Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت آتش سوزی در پالایشگاه نفت تهران اظهار داشت: بیش از ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه با امکانات لازم همچون تانکر آب و تجهیزات تنفسی و تجهیزات مربوط به اطفای حریق از همان لحظات اولیه به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: بیش از ۶۰ خودروهای آتش نشانی تهران به همراه ۱۴۰ پرسنل عملیات اطفاء حریق در پالایشگاه را با همکاری شهرداری منطقه ۲۰، نیروهای هلال احمر، پلیس راهور و اورژانس انجام دادند.

 وی با اشاره به اینکه جاری شدن مواد از یک مخزن خطر شعله‌وری آتش به سایر مخازن را داشت، گفت: امکان سرایت آتش به سایر مخازن بسیار زیاد بود ولی نیروهای آتش نشانی با عملیات چند جانبه همراه با آب و کف موفق به کنترل شعله‌های آتش شدند.

 وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه هیچ مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است، گفت: مواد داخل مخزن قابلیت شعله وری داشت ولی به هیچ عنوان مواد قابلیت انفجار نداشت.

وی گفت: اینکه گفته می‌شود تا کنون چندین انفجار در این مخازن رخ داده، داده صحت ندارد و تنها موضوع شعله وری آتش بود که اکنون هم به طور کامل حادثه تحت کنترل است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران حریق در پالایشگاه نفت تهران آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۷۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی یک باب مغازه در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: این آتش سوزی ساعت ۱۹ و ۵۵ دقیقه اعلام شده بود که با حضور شش گروه از آتش نشانان پس از حدود سه ساعت مهار شد.

محمدامین لیاقت افزود: این مغازه دوطبقه بوده که طبقه فوقانی آن انبار بود و به علت اینکه پشت این مغازه نیز پارکینگ عمومی بود، شدت گرمای آتش موجب خسارتی به شماری از ماشین های متوقف در پارکینگ شد.

وی گفت: این آتش سوزی خسارت جانی نداشت و خسارت مالی و علت حادثه در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید؛ فوت دو تن بر اثر تصادف در بندرعباس

پیشتر در فضای مجازی گفته شده بود در این حادثه چندین مغازه آنش گرفته که آتش نشانی این خبر را تکذیب کرد.

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • مهار آتش سوزی یک باب مغازه در بندرعباس
  • انفجار گاز در آساوله سنندج حادثه آفرید
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج + فیلم
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • مغازه تشک فروشی در آتش سوخت