Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگاز تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، معاونت علمی و پژوهشی سازمان بسیج دانشجویی که حدود سه سال است با مشارکت بیش از ۱۰۰ نفر از اساتید و صاحب نظران در حال احصای مسائل اولویت دار استان‌های مختلف کشور است، هم اکنون با ارائه فهرست مسائل اولویت دار و اساسی ۳۱ استان کشور از نامزدهای ریاست جمهوری خواست برنامه‌های خود را درباره حل این مسائل ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاونت علمی و پژوهشی سازمان بسیج دانشجویی به همراه این فهرست نامه‌ای هم خطاب به نامزدهای ریاست جمهوری منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

هم اکنون که انقلاب اسلامی در گذرگاه مهم و اثرگذاری همچون سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار دارد، بسیج دانشجویی براساس رسالت و تکلیفی که رهبرمعظم انقلاب در خردادماه ۱۳۹۸  تحت عنوان" زمینه سازی روی کار آمدن دولت جوان و حزب اللهی" محول فرمودند برخود لازم می‌داند تا با اتخاذ رویکردهای عقلایی و جهادی به این امر مهم بپردازد.

یکی از این رویکردهای جدی که حدود 3 سال است در مجموعه بسیج دانشجویی آغاز گشته رویکرد مسئله محوری و نقش آفرینی تخصصی می‌باشد. در همین راستا دبیرخانه پایش مسائل عمومی استان ها در معاونت پژوهش و فناوری  براساس این رویکرد و مبتنی بر نقش آفرینی تخصصی در فضای عمومی کشور، اقدام به احصای مسائل اولویت دار استان‌ها نموده است.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این بوده تا تلاش گردد به هر میزانی که امکان دارد ظرفیت‌ها و استعدادهای انسانی و معنوی در هر منطقه‌ای، حول مسائل اولویت‌دار و گلوگاهی آن متمرکز گردد.

برای دستیابی به چنین امری شناخت دقیق مسائل اولویت دار در سطح استانی از اهمیت زیادی برخوردار است.

فهرست پیش رو تلاشی است که با مشارکت بیش از ۱۰۰ نفر از اساتید، صاحب نظران و موثرین درسطح استان‌ها در مدت 5 ماه آماده شده که بنا دارد با بیانی ساده و موجز از چالش های جدی، که هم برای مردم بومی و هم مسئولین به خوبی ملموس است، سخن بگوید.

امیدواریم انتشار این فهرست در فضای کنونی کشور بتواند ذهنیت افراد و تصمیم‌گیران آینده را  به سمت مسائل اولویت‌دار استان‌ها متمرکز نماید.  از این رو مقتضی است نامزدهای ریاست جمهوری با حضور در رسانه ها و مجامع مردمی و دانشجویی برنامه‌های خود را برای حل این مسائل ابراز نمایند.

دبیرخانه پایش مسائل عمومی استان ها

مسایل اولویت دار استان های کشور که از سوی دبیرخانه پایش مسائل عمومی استان های معاونت علمی و پژوهشی سازمان بسیج دانشجویی تهیه شده در فایل زیر آمده است:

  فهرست مسائل اساسی 31 استان کشور  

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری سازمان بسیج انقلاب اسلامی بسیج دانشجویی نامزدهای ریاست جمهوری اولویت دار استان ها مسائل اولویت دار بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۸۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ ابوذر ابراهیمی ترکمان سفیر کشورمان در بوسنی و هرزگوین با دنیس بچیرویچ عضو و رئیس شورای ریاست جمهوری این کشور دیدار و گفتگو کرد.
ابوذر ابراهیمی ترکمان سفیر جمهوری اسلامی ایران در بوسنی و هرزگوین با دنیس بچیروویچ عضو مسلمان و رئیس دوره‌ای شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین روز سه شنبه ۴ اردیبهشت در محل ساختمان ریاست جمهوری دیدار و گفتگو کرد.
در ابتدا بچیروویچ ضمن ابراز خشنودی از این دیدار به سفیر کشورمان خوش آمد گفت و آرزو کرد در مدت ماموریت وی روابط دوکشور بیش از پیش توسعه یابد.
وی گفت: کمک‌های جمهوری اسلامی ایران در دوران جنگ به مردم بوسنی و هرزگوین همواره در خاطره مردم این کشور به نیکی ماندگار است. سپس ضمن ارائه توضیحاتی در باره نسل کشی در سربرنیتسا در سال ۱۹۹۵ خواستار حمایت کشور‌های اسلامی از قطعنامه محکومیت نسل کشی که در مجمع عمومی سازمان ملل در معرض رای گیری قرار خواهد گرفت، شد.
ابوذر ابراهیمی ترکمان نیز گفت: سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران حمایت از حاکمیت ملی و همزیستی مسالمت آمیز در بوسنی و هرزگوین است و خواستار توسعه همه جانبه روابط دو کشور شد. در پایان سفیر کشورمان چند کتاب ترجمه شده به زبان بوسنیایی از جمله دیوان حافظ و الهی نامه عطار نیشابوری را به رییس جمهور بوسنی و هرزگوین هدیه کرد.
دنیس بچیروویچ نیز کتاب خود را به سفیرمان هدیه داد. او در ابتدای کتاب نوشت: تقدیم به سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران ابوذر ابراهیمی ترکمان به نشانه توجه و احترام.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو
  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  • دانشگاه آزاد با ارائه راهکارهای تحول‌آفرین به حل مسائل استان کمک کند
  • خسروپناه: تعلیم و تربیت اولویت اصلی شورای عالی انقلاب فرهنگی است
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری
  • استقبال ایران از توافق مرزی آذربایجان و ارمنستان
  • کرملین: دست درازی آمریکا به دارایی های روسیه بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • خراسان رضوی و ثبت نام مجدد از نامزدهای ریاست