Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمحمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: پنج‌هزار و ۴۷۴ طرح عمرانی شبکه توزیع برق با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۲۵۳ میلیارد ریالی در سال گذشته به نتیجه رسید.

وی ادامه داد: نصب و بهره برداری از ۲۹۷ دستگاه در ایستگاه های توزیع برق، توسعه شبکه توزیع برق به طول ۲۱۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ کیلومتر و احداث کابل خودنگهدار به طول ۱۴۶ کیلومتر از جمله طرح‌های عمرانی شرکت توزیع برق استان سمنان در سال گذشته بود.

وی اضافه کرد: افزایش ۴۵ هزار و ۹۴۰ کیلوولت آمپر ظرفیت پست‌­های توزیع برق از دیگر طرح‌های انجام شده از سوی شرکت توزیع برق استان سمنان در سال گذشته برای پایداری شبکه توزیع برق بود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: تلفات انرژی در بخش توزیع برق استان بر اساس بررسی‌ها از میانگین کشوری کمتر و حدود ۶ درصد است.

وی یادآور شد: کاهش تلفات انرژی برق در شبکه توزیع استان سمنان به عنوان یکی از دستاوردهای دولت در تامین و توزیع برق پایدار است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان، به اقدامات موثر در زمینه توسعه، اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع برق اشاره و خاطرنشان کرد: مقابله مستمر با استفاده غیرمجاز برق و تلاش نیروی انسانی این شرکت در سرتاسر استان منجر به دستیابی به موفقیت کاهش تلفات انرژی برق شده است.

وی با اشاره به خاموشی برق در روزهای گذشته از شهروندان خواست با مدیریت مصرف، در پایداری شبکه توزیع برق استان سمنان همراهی کنند.

موسوی زاده خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی نیز با همراهی در زمینه کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق در زمان اداری و ۹۰ درصدی پس از پایان ساعت در پایداری شبکه توزیع برق استان بیش از پیش همراهی کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت:استفاده از دور کند کولر آبی و تنظیم ترموستات کولر گازی بر روی ۲۶ درجه سانتیگراد نقشی مهم در مدیریت مصرف دارد.

حدود ۴۰۰ هزار مشـترک برق از خـدمات شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان بهره‌مند هستند که ۷۶.۵ درصد مشترکان استان در تعرفه خانگی، ۵.۹ درصد عمومی، ۱.۷ درصد کشاورزی ، ۱.۳ درصد صنعتی ، ۱۴ درصد تجاری و بقیه هم مربوط به بخش روشنایی معابر است.

بررسی‌ها نشانگر آن است که با هر یک درجه افزایش دما، یک‌هزار و ۵۰۰ مگاوات مصرف برق کشور بیشتر می‌شود.

۶۴.۷ درصد برق مصرفی در استان سمنان صرف بخش‌های تولید و ۲۰.۶ درصد صرف بخش خانگی می‌شود.

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو توزیع برق مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان شبکه توزیع برق پایداری شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۶۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نیروگاه خورشیدی ۶.۱ مگاواتی منطقه ویژه سمنان

مـدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از افتتاح نیروگاه خورشیدی ۶.۱ مگاواتی منطقه ویژه اقتصادی سمنان در سفر رئیس جمهور به استان سمنان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید محمد حسینی‌نژاد با بیان اینکه نیروگاه خورشیدی 6.1 مگاواتی منطقه ویژه اقتصادی سمنان با حضور برخط رئیس جمهور، وزیر نیرو و جمعی از معاونین و مسئولین کشور افتتاح شده، بیان کرد: این نیروگاه در زمینی به مساحت 20 هکتار در منطقه ویژه اقتصادی و با سرمایه گذاری 160 میلیارد تومانی دایر شده است.

وی اضافه کرد: این نیروگاه قابلیت توسعه تا مقدار 18 مگاواتی را داراست.

مـدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: با افتتاح و بهره‌برداری از این نیروگاه برای 34 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده و برق تولیدی آن از سوی شرکت توزیع برق استان سمنان خریداری می‌شود.

حسینی‌نژاد خاطرنشان کرد: ظرفیت و تولید این نیروگاه یک میلیون و 200 کیلووات ساعت در ماه بوده و توان هر پنل خورشیدی 665 وات است و به طور سالیانه حدود 14 میلیون و 400 کیلووات ساعت برق تولیدی به شبکه توزیع تزریق می‌شود.

وی با بیان اینکه این نیروگاه خورشیدی توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی اجرا شده است و برق تولیدی آن به شبکه فشار متوسط استان به صورت مستقیم متصل شده است افزود: استان سمنان به دلیل بهره‌مندی از میانگین تابش آفتاب بالای 300 روز در سال و وجود بادهای فصلی زمینه خوبی را برای سرمایه‌گذاری در ایجاد و راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی و بادی را دارد.

گفتنی است در  مجموع امروز با حضور ریاست جمهوری ، وزیر نیرو و هیئت دولت در استان سمنان مقدار 6 هزار و 240 کیلووات ساعت انرژی خورشیدی به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/361

دیگر خبرها

  • مشترکان برق مناطق سیل زده از موتور برق استفاده نکنند
  • افتتاح نیروگاه خورشیدی ۶.۱ مگاواتی منطقه ویژه سمنان
  • برق ۳۶۶ روستای ‌سیل‌زده بلوچستان وصل شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • قطع برق برخی از مناطق سیل‌زده/ خسارت به ۱۲۳ اصله پایه توزیع برق
  • اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب‌وفاضلاب جزیره خارگ
  • ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت
  • ۹۷ نوعروس مددجو در ساوه راهی خانه بخت شدند
  • ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد
  • لزوم توجه جدی به توصیه‌های ایمنی برق در شرایط ناپایداری جوی