Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات درمانی رژیم صهیونیستی اعلام کردند کسانی که دومین دز از واکسن فایزر را دریافت کرده‌اند دچار التهاب عضلات قلب شده‌اند. خبرگزاری میزان _ فارس به نقل از دیلی‌میل نوشت: مقامات درمانی رژیم صهیونیستی اعلام کردند با پدیده‌ای روبرو شده‌اند که نشان می‌دهد، در کسانی که دومین دز از واکسن فایزر- بایون‌تک را دریافت کرده‌اند التهاب عضلات قلب (میوکاردیت) دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     وزارت بهداشت اسرائیل می‌گوید طبق مطالعه انجام شده، ۱۴۸ مورد میوکاردیت  در میان پنج میلیون فرد واکسینه شده در این کشور گزارش شده است.   نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد، دریافت دومین دز از واکسن فایزر با بروز التهاب قلبی در مردان جوان این رژیم مرتبط است و در عین حال شرکت فایزر اعلام کرد،  میزان بالایی از این بیماری را که به‌عنوان میوکاردیت شناخته می‌شود مشاهده نکرده است.   داده‌های منتشر شده بیانگر آن است،   زریق دز دوم واکسن فایزر و ایجاد میوکاردیت در مردان  ۱۶ تا ۱۹ ساله مشاهده شده است. وزارت بهداشت  رژیم صهیونیستی می‌گوید: موارد عارضه در مردان جوان به احتمال زیاد با واکسن فایزر مرتبط است.   به طور کلی و در مجموع ۲۷۵ مورد میوکاردیت بین دسامبر ۲۰۲۰ تا مه ۲۰۲۱ در میان بیش از پنج میلیون فرد واکسینه شده در این کشور گزارش شده است.      کارشناسان فایزر می‌گویند، ارتباط بیماری با واکسن پیچیده است، زیرا غالباً هیچ علامتی ایجاد نمی‌کند و خودبه خود از بین می‌رود و می‌تواند ناشی از عفونت ویروسی باشد؛ بنابراین ویروس کرونا‌ می‌تواند باعث ایجاد آن شود.   وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی گفت، مردان ۱۶ تا ۳۰ ساله نیز شامل موارد التهاب قلبی می‌شوند و تاکنون دو نفر دراثر این عارضه جان باخته‌اند.   مرکز پیشگیری و کنترل بیماری (CDC) مستقر در ایالات متحده ماه گذشته تحقیق درباره این موضوع را آغاز کرد. بیشتر بخوانید: عوارض جانبی واکسن فایزر انتهای پیام/ خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود. برچسب ها: فایزر واکسن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فایزر واکسن رژیم صهیونیستی واکسن فایزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۰۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زباله و بلای خانمان‌سوزی بر سر آدمی می‌آورد

دریافت 51 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تقی عبادی عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تأثیرات پسماندها و زباله‌هایی که در طبیعت رها می‌کنیم و به صورت غیر اصولی دفع می‌شوند را تشریح کرده و گفت: تمام زباله‌هایی که در طبیعت رها می‌کنیم به صورت مستقیم و غیر مستقیم روی سلامت خودمان تأثیر می‌گذارد و به سمت ما باز می‌گردند.

کد خبر 6088588

دیگر خبرها

  • کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی که بر سر آدمی می‌آورد
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی بر سر آدمی می‌آورد
  • دلایل بروز زانودرد و روش‌های درمانی آن را بشناسید
  • دلایل بروز زانو درد و روش‌های درمانی آن را بشناسید
  • رژیم صهیونیستی مقدمات حمله به رفح را آغاز کرد
  • ادامه بازتاب تنبیه رژیم صهیونیستی
  • مواد غذایی ضد التهاب
  • ببینید | رژیم صهیونیستی با جنگ چند جانبه مهار شده است
  • رژیم صهیونیستی با جنگ چند جانبه مهار شده است + فیلم