Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@03:24:31 GMT

برخورد هولناک خودروی پیکان با تیر چراغ برق+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۰۲۷۶

برخورد هولناک خودروی پیکان با تیر چراغ برق+ عکس

برخورد هولناک راننده خودروی پیکان به تیر چراغ برق باعث گرفتار شدن وی در خودرو شد.

فرهاد کاوه آهنگران، سخنگوی آتش‌نشانی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره حادثه برخورد خودروی پیکان به تیر چراغ برق، اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۹:۴۹ به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد که بلافاصله آتش نشانان راهی محل حادثه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات از ایستگاه ۱۲ و ۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان برای امدادرسانی اقدام کردند، اضافه کرد: نیروهای آتش‌نشانی در کمترین زمان خود را به محل حادثه که در حاشیه اتوبان کشوری بود، رساندند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، افزود: اکیپ امداد و نجات در محل حاضر و راننده محبوس شده را آزاد کردند و وی برای ادامه روند درمان تحویل عوامل اورژانس شد.

وی ادامه داد: عوامل اورژانس، نیروی انتظامی و اداره برق نیز جهت امداد و امنیت محیط در صحنه حادثه حضور یافتند.‌

کد خبر 498278

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آتش نشاني سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان سخنگوی آتش نشانی برخورد پیکان با تیر چراغ برق شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۰۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حوادث ویژه ترافیکی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر اظهار کرد: اولین حادثه ساعت ۲۲ و ۵۰ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه خودروی ۲۰۶، مینی‌بوس، آریزو، ال ۹۰ و سمند در اصفهان زیر پل تمدن با یکدیگر برخورد کرده‌اند، افزود: ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ برای این حادثه اعزام شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۱۰ نفر شامل ۹ مرد و یک خانم در این حادثه ابراز کرد: مصدومان به بیمارستان‌های امین و کاشانی منتقل شدند.

وی افزود: چهار نفر از مصدومان با دریافت مراقبت‌های سرپایی و رضایت به اعزام به مراکز درمانی ندادند.

عابدی همچنین به دومین تصادف زنجیره‌ای در استان اصفهان در شب گذشته اشاره کرد و افزود: این حادثه نیز ساعت ۴۳ دقیقه بامداد به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه خودروی تیبا، پژو ۴۰۵ و دنا با گاردریل برخورد کرده‌اند، گفت: این حادثه در اتوبان ذوب آهن روبه‌روی ترمینال فلاورجان با یکدیگر برخورد کرده‌اند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام ۴ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ برای این حادثه افزود: این حادثه نیز هفت مصدوم شامل ۵ مرد و ۲ زن داشت که به بیمارستان‌های الزهرا اصفهان و امام خمینی فلاورجان منتقل شدند.

کد خبر 6081634

دیگر خبرها

  • معرفی شرکت‌های صلاحیت‌دار کرمان برای ارائه خدمات ایمنی و آتش‌نشانی
  • حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین
  • خودروی تیبا با ۱۰ سرنشین واژگون شد/مصدومیت ۵ نفر
  • مچاله شدن لامبورگینی در برخورد با تیر چراغ برق! (فیلم)
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه