Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محفل انس با قرآن و آیین تجلیل از قاریان و مرتلین جز خوانی قرآن کریم با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل اوقاف و امور خیریه در حسینیه چهار انبیاء استان قزوین برگزار شد.

در این برنامه از قاریان و مرتلینی تقدیر به عمل آمد که در برنامه تلویزیونی "با قرآن"  در ماه رمضان به صورت زنده از صدا وسیمای مرکز قزوین پخش می‌شد، تلاوت قرآن داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تجلیل ماه رمضان قاریان قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۱۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون نهایی نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» در ایام ماه مبارک رمضان و با هدف گفتمان‌سازی و رواج مفاهیم قرآنی در زندگی آحاد مردم، از سوی جمعی از خادمان و دغدغه‌مندان قرآن کریم برگزار شد و طی آن طرحی ملی با عنوان «مسطورا» یعنی سطر به سطر زندگی با آیه‌های قرآن کریم در قالب‌های گوناگون تبلیغی و ترویجی در فضای جامعه اجرا شد.

همزمان با پایان یافتن ماه مبارک رمضان آزمون نهایی نهضت ملی زندگی با آیه‌ها همراه با اعطای گواهی معتبر حفظ قرآن کریم و اهدای جوایز از سوی دبیرخانه این طرح ملی برگزار می‌شود.

این آزمون بیست دقیقه زمان دارد و شامل ۳۰ سوال از حفظ و ترجمه آیات زندگی با آیه‌ها است. شما پنج‌بار فرصت شرکت در این آزمون را دارید و در صورتی که بتوانید به حداقل ۲۰ سوال پاسخ صحیح دهید، گواهی قبولی این طرح از سوی سازمان دارالقرآن الکریم به شما تعلق پیدا می‌کند و در قرعه‌کشی ۱۵۰ جایزه به ارزش ۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال شرکت خواهید کرد.

ازجمله جوایز این مسابقه می‌توان به ۳۵ کمک‌هزینه سفر زیارتی حج عمره، عتبات عالیات و مشهد مقدس، لپ‌تاپ، تبلت، گوشی همراه، اسکوتربرقی، دوربین عکاسی چاپ فوری، کوادکوپتر، ساعت هوشمند، هندزفری بلوتوثی، پاوربانک و فلش اشاره کرد.

مهلت شرکت در این آزمون تا آخر فروردین ۱۴۰۳ اعلام شده است. شما می‌توانید برای دریافت منابع این آزمون به سایت https://zendegibaayeha.ir مراجعه کنید.

کد خبر 6077448 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز برگزار می شود
  • «مسابقه قرآنی‌ها»؛ محفلی برای حافظان قرآن کریم
  • تجلیل از فعالان و قاریان قرآنی در حسینیه امیرالمومنین اصفهان + فلم
  • تجلیل از فعالان و قاریان قرآنی در حسینیه امیرالمومنین اصفهان
  • دومین دوره طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در ارومیه
  • اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع سال ۱۴۰۳معرفی شدند
  • اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع معرفی شدند
  • اعضای کاروان قرآنی حج تمتع ۱۴۰۳ معرفی شدند
  • آزمون نهایی نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» برگزار می‌شود
  • قاریان و دعاخوانان برگزیده سال ۱۴۰۲ معرفی شدند