Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ملی پوشان از ساعت 17:30 امروز به وقت محلی تمرینات خود را قبل از بازی مقابل هنگ کنگ زیر نظر دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی برگزار کردند. در این تمرین کلیه بازیکنان حضور داشتند و به مدت یک ساعت تمرین شادابی را پشت سرگذاشتند.

در تمرین امروز مجموعه ای از تمرینات مختلف تاکتیکی زیر نظر کادر فنی به انجام رسید و کادر فنی در حین تمرین نکات مدنظر را به ملی پوشان منتقل کرد تا برای دیدار برابر هنگ کنگ آماده و مهیا باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه بازی فردا (پنجشنبه 13 خردادماه) در ساعت 17:30 برگزار خواهد شد این تمرین نیزهمان ساعت انجام شد. از نکات قابل توجه در تمرین امروز درصد رطوبت بود که نسبت به روز گذشته افزایش پیدا کرده بود.

گفتنی است، نخستین دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان از دور برگشت مسابقات گروه C انتخابی جام جهانی فردا (پنجشنبه 13 خردادماه) ساعت 19:00به وقت تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 5226892

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال هنگ کنگ فوتبال مسابقات انتخابی جام جهانی فوتبال تیم ملی فوتبال ایران لیگ ملت های والیبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی والیبال ایران مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر دراگان اسکوچیچ والیبال کشتی فرنگی تیم ملی فوتسال ایران فوتسال جام جهانی فوتسال کشتی آزاد هیات مدیره استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۵۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوقات شرعی فردا پنجشنبه ، ششم اردیبهشت

فردا پنجشنبه ، ششم اردیبهشت ، شانزدهم شوال و بیست و پنجم آوریل است .
هنگام اذان صبح در شیراز ساعت ۴
طلوع آفتاب ساعت ۵ و ۲۳ دقیقه
اذان ظهر ساعت ۱۱ و ۵۸ دقیقه
اذان مغرب ۱۸ و ۵۱ دقیقه
و نیمه شب شرعی امشب شیراز هم ۲۳ و ۱۶ دقیقه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی فردا پنجشنبه ، ششم اردیبهشت
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • پیروزی دختران جوان برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان