Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@07:20:49 GMT

لوکس‌ترین رستوران‌های ایران

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۰۳۷۰

لوکس‌ترین رستوران‌های ایران

آژانس تورگردان در این مطلب به معرفی رستوران‌ها و جاذبه های دیدنی تهران پرداخته است. این آژانس در ایام کرونا به هموطنان ایرانی پیشنهاد می کند که از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند. همچنین این آژانس تابع قوانین ستاد کرونا هست و برگزاری هر گونه تور مسافرتی و فروش بلیط بنابراعلام ستاد کرونا انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام تورگردان، لوکس‌ترین رستوران‌های ایران در شهرهای بزرگ کشورمان قرار گرفته‌اند و بدیهی است که تعداد بیشتری از آن‌ها در پایتخت باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستوران‌های لوکس غالبا بر اساس طراحی دکوراسیون، میزان منحصر به فرد بودن فضای رستوران، کیفیت غذا، تخصص پرسنل و... امتیازدهی می‌شوند. باید یک نکته را درباره رستوران‌های لوکس در نظر بگیریم، آن هم میزان فضای شخصی است که در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. اگر میزها با فاصله مناسبی چیده شده باشند، میهمانان احساس آسودگی بیشتری داشته و پرسنل می‌توانند به بهترین شکل پذیرایی کنند.

با در نظر گرفتن تمام نکاتی که برای رستوران های لوکس نام بردیم، می‌توان گفت یک رستوران لاکچری با ایجاد فضا و جو آرام و شیک باکیفیت‌ترین غذا را سرو می‌کند. پارامترهای دیگری که به رستوران‌های لاکچری اضافه می‌شوند به نوعی امضای آن رستوران هستند که باعث می‌شوند در ذهن میهمانان ماندگار گردد. می‌خواهیم در ادامه تعدادی از لوکس‌ترین رستوران‌های ایران را در تهران، اصفهان، شیراز و مشهد نام برده و درباره ویژگی‌های هر کدام صحبت کنیم.

رستوران‌های لوکس در تهران

تعداد رستوران لاکچری و گران قیمت در پایتخت بسیار زیاد هستند. این رستوران‌ها معمولا دارای دکوراسیون داخلی و خارجی جذابی می‌باشند که با ظرافت و دقت زیادی طراحی شده و فضای منحصر به فردی به وجود آورده‌اند. برای انتخاب لیست لوکس‌ترین رستوران‌های تهران، به جدیدترین نظرات کاربران در فضای مجازی رجوع کردیم تا بتوانیم درباره کیفیت غذا هم اطلاعاتی به شما ارائه دهیم. غذا در این رستوران‌ها توسط سرآشپزهای متبحر و متخصص تهیه می‌شود. علاوه بر لذت بردن از فضای شیک رستوران‌های لاکچری در تهران، مطمئن باشید که غذاهای بسیار لذیذ و باکیفیتی میل خواهید کرد.

رستوران شاندیز جردن

رستوران شاندیز جردن در شهر تهران و در خیابان جردن قرار گرفته است. فضای لوکس، پرده‌های زیبا و شیک، لوسترهای بزرگ، نورپردازی تخصصی، میز و صندلی‌های لوکس و... همه باعث شده‌اند که این رستوران جزو لاکچری‌ترین رستوران‌های پایتخت باشد.

کیفیت غذا در شاندیز جردن قابل قبول است. منوی رستوران شامل غذاهای ایرانی و فرنگی می‌باشد که با تازه‌ترین و بهترین مواد اولیه تهیه می‌شوند. بسیاری از میهمانان، رستوران شاندیز جردن را برای سالگردها و جشن‌های خود انتخاب می‌کنند. شاندیز جردن یکی از رستوران‌های لوکس تهران است و برای برنامه جشن‌ها و مراسم شما، گزینه‌های شگفت انگیزی ارائه می‌کند.

رستوران گردان برج میلاد

رستوران گردان برج میلاد در ارتفاع ۲۷۶ متری قرار دارد. دکوراسیون و فضای این رستوران ساده است اما منظره ابدی از پایتخت در برابر چشمان میهمانان قرار می‌دهد. غذای رستوران گردان برج میلاد سلف سرویس است. می‌توانید هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام را در این رستوران میل کنید. کیفیت غذا رستوران گردان برج میلاد بالا بوده و مخصوصا وعده صبحانه آن پیشنهاد می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رستوران ها و جاذبه های تهران اینجا را ببینید: جاهای دیدنی تهران

رستوران‌های لوکس در اصفهان

گردشگران زیادی برای بازدید از بافت تاریخی اصفهان، به این شهر سفر می‌کنند. بسیاری از رستوران‌های برتر شهر اصفهان نیز دارای تم سنتی و تاریخی می‌باشند. با این حال تصمیم گرفتیم چند رستوران با تم لوکس و مدرن از شهر اصفهان به شما معرفی کنیم.

رستوران خوان گستر

رستوران خوان گستر در منطقه جلفا و در هتل جلفا در اصفهان قرار گرفته است. این رستوران دارای فضای مدرن و شیک می‌باشد که بسیاری از پیش غذاها و دسرها را به صورت سلف سرویس ارائه می‌کند. کیفیت و تنوع غذاها در رستوران خوان گستر نیز بالا بوده و ارزش امتحان کردن دارند. از آنجایی که این رستوران در منطقه ارمنی نشین یعنی کوچه کلیسا وانک قرار گرفته، می‌توانید پس از بازدید از جاهای دیدنی اصفهان سری به خوان گستر بزنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رستوران ها و جاذبه های اصفهان کلیک کنید: جاهای دیدنی اصفهان

رستوران گردان هتل آسمان

یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های ایران در اصفهان، رستوران گردان هتل آسمان است. این رستوران در بالاترین طبقه هتل آسمان قرار گرفته و منظره زیبایی از شهر اصفهان در آن قابل مشاهده می‌باشد. غذاهای این رستوران به شکل سلف سرویس سرو می شوند. در حین میل کردن غذا در رستوران گردان، منظره ۳۶۰ درجه شهر را با حرکت آرام تماشا خواهید کرد.

رستوران‌های لوکس در شیراز

شهر شیراز در فصل بهار و مخصوصا اردیبهشت تبدیل به بهشت ایران می‌شود. عِطر بهار نارنج شیراز همراه با میهمان‌نوازی شیرازی‌ها، انگیزه‌های کافی برای سفر به این شهر هستند. دو رستوران لوکس شیراز را در ادامه بشناسید.

رستوران هفت خوان

رستوران هفت خوان شیراز با الهام از هفت خوان رستم در شاهنامه نام‌گذاری شده است. همچنین خوان به معنی سفره نیز می‌باشد. فضای این رستوران با رنگ غالب سفید طراحی شده و فضای خصوصی مناسبی در اختیار میهمان خود قرار داده است. در رستوران مدرن هفت خوان از غذاهای باکیفیت ایرانی و فرنگی لذت خواهید برد. این رستوران در بلوار جدید دروازه قرآن قرار دارد.

رستوران باغ راز

اگر در فصل بهار به شیراز سفر کردید حتما به رستوران باغ راز سری بزنید. در محوطه باز این رستوران یک باغ زیبا وجود دارد که با المان‌های زیبا تزیین شده است. نام باغ راز برازنده این رستوران لوکس است و یکی از جاهای دیدنی شیراز محسوب می‌گردد. رستوران باغ در منطقه قصر دشت شیراز قرار دارد.

برای آشنایی با جاذبه های شیراز مطلب روبرو را مطالعه کنید: جاهای دیدنی شیراز

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جاهای دیدنی شیراز جاهای دیدنی اصفهان جاهای دیدنی تهران رستوران گردان برج میلاد رستوران های لوکس جاهای دیدنی کیفیت غذا هفت خوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۰۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین ظرفیت پذیرش در آزمون دکتری تخصصی رشته های داروسازی

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های داروسازی با هدف تأمین نیروی انسانی متعهد و متخصص با برگزاری آزمون کتبی در ۴ مرداد ۱۴۰۳ برگزار می شود.

مهلت نام نویسی و ارسال مدارک تا هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به صورت اینترنتی است.

آزمون ورودی دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های تخصصی داروسازی برای پذیرش دانشجو در رشته های اقتصاد و مدیریت دارو، کنترل دارو، فارماسیوتیکس، شیمی دارویی، فارماکوگنوزی، زیست فناوری دارویی، سم شناسی، داروسازی بالینی، داروسازی سنتی، داروسازی هستهای، نانوفناوری دارویی، زیست مواد دارویی و نوتراسیوتیکس برگزار می شود.

مدارک مورد نظر ثبت نام در دفترچه راهنمای ثبت نام در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی درج شده است و داوطلبان باید مدارک لازم را اسکن کرده و بارگذاری کنند.

فهرست دانشگاه های پذیرنده اولیه بوده و ممکن است در اعلام نهایی تغییراتی در رشته های مختلف انجام شود. تغییرات احتمالی تا زمان انتخاب رشته اعلام می شود.

جدول ظرفیت اولیه پذیرش در رشته های دکتری تخصصی (Ph.D) داروسازی سال ۱۴۰۳

رشته دانشگاه های علوم پزشکی ظرفیت عادی ظرفیت شهریه پرداز
اقتصاد و مدیریت دارو تهران/ شهیدبهشتی ۷ نفر ۲ نفر
داروسازی سنتی اهواز/ تبریز/ تهران/ شاهد/ شهیدبهشتی/ شیراز/ مازندران/ مشهد/ ایران ۱۵ نفر ۶ نفر
داروسازی هسته ای تهران/ مازندران ۴ نفر ۲ نفر
داروسازی بالینی اصفهان/ تبریز/ تهران/ شهیدبهشتی/ شیراز/ مازندران/ مشهد ۳۷ نفر ۹ نفر
زیست فناوری دارویی اصفهان/ تبریز/ تهران/ شیراز/ کرمان/ مشهد/ انستیتو پاستور ایران ۲۰ نفر ۸ نفر
زیست مواد دارویی تبریز/ تهران/ زنجان/ کرمانشاه ۹ نفر ۴ نفر
سم شناسی اهواز/ تهران/ شیراز/ کرمان/ مازندران/ مشهد/ آزاد تهران (علوم دارویی)/ تبریز ۱۷ نفر ۹ نفر
شیمی دارویی تبریز/ تهران/ شهیدبهشتی/ مازندران/ مشهد/ اصفهان ۱۹ نفر ۶ نفر
فارماسیوتیکس اصفهان/ اهواز/ تبریز/ تهران/ زنجان/ شهیدبهشتی/ شیراز/ کرمان/ مازندران/ مشهد/ کرمانشاه ۲۸ نفر ۱۰ نفر
فارماکوگنوزی اصفهان/ تبریز/ تهران/ شیراز/ کرمان/ کرمانشاه/ مازندران/ مشهد ۱۷ نفر ۸ نفر
کنترل دارو و فراورده های آرایشی و بهداشتی تبریز/ تهران/ زنجان/ شیراز/ کرمان/ مشهد ۱۳ نفر ۵ نفر
نانوفناوری دارویی اصفهان/ تبریز/ تهران/ زنجان/ شهیدبهشتی/ شیراز/ مازندران/ مشهد/ همدان ۲۱ نفر ۷ نفر
نوتراسیوتیکس (شیمی مواد خوراکی و آب شناسی پزشکی) تهران ۲ نفر یک نفر
جمع کل ۲۸۶ نفر ۲۰۹ نفر ۷۷ نفر

دانشگاه های علوم پزشکی کشور تعهدی در قبال اسکان و تامین خوابگاه ندارند و بر اساس امکانات موجود، خوابگاه در اختیار دانشجو قرار می دهند. داوطلبان جهت دریافت اطلاعات بیشتر باید به سایت اینترنتی دانشگاه یا مرکز مورد نظر مراجعه کنند.

دبیرخانه شورای آموزش داروسازی و تخصصی و مرکز سنجش آموزش پزشکی در مورد ارائه یا عدم ارائه خوابگاه هیچگونه مسؤولیتی ندارند.

تحصیل در دوره های شهریه پرداز مستلزم پرداخت شهریه است که مبلغ آن توسط دانشگاه اعلام خواهد شد.

کد خبر 6080357

دیگر خبرها

  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز - اصفهان
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز- اصفهان
  • مقابله با فضای رسانه‌ای علیه ایران از اهداف اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع همکاری آسیا
  • انجام عملیات سم‌پاشی درختان در منطقه ۵ اصفهان
  • از گسترش فضای سبز تا انجام تحولات مثبت عمرانی در سطح منطقه یک شیراز
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان
  • تعیین ظرفیت پذیرش در آزمون دکتری تخصصی رشته های داروسازی