Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@18:45:39 GMT

مطالبات گندم‌کاران قمی تاکنون پرداخت شد 

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۸۲۶۵

مطالبات گندم‌کاران قمی تاکنون پرداخت شد 

سعید محمدی ده‌نایبی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا ضمن اعلام این مطلب از کلیه کشاورزان زحمت‌کش استان که هنوز محصول خود را به مراکز خرید، تحویل نداده‌اند دعوت کرد هر چه سریعتر برای تحویل محصول، مراجعه نمایند.
وی ادامه داد: در همین رابطه گندمکاران قمی تا دوازدهم خردادماه جاری بیش از پنج هزار تن از محصول خود را در قالب خرید تضمینی به مراکز خرید این اداره کل تحویل داده‌اند و مبلغ ۲۵۵ میلیارد ریال در این خصوص به ایشان پرداخت شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل غله و خدمات بازرگانی قم با اشاره به ادامه داشتن خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان، گفت: طبق پیش بینی‌های انجام شده توسط سازمان جهاد کشاورزی قم، امسال حدود  ۲۰ هزار تن گندم از تولیدکنندگان و کشاورزان استان توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی خریداری خواهد شد.
وی بیان داشت: در همین رابطه علاوه بر سیلوی ۱۰۸ هزار تنی شهید آصف نخعی قم که در کیلومتر۱۰ جاده اراک واقع شده است، شرکت تعاونی روستایی جعفرآباد قم نیز به عنوان مباشر خرید آماده تحویل گندم از کشاورزان عزیز آن بخش است.
وی تاکید کرد: البته در انبارهای شرکت تـعاونی بخش جعفرآباد، محموله‌های با وزن کمتر از هشت تن خـریداری و تحـویل گرفته‌ می‌شود و محموله‌های با وزن بیش از این مقدار برای انجام خرید تضمینی باید به سیلوی ملکی استان تحویل داده شود.
محمدی با اشاره به این‌که قیمت خرید پایه گندم معمولی مبلغ ۵۰ هزار ریال و گندم دروم ۵۲ هزار ریال است، ادامه داد: کشاورزان به‌منظور سهولت در امر تحویل گندم و نیز دریافت وجه آن، قبل از مراجعه به مراکز خرید، نسبت به ثبت اطلاعات زراعی خود در سامانه پهنه بندی وزارت جهاد کشاورزی اقدام نمایند.
گندم مورد نیاز استان قم در سیلوی بتنی شهید نخعی که در جنوب غربی شهر قم قرار دارد، ذخیره می‌شود، این سیلو دارای ظرفیت ذخیره سازی ۱۰۸ هزارتن گندم و ۳۶ کندو می‌باشد، این سیلو با توان تخلیه و بارگیری ۲۰۰ تن در ساعت از امکانات مناسب و تجهیزات کامل تخلیه و بارگیری گندم برخوردار است.

برچسب‌ها گندم قم کشاورزی خرید تضمینی پروندهٔ خبری ۱۴۰۰؛ سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گندم قم کشاورزی گندم قم کشاورزی خرید تضمینی اخبار کنکور خرید تضمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۸۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت بیش از ۲۳ هزار گندم در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: برداشت محصول گندم در استان از مزارع شهرستان هندیجان آغاز شده است و در روز‌های آینده برداشت در شهرهای  شادگان و بندر ماهشهر شروع خواهد شد و به ترتیب در سایر شهر‌های استان ادامه پیدا می‌کند.

امید جهان نژادیان افزود: تاکنون بیش از ۲۳ هزار تن گندم از مزارع استان خوزستان به صورت تضمینی  خریداری شده است.

وی با اشاره به قیمت مصوب خرید تضمینی گندم بیان کرد: در سال جاری به ازای هر کیلو گندم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم گندم دروم ۱۸ هزار تومان از کشاورزان خریداری می‌شود.

۱۰۳ مرکز در استان خوزستان گندم کشاورزان را خریداری می‌کنند.

استان خوزستان ۲۰ درصد گندم استان را تولید می‌کند.

دیگر خبرها

  • برداشت بیش از ۵۰ هزار تن گندم از مزارع خوزستان
  • فعالیت مراکز خرید تضمینی و توافقی محصولات کشاورزی از نیمه اردیبهشت در گلستان
  • خرید تضمینی بیش از ۲۶ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • خرید بیش از ۲۴ هزار تن گندم در خوزستان
  • پرداخت بیش از ۲میلیارد تومان از مطالبات زرشک کاران سربیشه
  • خرید بیش از دوهزار تن گندم از کشاورزان جنوب سیستان و بلوچستان
  • فصل خرید تضمینی گندم بهترین فرصت برای تحقق شعار سال است
  • خرید بیش از ۲۴ ‌هزار تن گندم در خوزستان
  • ایلام، استان پیشرو در خرید دانه کلزا توسط بخش خصوصی‌
  • برداشت بیش از ۲۳ هزار گندم در خوزستان