Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس ‌با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی به مبارزه با فساد اعتقاد دارد، گفت‌: دولت جوان و حزب‌اللهی نیاز کشور با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و جوانان نیاز کشور است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ‌نظرآباد، علی حدادی در مراسم افتتاح ستاد مردمی آیت‌الله رئیسی در شهرستان نظرآباد با بیان اینکه متاسفانه دولت فعلی با عملکردش در دل مردم نا امیدی ایجاد کرده است‌ ، اظهار داشت : شکاف و اختلاف طبقاتی ایجاد شده در جامعه به دلیل عدم حضور دولتمردان در میان مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : دولتمردان کنونی علیرغم اینکه در میدان حضور نبودند به میدان و میدان‌دارانی  همچون سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی هجمه می‌کنند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  سردار دلها در داخل کشور در زمینه دفاع مقدس و در خارج از مرزها در افغانستان، سوریه، یمن با تمام اعتقاد و باورها در صحنه و عرصه قرار گرفت ، بیان کرد: سردار سلیمانی در حال حاضر مورد هجمه افرادی قرار گرفته است که متوجه شان و منزلت شهدا نیستند.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به رشادت‌های شهدای مدافع حرم ادامه داد‌:  شهدا با اعتقاد و باور در عرصه دفاع از اسلام عزیز و قرآن کریم و دفاع از ارزش‌های دینی از هیچ کوششی دریغ نکردند.

حدادی با بیان اینکه دولت به جای پاسخگویی طلب کار شده است ، بیان کرد: دولت باید پاسخگوی عملکرد خود در حوزه‌های مختلف باشد.

وی با بیان اینکه برخی به جای پاسخگویی  هجمه و حمله می کنند ، تصریح کرد، گفت: دولت باید در برابر اختلاس‌ها، تبعیض‌ها و  نارضایتی‌های مردمی پاسخگو باشد.

نماینده مردم ساوجلاغ، نظرآباد و طالقان با بیان اینکه شخصی که در راس قوه مجریه حضور دارد، سال گذشته در مجلس شورای اسلامی حضور و حتی در میان مردم هم حضور نداشت ، گفت:  این فرد  اکنون طلبکار شده است.

وی با اشاره به اهمیت حماسه حضور در انتخاب ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا ‌گفت: به حول و قوه الهی دولت بعدی با رای مردم دولتی اسلامی و انقلابی است و این دولت به جوانان و ظرفیت‌های داخلی اعتماد می کند.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در مورد برجام با اشاره به حضور تیم مذاکره کننده ایران در وین  در ایام نزدیک به برگزاری انتخابات و تعیین دولت جدید، گفت: دولت مستتر کنونی ادعای تعامل با دنیا را دارند و برجام را بر همه چیز کشور پیوند زده است.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه لغو همه تحریم‌ها شامل برجامی، ترامپی و حتی تحریم‌های بعد از آن، به عنوان سند راهبردی مجلس شورای اسلامی مطرح است  و از همه مهتر نیاز به  راستی آزمایی دارد ،  افزود: در روزهای آخر هم به دروغ مطرح شد که تحریم‌ها لغو شده است.

حدادی با بیان اینکه تیم مذاکره کننده موضوع تدافعی و انفعالی گرفته است ، تصریح کرد:آنها باید بگویند که در  ارتباط با راستی آزمایی که مقام معظم رهبری فرمودند چه اقداماتی انجام شده است.

حدادی با اشاره به اهمیت توجه به نقدینگی و  هدایت آن به سمت تولید در شرایط تحریمی، گفت: در حال حاضر نیاز به انسام وحدت و همدلی در کشور داریم و نباید فضا را برای ایجاد تفرقه هدایت کرد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان با تاکید بر اینکه آیت الله رئیسی به عنوان داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دولت آینده بر استفاده از ظرفیت جوانان تاکید دارد، گفت: به مبارزه با فساد هم اعتقاد دارد.

وی  با تاکید بر اهمیت مشارکت حضور مردم در عرصه انتخابات 1400 توضیح داد : باید انسجام داشته باشیم تا دشمن نتواند رخنه کند و یا بخواهد در میان مردم و مسئولان تردید ایجاد کند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس مجلس شورای اسلامی نظرآباد و طالقان سخنگوی کمیسیون آیت الله رئیسی نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۷۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از موافقت با تشکیل سازمان سپند تا حضور وزرای دولت در کمیسیون‌های مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مجلس در جلسه علنی امروز، با تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی با نام اختصاری «سپند» موافقت کرد. نحوه تامین نیروی انسانی، امکانات و بهره مندی از امتیاز و تخفیف‌های صنایع دفاعی از جمله ویژگی‌های این طرح است.

همچنین در نوبت عصر، کمیسیون‌های تخصصی مجلس مسائل روز کشور را با حضور برخی از وزرای دولت بررسی کردند.

حمیدرضا گلدوزی گزارش می‌دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی / فقط تا روز یکشنبه می‌مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب الأجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب العجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت سیزدهم است
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • از موافقت با تشکیل سازمان سپند تا حضور وزرای دولت در کمیسیون‌های مجلس