Web Analytics Made Easy - Statcounter

خجسته پور از ممنوعیت برگزاری هر گونه میتینگ انتخاباتی به دلیل شرایط کرونایی خبردادوگفت: باید تبلیغات محیطی در حوزه انتخابات در استان سمنان ساماندهی و تقویت شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان ،«حبیب‌الله خجسته‌پور» در گردهمایی کارشناسان حراست استانداری، فرمانداری و شهرداری‌های استان سمنان به ممنوعیت برگزاری هر گونه میتینگ انتخاباتی به دلیل شرایط کرونایی امروز کشور و استان سمنان اشاره داشت وگفت: انتخابات و فضای انتخاباتی باید از طریق اطلاع‌رسانی دقیق و قوی محیطی برای مردم انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با ابراز نارضایتی از اینکه با توجه به اینکه دستگاه‌های اجرایی استان سمنان و شهرداری‌ها  تاکنون هیچگونه تبلیغات محیطی در زمینه انتخابات و فضای انتخاباتی در استان انجام نداده‌اند بیان کرد: تبلیغات محیطی در این زمینه بسیار کمرنگ و ضعیف است و این امری نامطلوب و غیرقابل قبول است.

 

وی بر تقویت دعوت مردم برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو تأکید داشت وافزود: با توجه به ممنوعیت برگزاری هر گونه میتینگ انتخاباتی در سراسر کشور و همچنین استان سمنان باید شهرداری‌ها نسبت به تبلیغات محیطی در سطح شهرها عملکرد بهتری را از خود نشان می‌دادند که اینگونه نبوده است.

 

خجسته‌پور با تأکید براینکه کوتاهی‌ها باید در مورد توجه نشدن به انجام تبلیغات محیطی از سوی شهرداری‌ها و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی سراسر استان جبران شود افزود: ما باید به عنوان دوستداران نظام و رهبری با رعایت اصل امانت‌داری به خوبی انجام وظیفه کنیم.

 

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان  حفاظت و حراست از رأی مردمی که با حضور در پای صندوق‌های رأی وفاداری خود را به نظام و ارزش‌های آن نشان می‌دهند را ضروری دانست وافزود: مسئولان حراست فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها وظیفه‌ای بسیار حساس و مهم نسبت به دیگر دستگاه‌های اجرایی دارند.

 

وی با بیان اینکه حراست به معنای مچ‌گیری نیست اضافه کرد: باید از وقوع هر گونه خطا و تخلفی پیشگیری و صیانت شود.

 

خجسته‌پور توسعه دولت الکترونیک و ارائه خدمات به مردم از طریق سامانه‌های الکترونیکی را در کاهش فساد، تخلف و خطا بسیار مؤثر دانست وابراز داشت: هر فردی در هر پست و جایگاهی باید به وظیفه خود به درستی عمل کند.

 

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان بر دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو تأکید داشت وگفت: هدف باید برگزاری انتخاباتی امن، سالم و قانون‌مدار باشد و فرمانداران و شهرداران بدانند در این زمینه وظیفه‌ای سنگین برعهده دارند که باید به درستی به وظیفه خود عمل کنند.

 

وی رعایت اصل بی‌طرفی را لازمه امانت‌داری در امر انتخابات دانست و گفت: تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات باید به رعایت این اصول توأمان با یکدیگر توجه کنند.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات رئیس ستاد انتخابات استان سمنان تبلیغات محیطی استان سمنان شهرداری ها خجسته پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۰۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، در تقویم اعلام شده برای کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز تا حداکثر دو هفته قبل از شروع تبلیغات، برای اطلاع رسانی فهرست امکانات، تسهیلات و برنامه زمانبندی، هزینه استفاده از آنها و نحوه مراجعه نامزد‌ها توسط هیأت بررسی تبلیغات استان فرصت تعیین شده است.
برنامه وزارت کشور این است که انتخابات هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه‌هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیرالکترونیک خواهد بود.
بر اساس پیشنهاد وزارت کشور و تایید شورای نگهبان، مرحله دوم انتخابات در هشت حوزه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام مکانیزه یا تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما
  • کسب رتبه دوم خراسان رضوی در پایش‌ های زیست محیطی کشور
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی