Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته هم کیهان در ستون یادداشت اصلی خود و هم فرهیختگان در تیتر و عکس یک خود، محسن رضایی را اولی غیرمستقیم و دومی مستقیم هدف قرار داده‌اند. کانال‌های تلگرامی نیز از سمت اصولگرایان علیه دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به صف شده‌اند. یک کانال تلگرامی با هشتگ اختصاصی نوشته است: «‌محسن رضایی که این روزها با جراحی زیبایی عزم رسیدن به پاستور را دارد، اخیرا در جلسه اصلی ستاد انتخاباتی خود گفته گزینه اصلی رأی‌آور ۱۴۰۰ هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن رضایی گفته که من می‌توانم در دور اول انتخابات با نقد رئیسی و تراشیدن بدنه رأی او، به دور دوم انتخابات بروم و در دور دوم با حملات مکرر به رئیسی، رئیس‌جمهور ایران شوم. شنیده‌ها نشان می‌دهد که تخریب روزهای گذشته آیت‌الله رئیسی توسط محسن رضایی به همین خاطر بوده که بعد از طلب پست معاون‌اولی از ایشان و پاسخ منفی آیت‌الله رئیسی، محسن رضایی با حمله به رئیسی سودای پیروزی در انتخابات را در سر می‌پروراند».

این کانال تلگرامی از صحبت‌های محسن رضایی با عنوان «توهمات ذهنی آقامحسن» نام برده و گفته که ناشی از مشاوره‌های غلط اطرافیان او بوده که بارها مجموعه‌های نظارتی نسبت به فاصله‌گرفتن از آنان به رضایی هشدار داده بودند. روزنامه کیهان هم در سرمقاله خود بدون ذکر نام محسن رضایی، وعده یارانه‌ای او را نقد کرده و غیرعملی دانسته است. این در حالی است که وعده‌های مشابه از سوی دیگر نامزدها، حتی اعضای جبهه انقلاب نیز دیده می‌شود.

منبع: روزنامه شرق

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد محسن رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۸۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تغییر ظاهری بزرگ ابراهیم رئیسی؛ پای عمل پزشکی در میان است؟

 

منبع: خبر آنلاین

tags # سید ابراهیم رئیسی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • گزارش سفر رئیسی به سمنان / دیدار با مردم دامغان در مصلای امام خمینی (ره)
  • رئیسی وارد دامغان شد
  • گزارش سفر رئیسی به دامغان / دیدار با مردم در مصلای امام خمینی (ره)
  • پیام بسیار مهم مذاکره از ایران به غرب
  • هشدار جالب به رئیسی بعد از فعال شدن دوباره گشت ارشاد: نکن برادر!
  • انتصاب رئیس کل دادگستری خراسان رضوی به معاون اولی قوه قضاییه
  • شهادت یکی دیگر از برادر زادگان اسماعیل هنیه
  • ببینید | هشدار صریح ابراهیم رئیسی به اسرائیل در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش
  • (تصاویر) تغییر ظاهری بزرگ ابراهیم رئیسی؛ پای عمل پزشکی در میان است؟
  • انتقادات تند از تیم اقتصادی رئیسی /دولت باید خانه تکانی کند و کل تیم را تغییر دهید /قیمت ارز حباب نیست آقای فرزین /محسن رضایی توان کار ندارد