Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@01:50:41 GMT

تلاش همگانی با وحدت، برای انتخاباتی پرشور

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۱۰۱۲

تلاش همگانی با وحدت، برای انتخاباتی پرشور

ایسنا/کرمان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: از همه دعوت می کنم با وحدت و همدلی، حول محور ولایت و رهبری در مسیر انتخاباتی پرشور و موفقیتی بزرگ برای جمهوری اسلامی گام بردارند.

دکتر"محمدرضا پورابراهیمی" امروز 13 خردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات 28 خرداد اظهار کرد: تمام تلاش ما این است ابتدا مشارکت پرشور و مردمی را براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی رقم بزنیم و بعد از آن بتوانیم زمینه موفقیت کاندیدای موفق جریان انقلاب اسلامی را نیز فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ملت ایران به ویژه مردم استان کرمان درخواست دارم با مشارکت خود در عرصه انتخابات به فرمان رهبری لبیک بگویند.

پورابراهیمی در ادامه تصریح کرد: گروه هایی درصدد هستند با ایجاد اختلاف در جریان انقلاب مسائل را به نفع خود مصادره کنند در حالی که هیچ کس حق ندارد به نام گروه خاص تلاش های انتخاباتی و موفقیت های آینده را مصادره کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس از همه دعوت کرد: همه با وحدت و همدلی، حول محور ولایت و رهبری در مسیر انتخاباتی پرشور و موفقیتی بزرگ برای جمهوری اسلامی گام بردارند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده کرمان و راور در مجلس، وی با اشاره به  فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین سالگرد مجلس یازدهم مبنی بر ضرورت ادامه فعالیت نمایندگان در مجلس برای انجام ماموریت های قوه مقننه در کشور و همچنین به دلیل رضایت معظم له از عملکرد یک ساله مجلس یازدهم که مدال افتخاری بر سینه تمام نمایندگان این دوره است افزود: اولویت ما حضور در مجلس است و به مراتب این امر از حضور در دولت مهم تر است و در شرایط کنونی حضور در مجلس و ارکان اقتصادی مجلس به مراتب اولویت بالاتری نسبت به حضور در دولت خواهد داشت.

پورابراهیمی تصریح کرد: تایید عملکرد یک ساله مجلس و تاکید مقام معظم رهبری، تکلیف شرعی نمایندگان برای حضور در مجلس است.

وی با تاکید بر اینکه باید ضرورت اجتناب از تخریب نامزدها اولویت جریان انقلاب باید باشد، در ادامه در موضوع شورای شهر در کرمان ضمن گلایه شدید از عملکرد شورای ائتلاف در این زمینه بیان کرد: متاسفانه خبرها حاکی از این است لیستی که توسط شورای ائتلاف برای شورای شهر کرمان در نظر گرفته شده تناسبی با نیروهای جریان انقلاب ندارد.

وی تاکید کرد: کنار گذاشتن نیروهای متدین و تحصیلکرده و با تجربه که بعضا مسوولیت های در حوزه نمایندگی رهبری در مراکز علمی و تخصصی کشور را دارند با جایگزین کردن افرادی که بزرگترین تجربه کاریشان حضور در دفتر یک نماینده مجلس بوده، درست نیست.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: متاسفانه شورای ائتلاف نیروهای استان کرمان به جای استفاده از تمام ظرفیت ها، خود را در اختیار افراد خاصی قرار داده که به صلاح استان نیست.

وی افزود: در صورتی که این رویه برای شورا عملیاتی شود در روزهای آینده حتما مخالفت جدی خود را با این لیست اعلام و جریان انقلابی و مردمی در حمایت از مجموعه های دیگر را در دستور کار قرار خواهم داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ وحدت كرمان جریان انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۱۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت شکنی بلای مجلس است

 

محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین و نماینده ادوار مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره مجلس دوازدهم گفت: مجلس دوازدهم با همت مردم در حال تاسیس است و بیش از ۲۴۰ نفر از نمایندگان انتخاب شدند و سایرین هم در دور بعد انتخاب خواهند شد.

وی ادامه داد: این تذکراتی که برای اولین بار مقام معظم رهبری پیش از شروع کار مجلس تذکر دادند بسیار با اهمیت بود و آن هم مساله وحدت بوده است که یکی از بلایای جدی در مجلس است و توصیه ام این است که حتما با هم متحد باشند تا بتوانند کار را با موفقیت جلو ببرند.  

باهنر تاکید کرد: ترکیب مجلس از نظر من بسیار خوب است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • حضور پرشور هواداران استقلال و اعتراض نیمکت‌نشینان + فیلم
  • رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشان‌دهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود
  • رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشاندهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود
  • وحدت شکنی بلای مجلس است
  • عکس/ حضور رئیسی در اجتماع پرشور مردم شهرستان شاهرود
  • اقدام مشروع سپاه پاسخ به اسراییل و حامیانش بود
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • تلاش ارتش در حوزه خودکفایی و ارتقا امنیت کشور ستودنی است
  • ارتش و سپاه با وحدت، قدرت بازدارندگی را به‌وجود آورده اند