Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@07:15:03 GMT

الگوبرداری قطر از ایده روس‌ها برای جام جهانی

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۱۳۰۸

الگوبرداری قطر از ایده روس‌ها برای جام جهانی

قطر از ایده میهمان‌نوازی روس‌ها در جام جهانی ۲۰۲۲ استفاده خواهد کرد.

به گزارش مشرق، فاطمه النعیمی، مدیر اجرایی و ارتباطات کمیته عالی پروژه‌ها و میراث جام جهانی ۲۰۲۲ در حاشیه نشست جهانی اقتصادی سن‌پترزبورگ گفت: این کمیته قصد دارد از ایده میهمان‌نوازی روس‌ها که در جام جهانی ۲۰۱۸ اجرا شد برای جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر بهره ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان قطر در روسیه حضور داشتند و می‌خواهیم از موفق‌ترین تجارت برای سازماندهی جام جهانی ۲۰۲۲ استفاده کنیم. امنیت، حمل‌ونقل و همه چیز در جام جهانی ۲۰۱۸ بالاترین سطح را داشت و من هم بخشی از تیم قطر در روسیه با همکاری فیفا بودم تا بتوانیم برای جام جهانی ۲۰۲۲ تجربه کسب کنیم.

وی افزود: کارت ویژه هواداری ایده منحصر به فرد روسیه بود که قطر هم می‌خواهد پروژه مشابهی برای جام جهانی ۲۰۲۲ راه‌اندازی کند. مهمترین موضوع نگرش مردمی به جام جهانی ۲۰۱۸ و روسیه بود. نگرش خیلی‌ها به دلیل میهمان‌نوازی روس‌ها تغییر یافت و ما هم می‌خواهیم این ایده را در جام جهانی ۲۰۲۲ به کار گیریم. میهمان‌نوازی بخشی از فرهنگ قطر است و می خواهیم مردم جهان خاطره خوبی پس از سفر به کشورمان داشته باشند. قطر تمام تلاش خود را می‌کند تا میهمان‌نوازی‌اش را با هر هواداری به اشتراک بگذارد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین جام جهانی قطر جام جهانی2022 قطر روسیه جام جهانی ۲۰۲۲ برای جام جهانی میهمان نوازی جام جهانی روس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۱۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنندج ،پایتخت دف جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، علاوه بر هنرمندان دف نواز کردستان، کسانی هستند که پیشه دف سازی را زنده نگه داشته اند.

استان کردستان مهد هنر است و هنرمندان فراوانی در این دیار مشغول خلق آثار منحصر به فردی هستند، در این میان دف و دف نوازی را می‌توان یکی از هنر‌های منحصر به فرد کردستانی‌ها دانست.

هنر دف سازی و دف نوازی به عنوان یکی از هنر‌های سنتی و قدیمی کردستان، در استان از اهمیت زیادی برخوردار است حمایت همه جانبه از سازندگان این دف سنتی ضرورتی است انکار ناپذیر.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چشم نوازی گل‌های رنگارنگ در باغ گل‌های مشهد + تصاویر
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت
  • دو سالانه سرنا نوازی - لرستان
  • اقتصاد جهانی در نقطه عطف قرار دارد
  • ۱۵ کشور آسیایی که سریعترین روند کاهش جمعیت را دارند
  • شمسایی: بازی پرهیجانی مقابل قرقیزستان خواهیم داشت
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت
  • سنندج ،پایتخت دف جهان
  • روسیه: تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان را هدف قرار خواهیم داد
  • شاهد یک رویداد بین‌المللی قابل‌توجهی خواهیم بود