Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان محرابی‌نیا در گفت‌وگو با فارس، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، تصریح کرد: طبق اطلاعات 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و بیش از 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

وی اظهار کرد: با توجه به تأکیدات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر توقف سفرهای غیرضروری در راستای مقابله با کرونا، مردم حتما از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*‌ مسیر آزادراهی بین تهران و کرج پرترددترین جاده کشور در شبانه‌روز گذشته

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه تهران-کرج با 137 هزار تردد‌، آزادراه کرج-تهران با 132 هزار تردد و آزادراه‌‌ کرج-قزوین با 128 هزار تردد، ثبت شد.

* «کاهش ایمنی در مسیر» عامل انسداد 10 جاده

محرابی‌نیا بیان کرد: در حال حاضر محور دوآب - بلده در استان مازندران، محور‌‌ خرم‌آباد-پل دختر، جاده قزوین-همدان در کیلومتر 110، جاده پونل-خلخال، محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، محور رباط پشت بادام - بیاضه در استان یزد، جاده شهداد-نهبندان‌ و محور فرعی شمشک-دیزین به دلیل کاهش ایمنی در مسیر، مسدود است.

* کاهش 6.5 درصدی تردد خو‌درو در جاده‌ها

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد‌‌‌ 2291 دستگاه ترددشمار فعال در جاده‌ها، نسبت به روز قبل 6.5 درصد کاهش‌ نشان می‌دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 16 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

* ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال‌ محور‌های هراز و فیروزکوه

وی اظهار کرد: دوربین‌‌های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده مشا و ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده دماوند نشان می‌دهد.

محرابی‌نیا اضافه کرد: در حال حاضر تردد در مسیر ‌رفت و برگشت‌ محورهای ‌کندوان و آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت ‌روان است.

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها افزود: در حال حاضر در جاده‌های تهران-شمال و دیگر جاده‌های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

* ترافیک سنگین در برخی مقاطع آزادراه کرج- قزوین‌

وی از بروز ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا مهرویلا خبر داد.

منبع: الف

کلیدواژه: مسیر جنوب به شمال ترافیک سنگین حال حاضر جاده ها راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر عادی است/ ترافیک سنگین در کندوان

ایسنا/مازندران رییس مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اشاره به اینکه طبق گزارش‌های دریافتی، تردد در محور کندوان مسیر شمال به جنوب محدوده ماسال تا دزدبن به صورت سنگین و مسیر جنوب به شمال محدوده پل زنگوله تا سیاه بیشه نیمه سنگین و سنگین است، اظهار کرد: تردد در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر به صورت عادی و روان جریان دارد و از نظر جوی مداخله خاصی را در راه‌های استان شاهد نیستیم.

سیدمحسن هاشمی پنجشنبه ۹ فروردین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

هاشمی تصریح کرد: محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه‌های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور، استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه‌های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه در ایام تعطیلات با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

قابل ذکر است محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

هم چنین برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می‌کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می‌رسد.

براساس آخرین گزارش مرکز ترافیک در محور کندوان مسیر شمال به جنوب هم اکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین و سنگین و هم چنین در مسیر جنوب به شمال ترافیک سنگین است.

بنا به گفته رییس مرکز مدیریت راه‌های مازندران، در محورهای هراز و سوادکوه، کیاسر تردد به صورت روان در جریان است و هیچ گونه مداخلات جوی از نظر آب و هوایی مشاهده نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تردد در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر عادی است/ ترافیک سنگین در کندوان
  • ترافیک در محور چالوس سنگین است/تردد روان در محور هراز و فیروزکوه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ممنوعیت تردد در جاده چالوس
  • ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال هراز
  • وضعیت راه های کشور؛ آزادراه تهران– شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • ترافیک در هراز و کندوان سنگین است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ آزادراه تهران – شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز + آخرین وضعیت جاده‌ها
  • وضعیت راه‌های کشور؛جاده چالوس، هراز و آزادراه تهران– شمال یکطرفه شد
  • جاده کندوان یکطرفه شد/ ترافیک در هراز