Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@17:56:50 GMT

کدخدایی: ملاک مردم، جناح و حزب نامزد‌ها نیست

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۶۱۷۹

کدخدایی: ملاک مردم، جناح و حزب نامزد‌ها نیست

به گزارش تابناک به نقل از فارس از مشهد، عباسعلی کدخدایی امروز در نشست تخصصی «ره‌بر» که به‌صورت مجازی برگزار شد، با اشاره به اینکه اختلاف‌سلیقه‌ها، بعضاً زمینه‌ساز اختلافات بین نامزد‌ها می‌شود، اظهار کرد: اکنون ملاک مردم، کدام جناح و حزب بودن نامزد‌ها نیست، بلکه طبق نظرسنجی‌ها، مردم به دنبال فرد کارآمد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی شورای نگهبان ابراز کرد: طبق گفتار رهبر معظم انقلاب، مردم به دنبال برنامه‌های نامزد‌ها هستند و کاندید‌های ریاست جمهوری نیز نباید وعده‌هایی بدهند که توان اجرای آن را ندارند.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون «انتخاب» حق مردم است، اظهار کرد: به خاطر برخی شباهت‌های ساختاری و قانونی با دیگر کشورها، نباید فراموش کنیم که نظام ما اسلامی است و باید به اصول اسلامی پایدار باشیم و این مهم را کاندید‌ها در جریان تبلیغات و شعار‌ها رعایت کنند.

کدخدایی یادآور شد: یکی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب عدم وعده غیرقابل اجرایی است، بنابراین همه نامزد‌ها در هر دوره انتخاباتی اعم از مجلس و ریاست جمهوری باید شرایط اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور را درک کنند و وعده‌های منطقی ارائه دهند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بر رعایت هنجار‌های ایران اسلامی، ملاحظات اخلاقی و خط قرمز‌های نظام در جریان تبلیغات نامزد‌ها تأکیددارند.

سخنگوی شورای نگهبان اذعان کرد: طبق بیان اخیر رهبر معظم انقلاب کسی که تبلیغ بر عدم مشارکت در انتخابات می‌کند، دلسوز مردم نیست، چون انتخابات برای یک فرد نیست بلکه انتخابات برای هشتاد میلیون ایرانی است، بنابراین اگر نسبت به حوزه‌ای شکایتی داریم نباید پای مردم را وسط بکشیم.

گفتنی است؛ در این نشست مجازی سخنگوی شورای نگهبان، به سؤالات و شبهات مخاطبان پاسخ داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی اکبر کمیجانی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رحلت امام خمینی سخنگوی شورای نگهبان انتخابات ریاست جمهوری عباسعلی کدخدایی انتخابات 1400 محسن رضایی اکبر کمیجانی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رحلت امام خمینی رهبر معظم انقلاب نامزد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۶۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند

جمعی از کارگران با رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) دیدار کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم،‌ در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

خبرهای تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

دیگر خبرها

  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • همخوانی کارگران در محضر رهبر معظم انقلاب+ فیلم
  • اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • عکس| دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از کارگران
  • کارگران با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب آغاز شد
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • کارگران به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند ‌