Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد موسوی‌زاده ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در سمنان با ارائه گزارشی از وضع مصرف برق در استان سمنان بیان کرد: هفتمین اقدام فراگیر با محوریت کاهش الگوی مصرف ادارات به میزان ۵۰ درصد و اطمینان از تعدیل مصارف برق ساختمان‌های اداری در تعطیلات، امروز ۱۳ خردادماه از سوی شرکت توانیر و به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور و این استان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در این رزمایش، از طریق کنتورهای هوشمند مصرف برق ادارات رصد و پایش شد و همکاران عملیاتی شرکت توزیع برق استان سمنان به دستگاه‌های اجرایی مراجعه و نسبت به تکمیل چک‌لیست مصرف انرژی اقدام می‌کنند و گزارش اقدامات نیز به استانداری سمنان و شرکت توانیر ارائه می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان خاطرنشان کرد: هم‌اینک دستگاه‌های اجرایی این استان بالغ‌بر ۵۰ میلیارد تومان بابت بهای برق مصرفی بدهکار هستند که با پرداخت این مبلغ، روند اجرای پروژه‌های این شرکت، با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

موسوی‌زاده با اشاره به این‌که تغییر ساعت کاری ادارات استان سمنان، اثر مثبتی بر کاهش مصرف برق داشته است، افزود: اجرای این طرح، تا به حال ۴.۳ مگاوات کاهش مصرف برق و ۲۵ درصد صرفه‌جویی را در اوج بار روز در برداشته است.

لزوم مشارکت دستگاه‌های اجرایی در کاهش مصرف برق

استاندار سمنان نیز در این جلسه بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی این استان برای کاهش مصرف برق ساختمان‌های اداری بیش از پیش اهتمام ورزند.

علیرضا آشناگر با بیان این‌که همکاری ادارات در کاهش مصرف برق یک ضرورت است اظهار داشت: با توجه به برگزاری مانور سراسری، با محوریت کاهش مصرف برق ادارات در ساعت ۱۴ روز پنجشنبه سیزدهم خردادماه، مشارکت در این زمینه بسیار مهم است.

وی همچنین پرداخت مطالبات دستگاه‌های اجرایی بابت بهای برق مصرفی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: ادارات باید پس از پرداخت حقوق، موضوع مربوط به پرداخت هزینه‌بهای برق مصرفی را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان مصرف برق برق بدهی دستگاه های اجرایی کاهش مصرف برق استان سمنان برق مصرفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۱۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی  در جلسه شورای اداری استان سمنان با قدردانی از مردم و عوامل اجرایی دور دوم سفر رییس جمهور ابراز امیدواری کرد: همانگونه که مصوبات و اعتبارات دور نخست سفر رییس جمهور به خوبی اجرایی شد ؛ مصوبات و اعتبارات دور دوم سفر هم بخوبی محقق و اجرایی شود
استاندار سمنان هم با قدردانی از استقبال پرشور مردم و تمام عوامل اجرایی ورسانه‌ها گفت: با توجه به گزارش سامد مبنی بر حدود ۱۲۷ هزار و ۵۰۰ در خواست مردمی ثبت شده ،  افزایش بیش از ۴ برابری درخواست‌های مردمی در مقایسه با دور نخست سفر بیانگر افزایش اعتماد مردم به دولت و افزایش وظایف دولت در قبال مردم است
سید محمدرضا هاشمی تحقق شعار سال و تامین منابع آب را از اولویت‌های امسال استانداری اعلام و از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست برای جذب کامل اعتبارات تخصیصی استان تا اول شهریور ماه امسال سریعتر اقدام کنند
حمیدی معاون امورعمرانی استاندار سمنان با اشاره به ۱۴۵ پروژه مصوب دور دوم سفر با اعتبار هشت هزار و ۹۶۰ میلیارد تومان گفت: اعتبار عمرانی دور دوم سفر رییس جمهور بیش از سه برابر و از رقم سه هزار میلیارد تومان سفر اول به رقم بیش از ۱۰  هزار میلیارد تومان رسیده است و اختصاص این رقم برای امسال از نکات قابل توجه در اعتبارات عمرانی دور دوم سفر است
معاون امور عمرانی استاندار با اشاره به نیمه تمام بودن ۵۵۵ پروژه استان افزود: برای اتمام این تعداد ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در جلسات دور دوم سفر پیشنهاد شدکه بنا به پیشرفت فیزیکی هر پروژه این رقم پیشنهادی هزینه خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • مصوبه کاهش مصرف پلاستیک اجرایی شد
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • برای کاهش میزان نمک مصرفی روزانه خودتان آشپزی کنید
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • اولین جلسه کمیته مدیریت مصرف برق توزیع برق استان سمنان برگزار شد
  • آیا صندوق بین‌المللی پول می‌تواند بحران بدهی جهان را حل کند؟
  • تأمین پنج درصد برق اداره‌های فارس با تجدیدپذیر‌ها