Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی یوسف‌خانی رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ‌ و ماهی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره علت افزایش مجدد قیمت مرغ گرم اظهار کرد: صف‌های طولانی مرغ نشان‌دهنده توزیع تنها ۵۰ درصد نیاز مردم از مراجع دولتی است.

وی در ادامه گفت: در شرایط فعلی ۱۲۰۰ تن مرغ در استان تهران باید توزیع شود که تنها ۵۰ درصد این آمار از کانال نرخ مصوب تامین و کسری موجود به ناچار از نرخ آزاد تهیه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ‌وماهی تهران در تشریح میزان مقدار توزیع مرغ گرم در بازار بیان داشت: مرغی که به صنف ما در میدان بهمن تحویل داده می شود برای توزیع در استان تهران روزانه ۲۰۰تن است.

یوسفخانی در همین رابطه ادامه داد: برای میادین تره بار بین حدود ۱۰۰ تا۱۵۰ تن همچنین برای قطعه بندها حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ تامین می‌شود که در مجموع با ۲۰۰ تن سهمیه صنف حدود ۵۰۰ تن روزانه مرغ گرم توزیع می‌شود.

وی علت کمبود را در آمار غلط تولید دانست و عنوان کرد: بحران مرغ از آذر ماه سال گذشته آغاز شد که آمار جوجه ریزی بر روی کاغذ درست بود ولی در عمل خیر و دوستان تامین کننده تصور می‌کردند که این آمار صحیح است.

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ‌ و ماهی تهران آمار جهاد کشاورزی را مغایر با توزیع عنوان کرد و گفت: اگر تولید به میزان کافی وجود داشت که ما شاهد صف‌های طولانی در عرضه و دیگر مشکلات نبودیم.

یوسف‌خانی قیمت مصوب مرغ گرم را ۲۴۹۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: به علت کسری تولید قیمت‌های بیشتری هم در بازار مشاهد شده که امیدواریم با اقدامات جهاد کشاورزی تا یکی دوماه آینده شاهد کاهش قیمت تا زیر قیمت مصوب هم باشیم.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: آمار جهاد کشاورزی بحران مرغ مهدی یوسف خانی افزایش قیمت مرغ مرغ گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۷۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش خارج مصوب نرخ کرایه تاکسی در شهرستانِ ملارد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، این افزایشِ نرخ، در حالیست که در سایرِ مناطقِ شهری، حداکثر، حدود ۴۵ درصد است و همین موضوع، موجبِ گلایه و نارضایتیِ شهروندان در شهرستانِ ملارد شده است 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • عقب‌گرد قیمت کاغذ در بازار آزاد
  • قیمت نفت اندکی بالا رفت
  • صادرات تخم مرغ در فروردین به ۲۰ هزارتن رسید
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان
  • تولید ماهیانه شیر خشک به ۲۰ هزار تن رسید
  • دغدغه بی ثباتی قیمت‌ها به ایستگاه سوئیس رسید
  • خبر جدید وزارت جهادکشاورزی درباره فروش دام زنده/ فروش گوسفند با کارت ملی واقعیت دارد؟
  • ببینید | آمار جنجالی کارشناس برنامه تلویزیون درباره دولت؛ تامین کسری بودجه با برداشت از بازار سرمایه؟
  • افزایش خارج مصوب نرخ کرایه تاکسی در شهرستانِ ملارد