Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه، درباره برنامه جدید اعلام شده از سوی سازمان لیگ اظهار داشت: باشگاه، تیم و هواداران پرسپولیس، این سوال را از سازمان لیگ فوتبال و کمیته مسابقات دارند که از ابتدای فصل که هفته به هفته برنامه مسابقات را اعلام کرده‌اند، آیا توجه داشته‌اند که ترتیب بازی‌های تیم‌های مدعی نسبت به هم چگونه بوده است و کدام تیم، بیشتر قبل از دیگر مدعیان به میدان رفته‌اند؟ آیا دقت کرده‌اند کدام مدعیان این امکان را به صورت مداوم داشته‌اند که با اطلاع از نتایج و وضعیت رقبای خود به میدان بروند؟ ما معتقدیم برنامه مسابقات بیشتر به ضرر ما بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متاسفانه، برنامه مسابقات، از ابتدا و با وجود آن که پرسپولیس در آخرین مراحل لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت، به ضرر ما بود و منافع فوتبال ایران هم در نظر گرفته نشد، به شکلی که ما قبل از فینال بازی‌ها با لغو دو مسابقه مقابل نساجی و ذوب‌آهن روبرو شدیم و به دور از شرایط مسابقه در مهمترین دیدار قاره به میدان رفتیم. این در حالی بود که به دلیل برنامه‌ریزی ضعیف بازی‌ها، نتوانستیم با آمادگی خوبی وارد مهمترین بازی تاریخ پرسپولیس شویم که می‌توانست برای فوتبال ایران تاریخ بسازد. این وضعیت به خاطر مدیریت ضعیف و عدم هماهنگی‌ها، روی داد.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: آن وضعیت فشار زیادی را بر تیم ما تحمیل کرد که روی نتایج ما به سود رقبا تاثیر گذاشت. در آن شرایط، در بازگشت به لیگ برتر، همان‌طور که آقای گل‌محمدی گفتند؛ پرسپولیس برنامه ریزی فشرده مسابقات را به جان خرید و بدون آن‌که هیچ اعتراضی کنیم هر ۵ روز یک بار بازی کردیم. در آن مقطع، از باشگاه استقلال خیلی علنی و واضح گفتند که ابتدا باید بازی‌های عقب افتاده قبل از دربی انجام شود تا بعد با ما بازی کنند و آقای سهیل مهدی هم به خاطر مصاحبه آقای پرویز مظلومی، روی آنتن زنده شبکه ۳ گفتند: برنامه بازی‌ها را عوض کردیم و این مطابق نظر آقای مظلومی هم شد!

همه اهالی فوتبال خوب به خاطر دارند که در دور رفت این اتفاق افتاد و دربی در حالی انجام شد که دو تیم بازی‌های قبل از دربی خودشان را به شکل برابری برگزار کردند ولی در دور برگشت، این اتفاق روی نداد. این درحالی بود که شرایط برای این اقدام فراهم بود و خللی در لیگ ایجاد نمی‌کرد.

علیرضا اشرف تصریح کرد: نکته دیگر این است که در حال حاضر پرسپولیس بیشترین نماینده را در تیم ملی دارد. ۶ بازیکن ما در خدمت تیم ملی و فدراسیون هستند، پس طبیعی است که انتظار داشته باشیم در پایان بازی‌های ملی، برنامه‌ریزی درستی صورت بگیرد که شرایط عادلانه و برابر برای رقابت فراهم شود.

در این شرایط منطقی بود که فشار از روی پرسپولیس برداشته شود ولی شاهدیم که فشار مضاعف شده که به سود مدعیان ما تمام خواهد شد. از جمله بازی سوپر جام که در مقاطع دیگر بارها فرصت برگزاری آن بود، درست برای این مقطع، بعد از بازی‌های ملی برنامه ریزی شده که پرسپولیس را هم برای دفاع از عنوان قهرمانی در سوپر جام و هم برای دفاع از عنوان قهرمانی لیگ‌برتر به سود رقبا، تحت فشار قرار خواهد داد.

او ادامه داد: ۶ ملی پوش ما چه زمانی باید استراحت کنند و چه زمانی باید دوباره با تیم هماهنگ شوند؟ به هر حال پای دو جام در میان است. چرا تیم‌های مدعی نباید شرایط برابری داشته باشند؟ هم بیشتر ملی پوش داریم. هم کمتر زمان استراحت و ریکاوری داریم و هم باید زودتر بازی کنیم! چرا هر برنامه‌ای به زیان پرسپولیس و به سود دیگر مدعیان تمام می‌شود؟ چطور است که ما با ۶ ملی‌پوش هم باید در سوپرجام بازی کنیم و هم در مقایسه با نزدیک‌ترین رقیب‌مان یک بار دو روز و بار دیگر یک روز زودتر به میدان برویم؟!

وی اضافه کرد: کجای این برنامه طبق عدالت است؟ سوالات و تقاضای ما از سازمان لیگ جدی است. وقتی چنین اوضاعی داریم، طبیعی است که برای هواداران، این نگاه ایجاد شود که همیشه برنامه‌ها به ضرر پرسپولیس است. جرم پرسپولیس چیست؟ حضور در فینال آسیا یا قهرمانی‌های مکرر در ایران؟!

منبع: الف

کلیدواژه: برنامه ریزی سازمان لیگ بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۶۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند گل‌محمدی از مدیران پرسپولیس: من هم باید شکایت می‌کردم؟

سرمربی سابق پرسپولیس می‌گوید مدیران این باشگاه نسبت به پرداخت مطالبات او خلف وعده کرده‌اند و این موضوع باعث شده یحیی به سمت شکایت از پرسپولیس برود.

یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت دریافت مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: زمانی که از باشگاه پرسپولیس جدا شدم، با توجه به مدارکی که داشتم و وعده‌هایی که باشگاه داده بود، می‌توانستم از باشگاه شکایت کنم و تمام پول قراردادم را تا آخر فصل بگیرم. آن زمان تمام نامه نگاری‌هایی که نیاز بود را با باشگاه انجام دادم و مشکلی از این بابت نداشتم که به تمام پولم تا آخر فصل برسم اما این کار را نکردم و خواستم تا آن زمانی که کار کرده‌ام با باشگاه توافق کنم و پولم را تا آن زمان بگیرم.

وی افزود: وقتی با باشگاه تواق کردم تا جدا بشوم، گفتند که پولی نداریم و مطالباتت را قسط بندی کن. من هم چون نمی‌خواستم مشکلی برای باشگاه ایجاد شود، رو این موضوع توافق کردم و قسط‌بندی‌ها انجام شد. باشگاه قسط اول را پرداخت کرد و در ادامه ۴۰ روز است که از موعد پرداخت قسط دوم می‌گذرد و هیچ اقدامی در این زمینه انجام نشده است. موعد قسط بعدی ۱۰ اردیبهشت است که باید پرداخت شود تا مطالبات من تسویه بشود. آن زمان که برای قسط بندی مطالباتم توافق می‌کردیم از باشگاه خواستم به من چک بدهند اما گفتند که به خاطر بسته بودن حساب، امکان صدور چک را ندارند. با این حال پذیرفتم که به باشگاه فشار وارد نشود.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی برای پرداخت مطاباتش صبر می‌کند و اینکه آیا از پرسپولیس شکایت خواهد کرد هم گفت: متاسفانه مدیران باشگاه پرسپولیس از همکاری و صبر من سواستفاده کرده‌اند. تا به حال این مشکل را رسانه‌ای نکرده بودم چون مشکلات باشگاه را درک می‌کنم اما با توجه به تعهدات باشگاه نسبت به من، من تعهدات مالی به جاهای دیگر دادم که حالا نتوانسته‌ام آن تعهدات را عملی کنم و به همین خاطر مشکلات زیادی برایم ایجاد شده است. از باشگاه خیلی گله‌مند هستم چون هر طور که توانستم با باشگاه همکاری کردم که مشکلی برای باشگاه ایجاد نشود اما آنها کاری نمی‌کنند. تا به حال باشگاه را تحت فشار نگذاشتم و مصاحبه‌ای هم نکرده بودم اما مدیران باشگاه از این مسئله سواستفاده می‌کنند. جای تاسف دارد که با من این چنین رفتار می‌کنند. من هم مثل خیلی از مربیان خارجی می‌توانستم شکایت کنم و به تمام پولم برسم اما با نصف پولم با باشگاه توافق کردم که آن را هم پرداخت نمی‌کنند.

او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع مشکلی بابت صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه پرسپولیس ایجاد خواهد کرد یا خیر، گفت: با برخی از دوستانم در فدراسیون فوتبال صحبت کردم و آنها گفتند که چون تا به حال شکایت نکرده‌ام و رای صادر نشده است، باشگاه تحت فشار در این زمینه نیست. البته باشگاه پرسپولیس هم به فدراسیون نامه زده و گفته است که چون گل‌محمدی رای قطعی ندارد، جز بدهی‌های باشگاه به حساب نمی‌آید و برای مجوز حرفه‌ای مشکلی ایجاد نمی‌کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا بابت پرداخت نشدن مطالباتش از پرسپولیس شکایت می‌کند یا خیر؟ گفت: متاسفانه باشگاه کاری می‌کند که من شکایت کنم. من هم نمی‌خواهم چنین کاری کنم چون دوست دارم مشکلم در آرامش و دوستی حل شود اما ظاهرا هیچ همکاری از سوی باشگاه انجام نمی‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حکم مهم سازمان لیگ به سود پرسپولیس!
  • برگزاری جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالگرد عملیات بازی دراز
  • خواسته مهم اوسمار از درویش برای فصل بعد | این اتفاق نباید تکرار شود
  • انتقاد تند گل محمدی از مدیران پرسپولیس: من هم باید شکایت می‌کردم؟
  • انتقاد تند گل‌محمدی از مدیران پرسپولیس: من هم باید شکایت می‌کردم؟
  • پیام هالند به رقیبان سیتی در راه قهرمانی
  • رشد اقتصادی و ارتقاء بهره‌وری مهمترین اهداف آذربایجان شرقی در۱۴۰۳
  • رشد اقتصادی مهم‌ترین هدف مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی
  • انجام مشاوره دارویی با تلفن ۱۹۰/ برنامه‌ریزی آموزش عمومی مصرف منطقی دارو
  • برگزاری ۱۵۷ دوره آموزشی برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی در زنجان