Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس به همراه مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اکبری مقدم رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس به همراه مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با  اکبری مقدم رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی دیدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ‎بنا بر این گزارش مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این نشست با اشاره به اقدامات سازمان متبوع خود در زمینه برگزاری رویداد های ورزشی بیان کرد : توسعه زیر ساخت های ورزشی به خصوص در زمینه ورزش های ساحلی با توجه به شرایط اقلیمی استان گیلان از اهداف سازمان منطقه آزاد انزلی به منظور ایجاد نشاط در جامعه و تقویت ورزش استان است.   ‎اکبری مقدم به برگزاری رویداد های ملی و بین المللی ورزشی در منطقه آزاد انزلی اشاره و افزود : توریسم ورزشی یکی از بخش های صنعت گردشگری بوده که علاوه بر عرضه توانمندی های ورزشی و ارتقاء مهارت در این حوزه موجب جذب گردشگر داخلی و خارجی و کسب درآمد برای جوامع محلی خواهد شد.   ‎در ادامه این نشست داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس با تقدیر از زحمات سازمان منطقه آزاد انزلی به منظور برگزاری نخستین دوره از رقابت های لیگ برتر تنیس ساحلی بیان کرد : زیر ساخت های ورزشی موجود در منطقه آزاد انزلی شرایط لازم به منظور برگزاری  رویداد های بین المللی را دارد و مسابقات بین المللی تنیس ساحلی شهریور ماه با حضور برترین های این رشته ورزشی در منطقه آزاد انزلی برگزار خواهد شد.   ‎همچنین در ادامه و پس از رایزنی رئیس فدراسیون تنیس کشورمان مقرر شد چندین زمین با حمایت مسئولین در منطقه آزاد انزلی احداث گردد. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد انزلی منطقه آزاد انزلی رئیس فدراسیون تنیس بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۰۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران و سریلانکا همکاری در سازمان‌های منطقه‌ای و بین المللی را گسترش می‌دهند

نشست خبری مشترک روسای جمهور ایران و سریلانکا در حال برگزاری است.

به گزارش ایسنا،‌ در ابتدای این نشست خبری مشترک، «رانیل ویکرمسینگه» رئیس جمهور سریلانکا اظهار کرد: صمیمانه از رئیس‌جمهور ایران برای سفر به سریلانکا تشکر می‌کنم. در این سفر پروژه چندمنظوره سد افتتاح شد ،در این پروژه ۱۲۰ مگاوات برق به سریلانکا اضافه و با کمبود آب در برخی مناطق این کشور نیز مقابله شد.

وی ادامه داد: این افتتاح به افزایش کشاورزی، بهره‌وری و تامین زنجیره غذایی سریلانکا منجر می‌شود بار دیگر از جمهوری اسلامی ایران برای مشارکت در ساخت این سد و نیز انتقال دانش و فناوری آن تشکر می‌کنم. با اجرای این طرح، تعهد خود را به روابط دوجانبه نشان دادیم.

وی خاطرنشان کرد: در گفت‌وگوهای امروز با رئیس‌جمهور ایران درباره موضوعات دوجانبه‌ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و نیز ضرورت تقویت همکاری‌ها صحبت کردیم. دو دولت ۵ موافقت‌نامه در حوزه های گوناگون امضا کردند. دو کشور بر همکاری‌های چندجانبه در سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای از جمله سازمان ملل، جنبش عدم تعهد، گروه ۷۷ و نیز کمیسیون اقیانوس هند به توافقات خوبی رسیدند. در حوزه تغییرات اقلیمی، امنیت غذایی، فناوری و نیز ضرورت توسعه‌ همکاری‌ها به توافقات خوبی رسیدیم.

این خبر تکمیل می شود.

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • ایران و سریلانکا همکاری در سازمان‌های منطقه‌ای و بین المللی را گسترش می‌دهند
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد