Web Analytics Made Easy - Statcounter

براتعلی صالحی روز پنجشنبه در این باره اظهار داشت: برای این افراد محکومیت هایی از جمله جزای نقدی ، ضبط کالا و مصادره خودرو اعمال شده است.

وی افزود: متهمان این پرونده ها به پرداخت  ۶۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: لوازم خانگی، چوب، پوشاک، بیشترین تخلفات کالاهای قاچاق در ۲ ماهه نخست امسال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی بیان کرد: این سازمان در زمینه قاچاق کالا و ارز تنها وظیفه رسیدگی به پرونده ها را برعهده دارد و کشف کالای قاچاق بر عهده دیگر نهاد هاست.

وی عنوان کرد: چنانچه شخصی اقدام به وارد کردن کالای قاچاق به کشور و یا خارج کردن ان کند مورد تعقیب کیفری قرار خواهد گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز هر شخصی مرتکب قاچاق کالا وارز و حمل ویا نگهداری شود علاوه بر ضبط کالا یا ارز به جزای نقدی و حبس محکوم می شود.

کهگیلویه و بویراحمد در مسیر قاچاق کالا از بنادر جنوبی به استان های مرکزی و تهران قرار دارد.

این استان با ۷۲۳ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی ایران واقع شده است.


 

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد کالای قاچاق یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد کالای قاچاق یاسوج کهگیلویه و بویراحمد کالای قاچاق یاسوج اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۸۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب شعر و شاهنامه به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد شب شعر، شاهنامه و آواز عشایر به همراه تجلیل از هنرمندان بخش سرفاریاب شهرستان چرام پنجشنبه شب برگزار شد.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در این ویژه برنامه ضمن تقدیر از هنرمندان شهرستان چرام و بخش سرفاریاب گفت: منطقه چرام و سرفاریاب به نسبت جمعیت بیشترین هنرمند را دارند و شاید این نشأت گرفته از تاریخ کهن این منطقه و فرهنگ اصیل مردمانی است که در این منطقه زندگی می‌کنند.

شریف اسلامی ادامه داد: همه باید قدردان این هویت و اصالت عشایری خود باشیم و برای حفظ آن تلاش کنیم، چرا که هیچ کشوری پیشرفت نکرده مگر اینکه بر پایه هویت خود رشد کرده باشد.

وی به دو تن از هنرمندان پیشکسوت این منطقه سید محمد دژند و موسی عباسی اشاره کرد و گفت: این دو هنرمند با آوا، نوا و اشعار خود بار هویت فرهنگی عشایر این منطقه را به دوش می کشند و پلی هستند که گذشته فرهنگی این دیار را به آینده وصل می‌کنند.

رئیس حوزه هنری استان با اشاره به تاریخ کهن شهرستان چرام و منطقه سرفاریاب «به ویژه دلی یاسیر» از عموم مردم و مسئولین خواست که قدردان زحمات و استعداد هنرمندان این منطقه بوده تا شاهد درخشش ادامه دار آنها در ادامه‌ی مسیر خود باشیم.

در پایان با حضور رئیس حوزه هنری استان از هنرمندان و پیشکسوتان فرهنگی و هنری شهرستان چرام با اهدای لوح و جایزه نقدی تجلیل شد.

کد خبر 6082272

دیگر خبرها

  • شب شعر و شاهنامه به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • هشدار به عرضه کنندگان آیفون قاچاق؛ برخورد‌ها تشدید خواهد شد
  • علت ممنوعیت واردات آیفون ۱۴ و ۱۵ | هشدار جدی به عرضه کنندگان آیفون قاچاق
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهرری