Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم خرم پنجشنبه در نشست خود با خبرنگاران، فعالان مجازی و داوطلبین شوراهای شهر و روستا در شهرستان زرین دشت اظهار داشت: در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در زرین دشت ۶۲ شعبه پیش بینی شده که از این تعداد ۳۲ شعبه در مناطق شهری و ۲۸ شعبه روستایی و دو شعبه عشایری مورد نیز در روستاها اعم از ثابت وسیار برای جمع آوری آرای مردم پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیش از دو هزار نفر نیز مجموع کل عوامل و برگزار کننده دخیل و سهیم در برگزاری این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در ل زرین دشت هستند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان زرین دشت با تاکید بر اینکه هیئت‌های نظارت و بازرسی نیز بر امر انتخابات ناظر و حاضر هستند، گفت: تعداد داوطلبان در این دوره در سه حوزه شهری حاجی آباد، دبیران و شهرپیر ۷۴ نفر و در مناطق روستایی در بخش مرکزی ۱۵۰ نفر و در بخش ایزدخواست نیز ۵۰ تأیید صلاحیت شده‌اند.

ابراهیم خرم اضافه کرد: آمار ثبت نام کنندگان داوطلب شورای شهر و روستا در این شهرستان نسبت به دوره پنجم ۱۵ درصد رشد داشته است.

در ادامه این نشست که با موضوع پیشگیری از جرایم انتخاباتی در زرین دشت برگزار شد، بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرین دشت نیز در سخنانی بر صیانت از آرای مردم تاکید کرد و گفت: با کسانی که در انتخابات اقدام به خرید و فروش رأی، جعل رأی و یا رأی دادن با شناسنامه جعلی و یا متعلق به دیگری اقدام نمایند به شدت برخورد خواهد شد.

سید سجاد ساجدی نیا ابراز کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف انتخاباتی مجموعه قضائی شهرستان با متخلفین بصورت قانونی برخورد و با هیچیک از آنان مماشات نخواهد کرد.

وی در ادامه به نقش رسانه‌ها در مشارکت پذیری مردم نیز گریزی زد و خاطرنشان ساخت: اصحاب رسانه و فعالین مجازی با مطالب امید آفرین برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تلاش کنند.

شهرستان زرین دشت با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۲۷۳ کیلومتری شیراز مرکز استان فارس واقع شده است.

کد خبر 5227268

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان زرین دشت انتخابات 1400 شوراهای شهر و روستا انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان آمار کرونا چالش شایستگی سیدابراهیم رئیسی اردبیل اراک واکسن کرونا مشارکت مردم در انتخابات عکس استانها شیراز شهرستان زرین دشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۱۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور وارد دامغان شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح آدینه در دومین روز سفر استانی هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان وارد شهرستان دامغان شد و مورد استقبال مردم این شهرستان قرار گرفت.

وی روز گذشته برای سفر به استان سمنان در سمنان و شاهرود حضور داشت اما به اصرار مردم دامغان امروز را نیز در استان سمنان باقی ماند تا در جمع مردم دیار صد دروازه باشد.

دیدار مردمی و حضور در نماز جمعه از برنامه‌های سفر رئیسی در دامغان است.

کد خبر 6082186

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل: آماده برگزاری دور دوم انتخابات هستیم
  • رییس جمهور وارد دامغان شد
  • رئیس جمهور وارد دامغان شد
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • عکس/ حضور رئیسی در اجتماع پرشور مردم شهرستان شاهرود
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است