Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراروـ  قسمت اول فصل دوم سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی چهارشنبه روز ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ وارد شبکه نمایش خانگی شد. در خلاصه داستان این قسمت آمده است: «البرز و افرا برای رسیدن به یکدیگر باید مانع‌ها را کنار بزنند. خورشید از یک طرف، آریا هم از یک طرف و، اما لعیا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..»   بعد از مروری بر فصل اول سریال و راهی که از ترکیه تا مفت آباد طی شد تا البرز شمس به هویت واقعی خودش پی ببرد، خانواده‌اش را از دست بدهد و دوباره به دست آورد، عشق را رها کند و دوباره دل ببازد و... فصل تازه ملکه گدایان آغاز می‌شود. البرز و خورشید طبق قراری که در کودکی البرز با هم گذاشته بودند، کنار قفس طاووس‌ها یکدیگر را می‌بینند. هر دو از بلایی که در این مدت بر سرشان آمده است، می‌گویند و با هم به سمت هتل و محل اقامت خسرو و خورشید می‌روند.   اما بعد از تازه کردن دیدار‌ها البرز درگیر مشکلی جدید می‌شود: افرا. افرا زخمی و با حالی بد در خانه آریاست. آریا وقتی تماس‌های پی در پی البرز را می‌بیند، گوشی افرا را از پنجره برج بیرون می‌اندازد! بدین ترتیب ارتباط افرا و البرز با هم قطع می‌شود. آریا که هنوز هم از هیچ چیز به درستی خبر ندارد، با نگه داشتن افرا در خانه و ابراز علاقه به او فکر می‌کند که برایش دل‌سوزی می‌کند و او را نجات می‌دهد. در این میان سر و کله خود ملکه نیز پیدا می‌شود. لعیا تحت فشار مشتری‌هایی که بمب سفارش داده‌اند، قرار گرفته است و همه نقشه‌هایش را نقش بر آب می‌بیند؛ بنابراین چاره‌ای جز رد شدن از خط قرمز خودش نمی‌بیند.   او در پی پیدا کردن افرا خودش را به خانه آریا می‌رساند. خورشید هم بعد از رسیدن به البرز از رفتن او دنبال افرا جلوگیری می‌کند و می‌خواهد از پسر و خانواده‌اش که بعد از مدتی دوباره به هم رسیده‌اند، محافظت کند. خورشید به افرا یا هر کس دیگر اعتمادی ندارد و هر اتفاقی را تهدید کننده شرایط غیر قابل اتکای اکنون‌شان می‌داند.   قصل دوم ملکه گدایان خیلی زود و با وقفه‌ای دو هفته‌ای از فصل اولش منتشر می‌شود. تعقیب و گریز ملکه و البرز در این فصل هم ادامه دارد. این‌بار به نظر می‌رسد که رابطه البرز و افرا دست مایه اصلی کنش‌های سریال خواهد بود و البرز برای رسیدن به افرا خطر کند و از سویی دیگر افرا گروگان ملکه شود...

منبع: فرارو

کلیدواژه: سریال ملکه گدایان شبکه نمایش خانگی ملکه گدایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۹۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش هنرمندان لنده‌ای در ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری آسمان هشتم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  نمایش سفر به خورشید به نویسندگی و کارگردانی یاسر خالقی محصول واحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در ششمین جشنواره روستایی و عشایری آسمان هشتم خوش درخشید. بر این اساس هیئت داوران نمایش «پناه آخر» از خوزستان، «ضامن» از چهارمحال‌وبختیاری و «سفر به خورشید» از کهگیلویه و بویراحمد را به عنوان سه نمایش برگزیده انتخاب کرد. نمایش تئاتر خیابانی سفر به خورشید، جلوه‌ای از پیوند هنر و باور‌های مذهبی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد است که داستان شفا یافتن یک معلول پس از سال‌ها انتظار را روایت می‌کند.

دیگر خبرها

  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • در خورشیدگرفتگی ۲۰ فروردین چه چیزهای عجیبی مشاهده شد؟
  • پیش‌بینی اتمام مرمت پل خاتون تا پایان سال ۱۴۰۳
  • داستان‌هایی از کریستین اندرسون با لهجه فارسی + فیلم
  • کتاب صوتی «برزویه پزشک» منتشر شد/اقتباسی از داستان‌ کلیله و دمنه
  • لحظه غروب خورشید در آسمان چهاربرج از لنز دوربین شهروند خبرنگار + تصاویر
  • (عکس) سفر به ایران قدیم؛ بازیگر فرانسوی درباره ایران چه گفت؟
  • سفر به ایران قدیم؛ بازیگر فرانسوی نقش ملکه سبا در بندرعباس درباره ایران چه گفت؟ (+عکس)
  • درخشش هنرمندان لنده‌ای در ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری آسمان هشتم