Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@17:24:10 GMT

انگیزه مشترک سردار و کریم مقابل هنگ کنگ (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۷۵۷۰

انگیزه مشترک سردار و کریم مقابل هنگ کنگ (عکس)

مهاجمان تیم ملی با آمادگی روحی و روانی بالا در انتظار شروع دور برگشت مسابقات مقدماتی جام جهانی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران امروز از ساعت 19 اولین بازی خود در دور برگشت مقدماتی جام جهانی 2022 از گروه سوم را مقابل هنگ کنگ انجام خواهد داد. ملی پوشان فوتبال ایران که در بازی رفت با دو گل هنگ کنگ را شکست داده بودند، با توجه به شرایط جدول، هیچ هدفی جز پیروزی را در بازی امروز دنبال نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

تیم ملی با داشتن مهاجمان سرشناس و گلزنی که تک تک شان فصل موفقی در عرصه باشگاهی داشته اند، پای به زمین خواهد گذاشت. دست اسکوچیچ در خط حمله از با توجه به حضور این نفرات بسیار باز است و آرایش های گوناگونی را می تواند در این بخش پیاده کند.

 

کریم انصاری فرد و سردار آزمون که زننده گل های تیم ملی در بازی رفت مقابل هنگ کنگ بودند طی روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند و آماده هستند تا بتوانند گلزنی خود را مقابل این تیم در بازی برگشت هم تکرار کنند.

 

 

کریم انصاری فرد به عنوان یکی از باسابقه ترین بازیکنان حال حاضر تیم ملی تا کنون در 83 بازی ملی حضور داشته و موفق به زدن 27 گل شده است. سردار آزمون نیز  در 52 تجربه ملی توانسته 34 گل بزند.

تیم ملی ایران سردار آزمون کریم انصاری فرد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران سردار آزمون کریم انصاری فرد تیم ملی هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۷۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی- آزمون و حالا قایدی: چه خط حمله‌ای!

تیم ملی فوتبال ایران در سالیان گذشته با حضور مهدی طارمی و سردار آزمون در خط حمله زهردار بود و حریفان را به دردسر می‌انداخت، اما طی سه ماه گذشته یک بازیکن جدید هم به این جمع اضافه شده که درخشش او پشت سر این دو مهاجم در گل‌ها و طراحی حملات ایران موثر بوده است.

مهدی قایدی با وجود اینکه ماه‌ها از تیم ملی دور بود، بخاطر عملکرد درخشان در لیگ برتر امارات توانست خودنمایی کند و با تاثیرگذاری در بیشتر بازی‌های این فصل اتحاد کلباء در فهرست نهایی جام ملت‌های آسیا قرار بگیرد و در فیفا دی اخیر هم در دو دیدارِ مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ بازی کند.

ستاره ریزنقش تیم ملی در دو دیدار ابتدایی در جام ملت‌های آسیا مقابل فلسطین و هنگ‌کنگ موفق به گلزنی شد و پس از آن هم در دو مسابقه برابر امارات و سوریه در ترکیب حضور تاثیرگذاری داشت، اما بعد از غیبت در سه بازی پیاپی، دیشب دوباره به جمع ۱۱ نفر اصلی برگشت و گلزنی کرد.

مهدی قایدی پس از نیمکت نشینی مقابل ژاپن و قطر در جام ملت‌ها و حضور تعویضی در مسابقه رفت برابر ترکمنستان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ که یک پاس گل داد، شب گذشته در بازی برگشت در عشق‌آباد هم دوباره مثمر ثمر ظاهر شد و گل سه امتیازی زد.

قایدی که پس از جام ملت‌های آسیا در رقابت‌های باشگاهی دو گل به ثمر رسانده، یک پاس گل داده و پنالتی گرفته بود، با حضور تعویضی برابر ترکمنستان در نخستین بازی سال موثر ظاهر شد و شب گذشته هم مقابل ترکمن‌ها یک گل تماشایی زد.

بدون تردید عملکرد قایدی در جام ملت‌های آسیا و دو دیدار گذشته در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل ترکمنستان و البته نمایشی که در رقابت‌های باشگاهی داشته، می‌تواند او را تبدیل به مهره ثابت تیم ملی در کنار مهدی طارمی و سردار آزمون کند.

مهدی قایدی نخستین بازی خود برای تیم ملی ایران زیر نظر قلعه‌نویی را در دیدار تدارکاتی مقابل افغانستان با حضور تعویضی در زمین انجام داد و پس از آن هم در فینال تورنمنت کافا برابر ازبکستان جزء نفرات اصلی بود، اما پس از درخششی که در دو مسابقه دوستانه قبل از جام ملت‌های آسیا مقابل اندونزی و بورکینافاسو داشت و دبل کرد، در رقابت‌های ۲۰۲۳ قطر به ترکیب رسید و شرایط خوب خود را ادامه داد.

این ستاره ریزنقش تیم ملی که حالا مثل طارمی و آزمون در فیفا دی مشغول درخشش است، در فصل جاری لیگ برتر امارات هم ۱۶ بار به میدان رفته و در هشت مسابقه گلزنی کرده، دو پاس گل داده که آمار جالب توجهی برای این بازیکن سابق استقلال به حساب می‌آید.

قایدی در دوران سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی ۱۰ بازی انجام داده که در نیمی از این مسابقات گلزنی کرده و پاس گل هم داده تا نوید یک ستاره دیگر در فاز هجومی تیم ملی را بدهد.

 

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • انگیزه سرمربی ایرانی الشمال مقابل الاهلی
  • فرصتی طلایی که طارمی از دست داد
  • طارمی- آزمون و حالا قایدی: چه خط حمله‌ای!
  • عکس| لباس سردار آزمون قرض داده شد!
  • لباس سردار آزمون قرض داده شد! (عکس)
  • قایدی در دل طارمی و آزمون جای می‌گیرد!
  • بازگشت تامی آبراهام به ترکیب رم هم‌زمان با مصدومیت یک ماهه سردار آزمون
  • (عکس) تشکر ویژه سردار آزمون از ترکمنستانی‌ها
  • ویدیوی احساسی از سردار آزمون و هوادار ویژه استقلال
  • جانشین سردار آزمون کیست؟