Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس ستاد محسن رضایی در استان زنجان به لزوم حضور یک اقتصاددان در راس امور تاکید کرد و گفت: رضایی می‌تواند اقتصاد نابود شده روحانی را احیا کند. - اخبار استانها -

اکبر عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  زنجاناظهار داشت: ستاد محسن رضایی در استان زنجان از روز 11 خرداد ماه به طور رسمی آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو در دیگر شهرستان‌ها هم ستاد رضایی شروع به کار کرده و طرفداران وی می‌توانند در این ستادها حضور بیابند.

وی ادامه داد: خوشبختانه بعد از افتتاح ستاد مرکزی محسن رضایی در کوی شهریار، ستادهای جوانان، بانوان، روحانیون و فرهنگیان نیز شروع به کار کرده‌ است.

رئیس ستاد محسن رضایی در استان زنجان در ادامه به قطعی شدن حضور رضایی در زنجان اشاره کرد و افزود: فعلا زمان قطعی حضور رضایی قطعی نشده و به محض قطعی شدن از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه طرفداران نامزدهای انتخاباتی باید بدون ایجاد حاشیه به طرفداری کاندید خود بپردازند، گفت: با هرگونه تشنج با طرفداران سایر دیگر نامزدهای انتخاباتی مخالفیم.

نشست خبری رئیس ستادانتخاباتی محسن رضایی در استان مرکزی در دفتر تسنیم برگزار می‌شودمسئول ستاد انتخاباتی محسن رضایی در زنجان معرفی شدرضایی: قیمت ارز را تثبیت می‌کنیمرئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان مرکزی معرفی شد

عباسی در ادامه به محبوبیت رضایی در زنجان اشاره کرد و گفت: آقای محسن رضایی در استان زنجان طرفداران زیادی دارند و این را می‌شود از حضور پرشور طرفداران وی در ستادهای انتخاباتی متوجه شد. 

وی با بیان اینکه محسن رضایی یک اقتصاددان قوی در کشور است، گفت: همه ما مشاهده کردیم که در هشت سال گذشته اقتصاد کشور چگونه توسط دولت روحانی نابود شد و به نظر ما حضور یک اقتصاددان می‌تواند این مشکلات را حل کند. از نظر ما راه خلاصی از وضعیت اقتصاد کنونی کشور حضور "محسن رضایی" است.

رئیس ستاد محسن رضایی در استان زنجان با ابراز تاسف از حضور دولت بی‌تحرک حسن روحانی گفت: همه مردم مشاهده کردند که در بورس، بازار مسکن، خودرو و ازدواج جوانان چه مشکلاتی در این هشت سال پیش آمد و این نشان می‌دهد که باید در انتخابات پیش‌رو گزینه اصلح را انتخاب کنیم. طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید یک دولت جوان و اتقلابی پای کار بیاید تا مشکلات کشور حل شود.

وی در پایان به حضور پرشور مردم در انتخابات 28 خرداد اشاره کرد و گفت: همه مردم باید در این انتخابات شرکت کنند و امیدواریم با حضور پرشور خود مشت محکمی به دهان استکبار بزنند.

گفتنی است، که ستاد مردمی محسن رضایی هم روز گذشته در خیابان زینبیه به دبیری رضا رسولی شروع به کار کرده است.

به گزارش تسنیم، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، 28 خردادماه به صورت همزمان در سراسر کشور و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخاباتی محسن رضایی رضایی در زنجان رئیس ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۹۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان؛ میزبان اردوی دوستی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی گفت: از روز شنبه پذیرش نخستین اردوی دوستی با عنوان «هم صدا در دادرس» آغاز شده که این برنامه کشوری با حضور ۴۰۰ مربی و داور زن و مرد طرح دادرس (دانش آموزان آماده در روز‌های سخت) از سراسر کشور در ۲ دوره انجام می‌شود.

وی افزود: اولین دوره با حضور ۲۰۰ مربی و داور خانم و از یکم اردیبهشت آغاز و تا پنجم همین ماه ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: دومین مرحله نیز از پنجم تا ۹ اردیبهشت ماه با حضور ۲۰۰ مربی و داور آقا برگزار خواهد شد.

هاشمی ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره انتقال مهارت کار با دانش آموزان، تربیت آگاه، تقویت و توسعه کار تشکیلاتی مدرسان مربیان و داوران، ارتقا دانش و بروز رسانی اطلاعات است.

وی، موضوع آموزشی این اردو‌ها را مهارت‌های داوری، تجربه آموزش، کارگاه‌های کار با دانش آموزان، فن بیان، ارزیابی و علائم حیاتی، احیای قلبی و ریوی، پانسمان بانداژ و آتل بندی، اطفای حریق، حمل مصدوم و پناهگیری را از مباحث اصلی این دوره برشمرد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در پایان این دوره برای شرکت کنندگان گواهینامه حضور در دوره صادر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • توییت محسن رضایی دباره پیام امام به فرماندهان سپاه
  • آغاز ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ
  • گام مردم در کشاورزی هوشمند/ راه میان‌بر مردمی‌سازی فناوری باز شد
  • ناکامی رئیسی در مبارزه با فساد و عمل به وعده‌های انتخاباتی‌اش به روایت میرلوحی /اسم ۲ کارشناس اقتصادی دولت را نام ببرید؟
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • این چهره نظامی، فقط ۲۵ روز فرمانده کل سپاه بود /محسن رضایی رکورد زد /اساسنامه سپاه پاسداران به امضای کدام چهره شاخص سیاسی رسید؟
  • زنجان؛ میزبان اردوی دوستی کشور
  • اردوی هلال احمر کشور در زنجان آغاز شد
  • تصاویری از سعید جلیلی، محسن رضایی و وزیر رئیسی در مراسم ترحیم معاون اول احمدی نژاد /لاریجانی هم آمد