Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سریال‌ «روزهای آبی» گفت: خیلی‌ها درخواست کردند «بوتیمار» همچنان ادامه پیدا کند و اتفاقات خانواده گلابی و عمه گلابی ادامه داشته باشد، خوشحالم که مردم با کار ارتباط برقرار کردند.

ساناز سماواتی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان پیرامون دلیل حضور خود در سریال «بوتیمار» گفت: اصلی‌ترین دلیل حضورم در سریال «بوتیمار» کست حرفه‌ای و کاربلد آن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدابردار، تصویربردار، کارگردان، تهیه‌کننده و به طور کلی تمامی عوامل پشت صحنه از عوامل قدیمی و کاربلدی بودند که به عنوان بازیگر هیچگونه دغدغه‌ای در این زمینه نداشتم و با آرامش کامل تنها بر نقش خودم تمرکز داشتم.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

وی همچنین پیرامون بازیگران این سریال بیان کرد: هر کدام از بازیگران بهترین ارائه را برای نقش خود داشتند و در این زمینه نهایت تلاش خود را در شرایط سخت کرونایی کردند تا خنده‌ای بر لبان مردم بنشیند. سعی کردیم کاری را به مردم هدیه کنیم که با آن ساعات دلنشینی را بگذرانند و بازیگران این مجموعه به نظرم فوق‌العاده بودند.

وی در همین راستا افزود: سابقه همکاری با برخی بازیگران از جمله حمید لولایی را داشتم و چون تیم حرفه‌ای بازیگران در این سریال حضور داشتند قطعا رد و بدل کردن حس‌ها و بده بستان‌های بازیگری بسیار خوب صورت گرفت. وقتی با بازیگران تازه‌کار و غیرحرفه‌ای طرف هستی کیفیت لازم از دست می‌رود و تمام زحمات یک گروه را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد که خوشبختانه در این سریال همه حرفه‌ای بودند.

سماواتی درباره نقش خود در مجموعه تلویزیونی «بوتیمار» بیان کرد: در مورد «مهین تاج بانو» نکته فرعی مهمی که وجود داشت و خوشبختانه در بازخورد‌ها متوجه شدم مردم به آن توجه داشتند مظلوم بودن او به عنوان خواهر شوهر است. در فرهنگ ما نقش خواهرشوهر و مادرشوهر خیلی معمول و مرسوم است، اما در این سریال عمه خانوم شخصیت مظلومی دارد و مورد ظلم قرار می‌گیرد. این مظلومیت و طنز نهفته در آن اتفاقا در بهتر دیده شدن آن کمک کرد.

وی در همین راستا اضافه کرد: «مهین تاج بانو» در سریال «بوتیمار» دختر تحصیل‌کرده‌ای است که ازدواج نکرده و به اصطلاح عامیانه در خانه مانده است. این در خانه ماندن و ازدواج نکردن او دلایل متفاوتی دارد که یکی از آن‌ها سخت‌گیری‌های او در انتخاب شریک زندگی‌اش است. به نظر من هم البته دلایل او قانع‌کننده و درست است و نباید با مقوله ازدواج سهل‌انگارانه برخورد کرد. تشکیل خانواده دادن حتما پیامد‌هایی دارد که انتخاب درست بسیار مهم است و دو نفر باید جفت باشند و حرف همدیگر را بفهمند. مهین تاج بانو برادری دارد که رابطه خوبی با هم دارند، ولی با عروس خانواده مشکلاتی دارد که به صورت طنز این ارتباط بیان شده است.

وی با اشاره به اینکه سریال تلویزیونی «بوتیمار» با زبان طنز به خانواده‌ها آگاهی می‌دهد اضافه کرد: جا دارد از اینجا از همه بخواهم تا نگاهمان راجع به مسئله مادرشوهر و خواهر شوهر و عروس را عوض کنیم و ارتباطات خودمان را درست تعریف کنیم و حدود و جایگاه خودمان را بدانیم. این‌ها چالشی است که سالیان سال خانواده‌ها با آن درگیر بوده‌اند و با تغییر رفتار و نوع دیدگاه می‌توانیم ارتباطات سالم‌تری داشته باشیم. همین تغییر نگاه با زبان طنز در سریال «بوتیمار» گفته شده و امیدوارم تاثیر مثبتی بر کانون خانواده‌ها داشته باشد.

بازیگر سریال «روز‌های آبی» درباره شرایط کاری تصویربرداری در زمان کرونا توضیح داد: شرایط کاری خیلی سختی داشتیم و فیلم باید برای نوروز آماده می‌شد که البته پخش آن جابه‌جا شد و «بوتیمار» بعد از عید نوروز و در این شبها در حال پخش است. منهای این مسئله کرونا مشکل اصلی برای ساخت این سریال بود. به نظرم با ذکاوتی که گروه تولید و کارگردانی و تهیه‌کننده فیلم داشتند تصمیم بر این شد که خیلی از صحنه‌های این مجموعه در فضای باز تصویربرداری شود و این امر به ما خیلی کمک کرد تا خیالمان راحت‌تر باشد. استفاده از الکل و ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی به تمامی رعایت میشد. برای مهران مهام تهیه‌کننده فیلم رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهمیت حیاتی داشت و تک تک بچه‌ها مواظب و مراقب بودند.

او همچنین درباره بازخورد‌های سریال «بوتیمار» بیان کرد: بازخورد‌های مردم نسبت به سریال «بوتیمار» عالی است و همینجا از تمام مردم تشکر می‌کنم به خاطر انرژی خیلی خوبی که به ما دادند. خیلی‌ها درخواست کردند «بوتیمار» همچنان ادامه پیدا کند و اتفاقات خانواده گلابی و عمه گلابی ادامه داشته باشند. خوشحالم که مردم با کار ارتباط برقرار کردند و اگر قرار بر این باشد که این مجموعه ادامه پیدا کند بازهم با کمال میل حضور در آن را قبول می‌کنم. اتفاقا عمه گلابی کاراکتری است که جای مانور خیلی زیادی دارد.

سماواتی اظهار داشت: جا دارد در اینجا دوباره این نکته را یادآوری کنم که به عنوان بازرس انجمن صنفی بازیگران سینما و تلویزیون وقتی با مردم صحبت می‌کنم اکثرا می‌گویند ما شبکه آی فیلم را می‌بینیم و با سریال‌های جدید و بازیگران جدید ارتباط برقرار نمی‌کنیم. مردم درباره دلیل آن نیز می‌گویند بازیگران قدیمی در فیلم‌ها حضور ندارند و وقتی آن‌ها در فیلمی بازی می‌کنند آن فیلم‌ها حال و هوا و رنگ و بوی بهتری دارد. با همه این‌ها «بوتیمار» از شبکه سه سیما پخش شد و همین مردم پای سریال نشستند. معتقدم وقتی تیمی در تمام وجوه حرفه‌ای سریالی را تولید می‌کند نتیجه آن کاری دیدنی و جذاب است که مردم را علاقمند دیدن آن می‌کند.

وی همچنین پیرامون حضور خود در سریال «روز‌های آبی» که همزمان با مجموعه تلویزیونی «بوتیمار» از تلویزیون در حال پخش است بیان کرد: سریال «بوتیمار» فوق‌العاده درخشید و البته همزمان سریال «روز‌های آبی» نیز از من در شبکه پنج سیما در حال پخش است. «روز‌های آبی» هم نقش و کاراکتر خیلی خوبی دارد، اما فکر می‌کنم «روز‌های آبی» در بازپخش‌های مجدد بیشتر دیده می‌شود. به هر حال پخش سریال‌ها از شبکه‌های سراسری امکان بیشتر دیده شدن را دارند.

وی در همین راستا افزود: سریال «روز‌های آبی» تجربه خیلی خوبی برای من بود و در کنار اساتید بازیگری اکبر عبدی و فریبا متخصص که نقش‌های اصلی را داشتند از کار لذت بردم. با اینکه به عنوان بازیگر مهمان حضور داشتم واقعا از همکاری با آن‌ها لذت بردم و فیلم داستان متفاوتی را تعریف می‌کند. کست حرفه‌ای بود و هدایت بازیگران و کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی عالی بود.

این بازیگر تلویزیون با اشاره به دیگر پیشنهادات خود در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: با دو پروژه جدید صحبت‌هایی شده و منتظر هستم قطعی شود و اجازه اطلاع‌رسانی آن را داشته باشیم.


انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تلویزیون صدا و سیما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون صدا و سیما ادامه پیدا روز های آبی حال پخش حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۷۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوقلوهای پایتخت به ایران باز می‌گردند؟ |‌ عکس

به گزارش همشهری آنلاین، سارا و نیکا فرقانی اصل، بازیگران نقش سارا و نیکا در سریال پایتخت در پاسخ به سوالی در باره زمان بازگشت شان به ایران و حضور در فصل ۷ سریال پایتخت گفته اند که هنوز بلاتکلیف هستند و جوابی برای این سوال ندارند. برخی کاربران معتقدند که آن ها هنوز نمی دانند که ممنوع الکار هستند یا نه. به همین دلیل هنوز در بلاتکلیفی به سر می برند. آن ها در حال حاضر در سوئد سکونت دارند.

پایتخت ۷ کلید خورد | دوقلوهای جدید جایگزین سارا و نیکا می‌شوند

کد خبر 846560 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • عکس| جدیدترین عکس از اکبر عبدی در پشت صحنه سریال جدید منوچهر هادی/لاغری شدید اکبرعبدی در سریال جدیدش
  • زندگی ۴۹ درصد مردم ایران روی فرونشست زمین
  • وزیر کشور: استاندار جدید مازندران در حوزه اقتصاد متخصص است/ نوری: توجه جدی به اقتصاد دریا پایه خواهیم داشت
  • عکس| بازیگران «نون خ» کولبر شدند
  • دوقلوهای پایتخت به ایران باز می‌گردند؟ |‌ عکس
  • روایت متخصص مصری از اوضاع فاجعه بار غزه
  • هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق و بی تعهد نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • علی‌اکبر احمدیان به روسیه می‌رود
  • این سریال‌های کره‌ای مثل تراپی هستند