Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، محمود غفاری در بازدید از باند دوم مسیر پارس آباد – سربند افزود: این مسیر واقع در جاده پارس آباد - مشگین شهر به طول۲۰ کیلومتر می‌باشد که ۱۱ کیلومتر از باند دوم آن تا پایان مرداد ماه سال جاری عملیاتی شده و به اتمام می رسد.

وی اضافه کرد: در بازدیدهای بعمل آمده مقرر شد ستادی ویژه جاده های شمالی استان اردبیل تشکیل شود تا  امورات و کارها  در این ستاد پیگیری و به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی ادامه داد:  در سال گذشته  یکسری مجموعه اتفاقاتی در ارتباط با تورم مصالح ساختمانی بخصوص قیر و نیز موضوع  نقدینگی پیش آمد  که در کار ایجاد وقفه کرد اما با این همه مشکلات باز از فعالیت در راهسازی و احداث بزرگراه‌ها عقب نماندیم.

وی گفت: اعتبار لازم این پروژه تامین خواهد شد حتی در صورت لزوم برای اتمام آن از فاینانس داخلی هم استفاده خواهد شد.

محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این بازدید گفت: در حال حاضر در تمامی جاده‌های ارتباطی این استان نهضت توسعه بزرگراهی با وجود شرایط کرونایی در حال انجام است. 

وی افزود: هم‌اکنون ۹پروژه بزرگراهی در این استان در دست اجرا است و بتدریج تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهند رسید.

حیدری اضافه کرد: در تمامی شهرستان‌های استان به‌جز شهرستان‌های تازه تاسیس، عملیات اجرایی بزرگراه شروع شده است و با اتمام آنها شاهد ایمنی جاده‌ها خواهیم شد.

وی بیان کرد: تلاش می‌شود در سال ۱۴۰۱ بیش از ۸۸ کیلومتر، سال ۱۴۰۲ حدود ۹۰ کیلومتر و سال ۱۴۰۳ نیز ۹۸ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل احداث شود.

حیدری گفت: برای احداث و راه‌اندازی ۵۸۲ کیلومتر بزرگراه در این استان به پنج هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه ۵۳۶ کیلومتر از راه‌های اصلی استان دارای ردیف ملی است، افزود: در سال ۹۶ مقدار ۴۲۷ کیلومتر از راه‌های استان پیوست بودجه داشت که این رقم در سه سال اخیر به ۵۳۶ کیلومتر رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه جاده اردبیل - سرچم به طول ۱۷۷ کیلومتر تا سه سال آینده به بزرگراه تبدیل می‌شود، اظهارکرد: عملیات اجرایی قطعات ۱ و ۲ این مسیر به طول ۳۵ کیلومتر شروع شده و تا پایان بهار امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

در این  سفر پروژه های احداث باند دوم سه راهی رضی - امیر کندی ، پروژه احداث باند دوم ورودی شهرستان گرمی ، پروژه احداث باند دوم گرمی - بیله سوار ، پروژه احداث باند دوم پارس آباد - سربند و پروژه احداث باند دوم اردبیل - مشکین شهر مورد بازدید قرار گرفت.

برچسب‌ها بهسازی راه ها وزارت راه و شهرسازی تصادفات جاده ای اردبیل اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهسازی راه ها وزارت راه و شهرسازی تصادفات جاده ای بهسازی راه ها وزارت راه و شهرسازی تصادفات جاده ای اردبیل اعتبار اخبار کنکور پروژه احداث باند دوم راه و شهرسازی استان اردبیل پارس آباد راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۶۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد

ایسنا/اردبیل مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری پارس آباد گفت:لایحه تعیین کرایه تاکسی‌ها پس از بررسی کارشناسی و پیشنهاد هیأت مدیره، در شورای اسلامی شهر پارس آباد به تصویب رسید و ضمن تایید کمیته تطبیق فرمانداری شهرستان،‌ برچسب‌های افزایش قیمت در بین رانندگان توزیع می شود.

فرهاد عین اللهی، پنجم اردیبهشت در حاشیه بازدید از ایستگاه سطح شهر گفت: با عنایت و مساعدت اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار و در نظر گرفتن همه شرایط موجود از جمله استهلاک خودروها، افزایش هزینه‌ها، تامین معیشت رانندگان تاکسی و تسهیل در استفاده عموم شهروندان، میانگین افزایش کرایه تاکسی ۴۵ درصد در نظر گرفته شده است.

همچنین طبق مصوبه بخشداران و شهرداران تابع افزایش ۴۵ درصدی برای سواری‌های کرایه کش روستایی نیز مورد تایید و قابل اجراست.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری پارس آباد مغان گفت: نرخ کرایه تاکسی در مسیرهای مختلف به طور میانگین بین  ۴۵ درصد افزایش یافته‌است.

عین اللهی بیان کرد: برای آگاهی شهروندان از افزایش نرخ کرایه مصوب، برچسب‌ها بر روی شیشه جلو تاکسی‌ها در معرض دید شهروندان نصب می‌شود و از شهروندان خواست تا هرگونه تخلف و دریافت اضافه کرایه از نرخنامه مصوب را به شماره ۳۲۷۳۱۱۸۸و ۳۲۷۲۹۷۲۲و ۱۳۷ سازمان حمل و نقل شهرداری پارس آباد اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل
  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • تکمیل بزرگراه زهک-زابل وتقاطع غیرهمسطح زهک درشش ماهه اول امسال
  • آمریکا باید جریمه ۱۸ میلیارد دلاری خط لوله صلح را پرداخت کند
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل