Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در قالب این طرح ۱۵ هکتار از باغ های میوه بخش خرمدشت شهرستان تاکستان شامل ۶ هکتار باغ هلو و شلیل، سه هکتار باغ انگور، سه ‌هکتار سیب، ۲ هکتار باغ گلابی و یک هکتار باغ سیب به سایبان دارای پوشش آنتی هیل مجهز شده اند.

برای اجرای این طرح ۱۵۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که ۱۲۰ میلیارد ریال آن از محل تسهیلات تامین شده و ۲۴ میلیارد ریال نیز آورده بهره بردار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اجرای این طرح برای ۱۸ نفر به طور مستقیم اشتغالزایی شده است.

در این طرح با استفاده از پوشش‌های خاص مانند سایه‌اندازها، توری‌های ضد تگرگ، توری‌های ‌ضد حشرات و پوشش‌های باد شکن نسبت به کنترل یک یا چند عامل از عوامل محیطی زنده و ‌غیر زنده موثر در تولید محصولات کشاورزی و باغبانی اقدام می شود. ‌

 اجرای این طرح باعث جلوگیری از ‌تبخیر و تعرق، کاهش مصرف آب، جلوگیری از ایجاد خسارت و در نتیجه افزایش کمی و کیفی ‌محصولات باغی خواهد شد.

استان قزوین دارای حدود ۷۶ هزار هکتار باغ میوه است.

امروز هزار و ۶۳۴ طرح کشاورزی شامل گلخانه، قارچ خوراکی و سایبان با حجم ۷۲ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری با دستور رییس جمهوری مورد بهره برداری قرار گرفت.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی افتتاح طرح کشاورزی استان قزوین سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی افتتاح طرح کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی افتتاح طرح کشاورزی استان قزوین سرمایه گذاری اخبار کنکور میلیارد ریال هکتار باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۸۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزودی: بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خیز بلند سازمان جهاد کشاورزی اردبیل برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • ۱۴۷ طرح مربوط به جهاد کشاورزی اردبیل به بهره‌برداری خواهد رسید
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • ۱۴۷ طرح کشاورزی امسال در اردبیل به بهره برداری می‌رسد
  • بهره برداری از 147 طرح کشاورزی در سال جهش تولید
  • بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار
  • شوری ۶.۵ میلیون هکتار اراضی کشاورزی و چالش بهره‌وری در تولید
  • بزودی: بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • الحاق ۴۰۰ هکتار زمین به محدوده گناباد
  • نهال هلوی اصلاح شده با ۱۰۰ تن باردهی در هکتار