Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@05:44:57 GMT

تاریخ سوپرجام تغییر می کند؟!

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۹۵۰۰

تاریخ سوپرجام تغییر می کند؟!

این احتمال وجود دارد تاریخ برگزاری دیدار سوپرجام بین پرسپولیس و تراکتور تغییر کند و به زمان دیگری موکول شود.

به گزارش برنا؛ زمان برگزاری دیدار سپورجام در حالی اعلام شده است که اخبار رسیده در این خصوص از این حکایت دارد که از تاریخی که برای برگزاری سوپرجام ایران اعلام شده نه پرسپولیس راضی است نه و تراکتور!

یحیی گل محمدی صراحتاً اعتراض خود را به تاریخ برگزاری سوپرجام اعلام کرد و حتی دو بار در مصاحبه‌اش سهیل مهدی را قسم داد که عدالت را رعایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد حداقل در این مورد خاص حق با گل‌محمدی است چرا که پرسپولیس بیشترین تعداد ملی پوشان را دارد و تیم ملی باید ۲۵ خرداد با عراق بازی سنگینی را برگزار کند. در واقع ملی پوشان پرسپولیس حتی اگر با روحیه بالا به ایران برگردند ،کاملاً خسته و فرسوده هستند و یحیی  نباید از وجود آنها در بازی با تراکتور استفاده کند. جالب اینکه تراکتوری ها هم خیلی موافق برگزاری سوپرجام نیستند و استقبال چندانی از این بازی به عمل نیاورده اند. در فضای مجازی هواداران تراکتور خواهان لغو این بازی هستند اما تا این لحظه رسول خطیبی واکنشی به تاریخ برگزاری سوپرجام نشان نداده و مشخص است که تراکتور هم اوضاع و احوال چندان مناسبی ندارد.

 در تمام دنیا مرسوم است که سوپرجام قبل از آغاز رقابت های لیگ برتر برگزار می شود اما در ایران این بازی تبدیل به غده سرطانی شده که هیچ کس دنبال آن نیست و حتی دو تیم شرکت کننده در این بازی اصلا دوست ندارند در تاریخی که سازمان لیگ اعلام کرده به میدان بروند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران پرسپولیس گل محمدی تیم ملی عراق بازی فضای مجازی رقابت های لیگ برتر سازمان لیگ بحرین پرسپولیس عراق ملی پوش یحیی گل محمدی تراکتور سوپرجام برگزاری سوپرجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۹۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور در انتظار معارفه پنجاهمین سرمربی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته پاکو خمس با اعلام استعفای رسمی، به کار خود در جمع سرخپوشان تبریزی خاتمه داد تا به این ترتیب نیمکت تیم فوتبال تراکتور بعد از گذشت یک سال و نیم دوباره خالی شود. خمس باسابقه سرمربی تراکتور در طول دوران مالکیت محمدرضا زنوزی بود که تا حد قابل‌توجهی، ثبات را به نیمکت این تیم تزریق کرده بود اما با این حال جدایی او باعث شد تراکتور دوباره موفق نشود که در طول یک فصل تنها یک سرمربی داشته باشد.

این رکورد همچنان در اختیار امیر قلعه‌نویی است که در لیگ شانزدهم به طور کامل برای 30 بازی روی نیمکت تراکتور نشست و سپس جای خود را به یحیی گل‌محمدی داد. با این حال نکته جالب این است که دو سرمربی اخیر تیم تراکتور جدایی خودخواسته از این تیم داشتند و با اعلام استعفا، از جمع قرمزهای تبریزی کناره گرفتند.

اولین سرمربی تیم تراکتور اسماعیل هاشمی است و پس از او محمود بیاتی و حسین فکری هدایت قرمزها را برعهده داشتند. واسیلی گوجا اولین سرمربی خارجی تاریخ تیم تراکتور محسوب می‌شود که به تنهایی 7 سال روی نیمکت تراکتور تکیه زد و یکی از محبوبترین چهره‌های تاریخ این باشگاه نیز محسوب می‌شود.

در مجموع تراکتور 49 سرمربی روی نیمکت خود داشته که این باشگاه را صاحب یک رکورد ویژه نسبت به پرسپولیس می‌کند. جالب است بدانید با وجود سابقه تاریخی بیشتر پرسپولیس، این تیم 14 سرمربی کمتر نسبت به تراکتور داشته که این موضوع ثبات بیشتر روی نیمکت سرخپوشان پایتخت را نشان می‌دهد.

سال‌های گذشته سرمربیان سرشناسی چون جان توشاک، مصطفی دنیزلی، تونی اولیویرا، ژرژ لیکنز و پاکو خمس به عنوان سرمربی تراکتور حضور داشتند که در این بین تنها تونی موفق شد یک قهرمانی جام حذفی و دو نایب قهرمانی لیگ برتر را برای این تیم کسب کند. پاکو خمس نیز فصل گذشته سهمیه آسیایی را به ارمغان آورد.

حالا باید دید که پنجاهمین سرمربی تاریخ تراکتور چه کسی خواهد بود؛ آیا هفتمین چهره موقت معرفی خواهد شد یا چهل و سومین سرمربی غیرموقت بر این صندلی جذاب تکیه خواهد زد؟

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران
  • بمب سابق پرسپولیس می‌خواهد تعویض طلایی باشد
  • احتمال برگزاری حساس‌ترین دربی تاریخ پایتخت!
  • تاریخ برگزاری ۳ هفته پایانی لیگ‌برتر اعلام شد
  • تاریخ برگزاری سه هفته پایانی لیگ برتر اعلام شد
  • تراکتور در انتظار معارفه پنجاهمین سرمربی
  • ملاقات عالیشاه و سیدجلال در تالار مشاهیر
  • واکنش ستاره ذوب‌آهن به پیشنهاد پرسپولیس یا استقلال
  • واکنش وینگر ذوب‌آهن به احتمال حضورش در پرسپولیس یا استقلال
  • شانس استقلال بیشتر از پرسپولیس است |‌ پیشنهاد داشتم و قطعا به این مهم فکر می‌کنم!