Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان گفت: ایجاد پنج هزار و 616 شغل در حوزه اجتماع محور در مناطق محروم استان از اقدامات این ستاد طی یک‌سال اخیر بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ محمد مهدی سلمان زاده با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان پنج هزار و 616  شغل در حوزه اجتماع محور در مناطق محروم استان ایجاد کرده است اظهار کرد: تعداد ۱۵۴ روستا در استان از این اقدام ستاد در بخش اشتغال اجتماع محور و با حجم سرمایه گذاری ۱۹۲ میلیارد تومان برخوردار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: خوشبختانه در حال حاضر در کشور نهادهای بسیاری فعالیت خود را در این راستا آغاز نموده و نتایج مثمرثمری نیز داشته اند.

وی افزود:  "بنیاد برکت" وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) یکی از همین نهادهای پرتلاش است که اقدام به طراحی الگوهای جدید برای توانمندسازی اقتصادی، توسعه کارآفرینی و اشتغال زایی مناطق کم برخوردار کرده است.

سلمان زاده در پایان گفت : در سال ۱۴۰۰ که با شعار تولید، پشتیبانی و مانع زدایی آغاز شده است مقرر گردیده طی

برنامه ای تعداد ۳۳۵۰ طرح با ظرفیت ایجاد ده هزار فرصت شغلی در سراسر استان انجام پذیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۱۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا ۳۹۰ بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی

موسوی نژاد مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی گفت: بنیاد ۱۵ خرداد وابسته به ستاد اجرایی بنا به رسالت و ماموریت خود در راستای نقش آفرینی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در کمک به گسترش عدالت اجتماعی به ویژه در حوزه جمعیت، خانواده، سلامت، توسعه زیست بوم و محرومیت‌زدایی اقداماتی در سطح کشور و مناطق کم برخوردار از جمله استان خراسان جنوبی در دست اجرا دارد.

وی افزود: احداث ۲ خوابگاه دخترانه دانشجویی با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال شامل خوابگاه ۲۲۰ تختخوابی شهید سلیمانی دانشگاه بیرجند و خوابگاه ۲۵۰ تختخوابی دانشکده علوم پزشکی قاینات از دیگر اقدامات این نهاد است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی با اشاره به اهدای ۳۵۰ عدد تجهیزات توانبخشی به ارزش سه میلیارد ریال در پویش‌های مثبت حرکت بیان کرد: همچنین ۱۷۳ کمک هزینه خرید عینک برای کودکان محروم مبتلا به تنبلی چشم در فرآیند غربالگری ملی تنبلی چشم به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال پرداخت شد.

وی اظهار کرد: ۱۶۹ فقره تسهیلات ایران جوان شامل کارت، هدیه سپرده بلند مدت و وام قرض الحسنه نیز به زوج‌های جامعه هدف به ارزش ۱۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال که از سال ۱۴۰۱ تاکنون صاحب فرزند شده‌اند، اعطا شده است.

موسوی نژاد بیان کرد: ۱۰ فقره بسته حمایتی شامل بسته لبخند مادری، کارت هدیه و ۶ ماه پوشک مصرفی نوزادان به خانواده‌هایی که از سال ۱۴۰۱ تاکنون صاحب فرزندان چندقلو شده اند نیز به ارزش سه میلیارد ریال پرداخت شد.

وی افزود: همچنین پارسال ۸۰ بسته پوشک بهینه پارچه‌ای به خانواده‌های دارای بیش از سه فرزند به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال پرداخت شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی گفت: حمایت از درمان زوج‌های نابارور از طریق اعطای ۹۶ فقره تسهیلات بانکی قرض الحسنه درمان ناباروری به مبلغ ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.

وی اظهار کرد: سال گذشته ۲ خیمه ایران جوان در راستای توسعه و تحکیم ارتباطات شبکه‌ای بنیاد ۱۵ خرداد با مشارکت گروه‌های جهادی استان انجام شد همچنین از درمان ۲۹۳ کودک محروم کم شنوا و ناشنوا در خراسان جنوبی حمایت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • جمع کردن کتب ضلال، گاهی اثر عکس دارد!
  • ببینید | سبب غائب شدن امام زمان(عج) کیست؟
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • دستگیری فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی استان گلستان
  • اهدا ۳۹۰ بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • لزوم اجرایی شدن مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر بافق
  • نباید از اجرای برنامه ترکیبی و تلفیقی دهه کرامت غافل شد
  • ضرورت توجه به ابعاد شخصیتی حضرت معصومه و امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • ضرورت توجه توأمان به ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • ضرورت توجه توأمان به ابعاد شخصیتی حضرت معصومه و حضرت رضا (ع) در دهه کرامت