Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمود توژی چهارشنبه در آیین افتتاح ستاد هماهنگی شورای وحدت نیروهای انقلاب شهرستان اهواز اظهارداشت: تلاش همه جریان‌های سیاسی در استان خوزستان در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد تا همانند ایام دفاع مقدس، فداکاری‌های صورت گرفته مردم این سرزمین در جنگ تحمیلی مجددا به رخ جهانیان کشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رقابت‌های انتخاباتی جریان‌های سیاسی در این دوره باید حول محور ولایت فقیه و آگاه سازی مردم باشد ادامه‌داد: در این میان از نخبگان سیاسی و اجتماعی استان انتظار می‌رود که برای امیدبخشی به مردم به بیان دستاوردهای ارزشمند نظام و ضرورت تحقق آرمان‌های والای شهدا و امام راحل بپردازند.

مسئول هماهنگی شورای وحدت نیروهای انقلابی شهرستان اهواز اضافه‌کرد: قطعا با تحقق حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، شاهد ناامیدی بیشتر دشمنان نظام و بدخواهان ملت ایران خواهیم بود.

وی با بیان اینکه سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در استان خوزستان واجد شرایط رای دادن هستند ادامه داد: در بین آنها تعداد ۲۰۳ هزار نفر رای اولی هستند که می‌توانند در تعیین سرنوشت کشور به تکلیف شرعی و قانونی خود عمل کنند.

بر اساس این گزارش، شورای وحدت نیروهای انقلابی یک تشکیلات ارزشی و انقلابی است که با هدف ایجاد وحدت بین تمام احزاب ،گروه‌های فعال انقلابی از سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ازحجت الاسلام ابراهیم رئیسی حمایت می‌کند.

۲۸ خرداد ماه امسال ۲ انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود.
انتخابات امسال از ساعت ۷ صبح آغاز و تا ساعت ۲ شب ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ دفاع مقدس خوزستان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ دفاع مقدس خوزستان انتخابات ۱۴۰۰ دفاع مقدس خوزستان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۵۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش اقتصاد اسلامی در مواجه با چالش‌های اساسی اقتصاد ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ دبیرعلمی همایش علمی اقتصاد اسلامی در مواجه با چالش‌های اساسی اقتصاد ایران با اشاره به اینکه به این همایش ۱۰ مقاله علمی در زمینه سه محور همایش ارائه شده است گفت عوامل اقتصادی مهار تورم، عوامل ساختاری مهار تورم و الزامات اقتصاد ایرانی در زمینه مهار تورم از محور‌های این همایش بودند.

وی اضافه کرد این همایش یک روزه علمی با همکاری ۱۵ نهاد و مرکز علمی و باهدف کمک به تحقق شعار سال و ارائه راه حل برای چالش ها‌ی اصلی اقتصادی کشور برگزار می‌شود.

منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی هم در نوبت عصر این همایش با اشاره به اینکه تحقق اقتصاد اسلامی در گرو میدان داری مردم در اقتصاد است گفت حضور مردم در اقتصاد و افزایش مشارکت مردم در اقتصاد راه‌حل رفع مشکلات اقتصادی کشور است.

محمدمنان رئیسی با تاکید بر ضرورت پیدا کردن راه‌های ورود مردم به اقتصاد گفت هر زمانی که مردم به اقتصاد ورود کنند دچار تحول و موفقیت‌های زیادی در اقتصاد می‌شویم و بها دادن به سرمایه‌های خرد مردم یکی از راه‌های تحقق مشارکت مردم در اقتصاد است.

وی با بیان اینکه تمرکز گرایی در اقتصاد و حذف مردم در اقتصاد از مشکلات و آسیب‌های اقتصاد کشور است افزود برای رشد مشارکت مردم باید نهاد دانشگاه و حوزه میدان داری کنند و در این زمینه نیازمند جهاد علمی هستیم و باید جهاد علمی را در مدیریت کشور ضریب دهیم

دیگر خبرها

  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • رئیس جمهور: ساز و کارهای مشارکت مردم برای تحقق شعار سال فراهم شود / توسعه یافتگی همگام با نظام انقلابی
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • همایش اقتصاد اسلامی در مواجه با چالش‌های اساسی اقتصاد ایران
  • رفع ناترازی برق یکی از مطالبات جدی صنعتگران
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • از کشتن افراد عینکی به جرم روشنفکر بودن تا حذف پول و مذهب از مناسبات اجتماعی / فاجعه‌بارترین حرکت قرن بیستم برای ساخت اتوپیای روستایی
  • لزوم بازبینی در حرایم بهداشتی دامپروری جهت مشارکت حداکثری مردم در حوزه دام