Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا کرمی محمدی رییس سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار مهر درخصوص آتش سوزی پالایشگاه نفت تهران گفت: آنچه تا اکنون اطلاع داریم این است که دو مخزن از پالایشگاه گرفتار آتش سوزی شده‌اند که براساس اطلاعات واصله آتش سوزی در یکی از مخازن کنترل شده و یکی دیگر همچنان گرفتار آتش است.
وی با اشاره به اینکه از ۵ ایستگاه آتش نشانی درگیر مهار این آتش شده‌اند، ابراز داشت: امکانات ایستگاه آتش نشانی مستقر در پالایشگاه تا حال حاضر با توجه به ابعاد حادثه مجهز و پاسخگو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کرمی محمدی افزود: مسئولان به مناطق مسکونی اطراف پالایشگاه هشدار تخلیه داده‌اند ولی امیدواریم با مهار به موقع آتش سوزی مناطق مسکونی درگیر نشوند.

کد خبر 5226870 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا کرمی محمدی آتش سوزی پالایشگاه نفت شهرداری تهران شورای شهر تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش انتخابات 1400 سازمان تامین اجتماعی پالایشگاه تهران کیفیت هوای تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران کمیته امداد امام خمینی وضعیت معابر بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران زندانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۴۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران

آفتاب‌‌نیوز :

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۱۲ و ۳۷ دقیقه در یک کارگاه در خیابان پامنار محدوده بازار تهران، کوچه پرتوی به آتش‌نشانی اعلام شد و ۲ ایستگاه به اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل آتش‌سوزی یک کارگاه آهن‌گری، برش و خم‌کاری آهن بود و به علت رنگرزی یک انبار رنگ حاوی مواد قابل اشتعال داشت، گفت: در یک نیم‌طبقه این کارگاه به وسعت ۵۰ متر که محل نگهداری مواد قابل اشتعال بود، آتش‌سوزی رخ داده بود و درحال سرایت به طبقه پایین بود که توسط آتش‌نشانان از گسترش آتش جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه در این حادثه یک نفر از آتش‌نشانان از ناحیه پا دچار مصدومیت شد، افزود: آسیبی به کسبه و همسایگان وارد نشده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • سیل اخیر ۳۲۰ کیلومتر مربع از بلوچستان را درگیر کرد
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • سیل اخیر ۳۲۰ کیلومتر را درگیر کرد
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • آتش‌سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران
  • مهار اتش سوزی سردخانه نگهداری خرما در بم