Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» پیش از ظهر امروز در آیین برنامه‌ بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت جهاد کشاورزی گفت: بسیار خوشحالم در شرایط جنگ اقتصادی هفتادمین پنج‌شنبه افتتاح را امروز شاهد بودیم و ان‌شاالله این پنج‌شنبه‌ها را تا آخرین پنجشنبه خدمت در این دولت ادامه خواهیم داد که روز عید غدیر خم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این افتتاح‌ها نشانه خوبی برای دشمنان و بدخواهان است. آنها فکر می‌کردند با تحریم‌ها می‌توانند همه چیز را متوقف کنند ولی ما خواستیم با این پنج‌شنبه‌های افتتاح به آنها بفهمانیم ملت ایران و مدیران کشور در سخت‌ترین شرایط کشور هم برای تولید و جهش آن تلاش‌هایشان ادامه خواهد داشت و به ثمر می‌رسانند.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از ایرنا بخوانید؛

*{ با اشاره به افتتاح‌های امروز}: امروز بیش از هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان طرح و پروژه افتتاح و برای بیش از ۱۶ هزار نفر اشتغالزایی شد. بیش از ۲۰ هزار هکتار زهکشی شد. این کار درآمد بخش کشاورزی را به دو برابر می‌رساند و بر محصولات کشاورزی افزوده می‌شود.

*{ با اشاره به سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)}: از سال ۶۸ تا به امروز، هر روز عشق مردم به امام خمینی(ره)  بیشتر می‌شود؛ به خاطر کاری که ایشان برای ایران، منطقه کرد و شیوه ویژه ایشان برای اداره کل کشور انجام دادند. امام راحل مقام والایی در کشور بود که معمولا دستور کم می‌داد اما اندیشه علمی و دینی‌اش به طور مرتب برای مردم بیان و پخش می‌شد. این اندیشه موجب می‌شد راه جدید برای مسئولان اجرایی گشوده شود.

* قبل از اینکه امام دستوری بدهد، با بیان اندیشه باور را ایجاد می‌کرد و این باور عمل را ایجاد می‌کرد، اگر باور را در اندیشه مردم ایجاد کنیم و مردم به راه و مسیر باور داشته باشند، موفق می‌شویم. خیلی از کارها با دستور نمی‌توان انجام داد . خیلی از کارها برنامه‌ریزی، تحقیقات عملی، فعالیت‌های دانش‌بنیان و علم روز می‌خواهد.

* وقتی بحث اینترنت عشایر مطرح می‌شود، وزارت ارتباطات خودش را به کشاورزی وصل می‌کند و این دانش‌ها در کنار هم قرار می‌گیرند و وضع یک مرغداری، یک دامداری، یک باغ و یک مزرعه و... را به ما اطلاع می‌دهد.

* امروز همه چیز باید مبتنی بر علم باشد، علم و دانش برای ما باور می‌سازد. اگر باور ساخت همه به میدان می‌آیند. امام باورها را افزایش می‌داد و با علم و دانش و اندیشه جدیدش، گره‌ها را می‌گشود و علاقه‌مندانش مسیر را طی می‌کردند.

* هیچ قدرتی نمی‌تواند با اندیشه مقابله کند، ۱۵ خرداد نشان داد که یک رژیم که تا دادن مسلح است و متکی به آمریکا بود، خواست با اندیشه امام مبارزه کند و شکست خورد. همه ۱۵ خرداد این است که اسلحه و زور در برابر اندیشه پیروز نمی‌شود. مردمی که به راه، باور، اندیشه و نهضت امام باور کرده بودند، در برابر گلوله، شکنجه، زندان و... ایستادگی کرده و نهضت را به پیروزی رسیدند.

* هیچ گاه تفنگ، زندان، فشار و... نمی‌تواند راهگشا باشند و نمی‌تواند جلوی مسیری که عقل، خرد و اندیشه آن را به ما توصیه می‌کند، بگیرد. ان‌شاالله همه ما پیرو خط، راه و اندیشه امام باشیم و بتوانیم کشور را در مسیر توسعه و تعالی کشور قرار بدهیم. 

ادامه دارد...

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان: پروژه گاز ایران نیاز امروز ماست

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مصدق ملک طی گفت‌وگویی در شبکه جیو نیوز پاکستان پیرامون مسائل مرتبط با خط لوله گاز ایران و پاکستان اظهار داشت: ما صادقانه در تلاش برای پیشبرد این پروژه هستیم و این تعهد را بار‌ها به برادران ایرانی خود منتقل کرده‌ایم.

وی در واکنش به سنگ اندازی آمریکا در مسیر اجرای پروژه مشترک گازی با ایران گفت: پاکستان قطعا به تماس‌های خود با طرف آمریکایی درخصوص معافیت تحریمی ایران ادامه خواهد داد.

وزیر نفت پاکستان افزود: از آنجایی که عراق، ترکیه و یا جمهوری آذربایجان قادر به بهره‌گیری از معافیت تحریمی هستند پس پاکستان نیز باید بتواند از این امتیاز برای اجرای خط لوله گاز ایران بهره‌مند شود.

وی به زعم خود افزود که تحریم‌های آمریکایی ممکن است با ۵ روش بر پاکستان اعمال شود که شامل تبادل ارز با ایران، همکاری با شرکت‌های اصلی مرتبط با صادرات گاز ایران و اتصال مستقیم به زیرساخت‌های گازی این کشور است لذا ما با طرف‌های ایرانی در ارتباط هستیم که چگونه بدون تاثیر پذیری از تحریم‌ها بتوانیم گاز ایران را وارد پاکستان کنیم.

وزیر نفت پاکستان تاکید کرد: ما قطعا درصدد دریافت معافیت تحریمی از آمریکا خواهیم بود و همزمان به کشور برادر خود ایران نیز اطمینان می‌دهیم پاکستان به پروژه گاز متعهد و خواهان سرمایه‌گذاری روی آن است.

براساس این گزارش، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در ادامه سنگ اندازی‌های کشورش در مسیر همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد اعلام کرد که واشنگتن از ادامه اجرای طرح ساخت خط لوله انتقال گاز میان ایران و پاکستان حمایت نمی‌کند.

وی در عین حال تصریح کرد: ما همیشه به همه هشدار می‌دهیم که تجارت با ایران خطر برخورد با تحریم‌های آمریکا را به دنبال دارد و به همه توصیه می‌کنیم این موضوع را با دقت بررسی کنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امروز امپراتوری رسانه ای غربی ها در برابر مظلومیت ملت فلسطین شکست خورده است
  • جبهه مقاومت با منطق امام حسین (ع) پیروز می‌شود/ تمام دنیا از مظلومان فلسطین حمایت کنند
  • رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه گرفتار شده است
  • می‌خواستند یک انبار اسلحه سپاه را تصرف کنند | چطور صبح جمعه فهمیدم؟! | توضیحات تازه حسن روحانی درباره جمله جنجالی
  • رفع مشکل افت فشار شبکه آبرسانی شهرک رضوان بندر امام خمینی
  • توقیف ساعتی بیش از ۲۳۴۵ خودرو از ابتدای طرح نوروزی
  • آغاز فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز 
  • آغاز پیش فروش بلیط قطار مسافربری از صبح امروز
  • روحانی: به‌موقع بایستیم و بجنگیم، به‌موقع باید صلح کنیم
  • پاکستان: پروژه گاز ایران نیاز امروز ماست