Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با انجام اقدامات دقیق اطلاعاتی از قصد چند قاچاقچی و رابطان این افراد برای انتقال یک محموله بسیار سنگین مواد افیونی با خبر و با اقدامات پلیسی بعدی متوجه شدند این محموله سنگین از طریق ۲ دستگاه خودروی پژو وارد محدوده استان کرمان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با ردزنی مسیر‌های تردد این ۲ خودرو از سوی ماموران یگان تکاوری۱۲۰ پلیس استان سمنان و گزارشات لحظه‌ای این موضوع به پلیس استان کرمان، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر مرکز استان طی عملیاتی با استقرار در یک نقطه شهر موفق شدند، هر ۲ خودرو را با فاصله زمانی کمی شناسایی و متوقف کنند که در بازرسی از یکی از این خودرو‌ها ۳۲۱کیلو و۴۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سردار ناظری با اشاره به دستگیری ۳ متهم در این عملیات بیان داشت: در ادامه نیز ماموران بر اساس اطلاعات کسب شده از متهمان از دپوی حجم زیادی مواد مخدر دیگر در یک انبار درون شهری مطلع و در بازرسی از این محل ۵۶۶کیلو تریاک و ۲۱۶کیلو و ۶۰۰ گرم حشیش کشف کردند که به دنبال آن یک خانم نیز به اتهام همکاری با این باند دستگیر شد.

او با قدردانی از ماموران انتظامی استان سمنان به سبب انجام اقدامات دقیق اطلاعاتی و طرح ریزی این عملیات موفق با پلیس کرمان تصریح کرد: این عملیات که البته استقرار‌های شبانه روزی، پایش‌های نامحسوس و پیچیدگی‌های خاصی داشت، نشان دهنده قدرت رصد اطلاعاتی و توان عملیاتی پلیس کشور در حوزه برخورد با سوداگران مرگ است که به واقع باید گفت: در زمینه کاهش تبعات و آسیب‌های ناشی از معضل اعتیاد زمان و مکان نمی‌شناسیم.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سرشبکه اصلی قاچاق مواد مخدر در زاهدان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامرضا نورا در تشریح این خبر گفت: افسران پلیس شهرستان زاهدان پس از تلاش و پیگیری‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از عناصر و سرشبکه‌های اصلی قاچاق مواد افیونی از مناطق مرزی به عمق کشور شدند.

وی در ادامه افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه این قاچاقچی حرفه‌ای که به اتهام حمل مواد مخدر از شهرستان خاش و درگیری مسلحانه با تکاوران پلیس فراری شده بود را در حوزه استحفاظی شهرستان زاهدان شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی در اقدامی ضربتی این قاچاقچی حرفه‌ای را دستگیر کردند و پرونده وی به صورت تخصصی در دست اقدام است.

کد خبر 6065002

دیگر خبرها

  • دستگیری سرشبکه اصلی قاچاق مواد مخدر در زاهدان
  • کشف بیش از ۹۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان داورزن
  • کشف محموله سیگار‌ قاچاق در سمنان
  • کشف ۹۷ کیلو و ۸۰۰ گرم مخدر تریاک در شهرستان داورزن
  • کشف مواد مخدر در کرمان
  • جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران
  • جمع‌آوری ۵۰۰معتاد متجاهر در طرح نوروزی در آذربایجان شرقی
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه