل حضور تعداد قابل توجهی از داوطلبان در این مرحله اهمیت خاصی دارد، گفت: موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است.

وی ادامه داد: در شهرداری هم در دور اول انتخابات از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به اقتضای ظرفیت‌ها و توانمان پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم انتخابات مجلس این وظیفه را داریم.

شهردار تهران تاکید کرد: ظرفیت‌های خودمان را برای حضور فعال در دور اول به کار گرفتیم و قطعاً در دور دوم انتخابات هم این کار را خواهیم کرد.

در حال تکمیل

کد خبر 6080334

دیگر خبرها

  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • اردوی تیم ملی گلبال ایران در اردبیل
  • پاسخ سپاه به اسراییل جریان بزرگ تمدنی را قوت بخشید
  • پاسخ سپاه به اسرائیل جریان بزرگ تمدنی را قوت بخشید
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • کاظم صدیقی محاکمه نشد، شفاف سازی هم نکرد، اما حالا طلبکار شده است /خلوت‌ترین نمازجمعه بعد از انقلاب انجام شد و برخی فرادا نماز خواندند