Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران از درگیری دو مخزن پالایشگاه نفت تهران با آتش سوزی خبر داد و گفت: بنابر اطلاعات واصله تاکنون آتش سوزی یک مخزن کنترل شده است.

به گزارش ایمنا، رضا کرمی محمدی رییس سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران در خصوص آتش سوزی پالایشگاه نفت تهران گفت: آنچه تا اکنون اطلاع داریم این است که دو مخزن از پالایشگاه گرفتار آتش سوزی شده‌اند که بر اساس اطلاعات واصله آتش سوزی در یکی از مخازن کنترل شده و یکی دیگر همچنان گرفتار آتش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه از ۵ ایستگاه آتش نشانی درگیر مهار این آتش شده‌اند، گفت: امکانات ایستگاه آتش نشانی مستقر در پالایشگاه تا حال حاضر با توجه به ابعاد حادثه مجهز و پاسخگو بوده است.

کرمی محمدی افزود: مسئولان به مناطق مسکونی اطراف پالایشگاه هشدار تخلیه داده‌اند ولی امیدواریم با مهار به موقع آتش سوزی مناطق مسکونی درگیر نشوند.

منبع: مهر

کد خبر 498184

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران اتش سوزی پالایشگاه نفت تهران آتش سوزی پالايشگاه مناطق مسکونی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۵۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی مجتمع قرآنی در تالش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، داوود قوی پنجه با اشاره به اینکه این آتش سوزی ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در میدان امام علی تالش رخ داده بود گفت: ۱۵ آتش نشان با ۵ دستگاه اطفای حریق آتش سوزی از شهر تالش و ۴ دستگاه خودرو اطفا نیز از شهرستان‌های همجواری، چون اسالم، لیسار و جوکندان این مجتمع سه طبقه قرآنی را در مدت یک ساعت مهار کردند. 
وی با بیان اینکه آتش سوزی در طبقه سوم این ساختمان روی داده و کل طبقه و سقف را فرا گرفته بود افزود: در این عملیات ۴ آتش نشان به صورت جزئی مصدوم شدند، که برای مداوا به بیمارستان شهید نورانی تالش منتقل شدند.
شهردار تالش با اشاره به اینکه این ساختمان متعلق به اداره آموزش و پرورش شهرستان است، گفت: کسی در این حادثه آسیب ندید وعلت و میزان خسارت آتش سوزی در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • ۶ کشته اتباع بر اثر آتش سوزی در تهران
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • مهار آتش سوزی مجتمع قرآنی در تالش